Potter 2 494 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Noen som er med? Jeg er ihvertfall gira... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Hvem som spiller spiss blir spennende. Kanskje man har et ess i ermet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rothar 0 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Vedder 2 kuer, og 5 kamel at stabæk har en ny spiller som de har lyst til å teste ut før ODD kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Noen som er med? Jeg er ihvertfall gira... Eg kjem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Jobber for å få med kjerringa og datra mi til kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nicken 4 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Jeg kommer og drar med meg en eller to til.. Hadde vært utrolig gira om de faktisk hadde en ny spiller å vise frem i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Klart man skal på kamp. Heller sitte to timer og se at gutta begynner å finne formen enn å sitte to timer og rive seg i håret over at vi fortsatt ikke har fått noen ny spiss. 28 timer igjen nå (...til det skal presenteres en ny spiss på fotballforumet i morra). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 kommer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 30. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2009 (endret) Dette blir min første kamp i TA noensinne. Gleder meg!! Endret 30. Mars 2009 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 oppdatering noe sted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 oppdatering noe sted? Ikke som jeg vet, men jeg blir oppdatert fra TA og vi starter med følgende lag: Iven Keller - IA - MMS - Tom Daigo - Mix - Pontus - Hoff Aase - Tømmernes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hosleblaa 0 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 oppdatering noe sted? Ikke som jeg vet, men jeg blir oppdatert fra TA og vi starter med følgende lag: Iven Keller - IA - MMS - Tom Daigo - Mix - Pontus - Hoff Aase - Tømmernes Skjer det noe der nede? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Skjer det noe der nede? Ikke fått melding om noe enda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Meldes om uinspirert spill og et par sjanser. Aase en i stanga og Hoff med en stor i tillegg. "Aase bedre enn sist" er alt jeg får ut av kilden foreløpig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Ingen nye spillere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Ingen nye spillere? Nei. 0-0 ved pause Tamt, men likefullt klasseforskjell. Mix og Aase de to beste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Ingen nye spillere? Nei. Sjokk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 30. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2009 (endret) Ingen nye spillere? Nei. 0-0 ved pause Tamt, men likefullt klasseforskjell. Mix og Aase de to beste. Det jeg syns er rart, ikke noe negativt om unggutta, men hva er det for noe? Tross alt spiller Daigo, Hoff og Pontus, av offensive spillere. Tar ikke med den nesten toppa backfireren vår siden Lørenskog ikke(så vidt jeg vet) har et godt nok angrep til at noen av våre forsvarspillere kan være banens beste. Edit: Spiller ikke Karim Aoudia for Lørenskog nå? Endret 30. Mars 2009 av nr.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hosleblaa 0 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Ingen nye spillere? Nei. 0-0 ved pause Tamt, men likefullt klasseforskjell. Mix og Aase de to beste. Det jeg syns er rart, ikke noe negativt om unggutta, men hva er det for noe? Tross alt spiller Daigo, Hoff og Pontus, av offensive spillere. Tar ikke med den nesten toppa backfireren vår siden Lørenskog ikke(så vidt jeg vet) har et godt nok angrep til at noen av våre forsvarspillere kan være banens beste. Edit: Spiller ikke Karim Aoudia for Lørenskog nå? ngen sjansjer??? MÅl???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Risp, Rogne og Hedenstad inn for MMS, Daigo og Tømmernes ved pause. Fortsatt slapt 0-0 og Jørgen S inn for Aase etter ca 25 minutter av 2. omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hosleblaa 0 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Risp, Rogne og Hedenstad inn for MMS, Daigo og Tømmernes ved pause. Fortsatt slapt 0-0 og Jørgen S inn for Aase etter ca 25 minutter av 2. omgang. Takk Jørgen S er vel Skjelvik?? Bra spiller. Hvordan har Daigo vært? Han hadde vel en litt jmddels kamp i Bergen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Takk Jørgen S er vel Skjelvik?? Bra spiller. Hvordan har Daigo vært? Han hadde vel en litt jmddels kamp i Bergen. Det er Skjelvik ja. 0-0 to min før slutt og da må min mann gå. Har kun fått noen få oppdateringer så vet ikke noe om Daigo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Dette er vel ikke noe spesielt sterkt resultat.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 For en begredelig kamp! Vi spiller jevnt mot et lag som Lørenskog! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Skremmende!! Dette er tross alt realiteten hvis (gud forby) Nannskog blir skadet.. Huff.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Kan noen som var der gi oss et litt fyldigere referat? I det minste si at vi var overlegne spillemessig? Får virkelig håpe det var innstillingen det stod på i dag, og ikke evner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 I og med at det ikke ble sett nye spillere på prøvespill i dag, må man nesten tro at kampen ble arrangert 1. Grunnet så få spillere på trening at det ikke lot seg gjøre å spille ien skikkelig nternkamp 2. For å bygge selvtillitt hos målscrorerne våre, da uttellingen hittill ikke er all verden Håper virkelig at alt. 1 er grunnen til at kampen ble spilt. Om ikke annet så holdt de nullen (men det er vel en beskjeden trøst) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Hvis vi spiller jevnt med Lørenskog(!!!??!!!) kan vi løse hele "ny spiller billig" problematikken umiddelbart. Vi kjøper hele Lørenskog-laget. Det har en samlet transferverdi som er mindre enn Askar - og vips! - så har vi dobbel dekning på samtlige plasser for nærmest ingenting. Jeg er genial! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 var det ikke lørenskog som slo lyn rett før sesongstart? kan jo ikke være helt katta da. men faen heller, man skal slå dem... man tar det positive ut av alt man kan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Det der var helt jævlig as. Daigo var helt elendig selv om broren og et par andre japanere var på tribunen. Mix var den eneste som imponerte litt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå