Alzheimer 2 525 Del Skrevet 12. November 2002 Del Skrevet 12. November 2002 Jeg har ikke fått sove etter at vi rota bort seriesølv, UEFA-cup og køppfinale. Tankene på hvorfor vi ikke scorer har ridd meg som en mare. (ikke trykkfeil for Marel eller Mari). Litt anal- yse først. I etablert angrepsspill måker vi høye baller inn foran mål, der Thomas eller Marel taper hodeduellen og motstander kontrer. Så bruker vi 60 sekunder på å vinne ballen tilbake, og det samme gjentar seg. Løsning: Vi trenger en hodesterk spiss, som også kan skyte ballen i mål, og som binder opp forsvarere så chippen og Tryggvi får mer rom. Og vi har en slik spiss: ANDRÉ HOTRAM FLEM. OK, han er ikke rask, men hva hjelper det å være rask når man verken får med seg ballen eller scorer? Flem vil også gjøre dødballer mot oss tilnærmet ufarlige. Jeg vil ha 4-4-2 med følgende oppstilling: Tom - Inge - Muri - Mike Chippen - Martin - Tommy - Marel Flem - Tryggvi Her får vi en kanonbra venstrekant (Marel), 2 måltyver på topp, sterk og rask midtbane og et tøft forsvar. Ganske enkelt genialt. kommentarer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 13. November 2002 Del Skrevet 13. November 2002 Dødsviktig å bruke Flem på banen. Og hvorfor ikke spiss? Genialt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg