Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare lurer på om det blir laget flere senere en gang? akkuratt nå er jeg temmelig blakk :(

men er keen på en liksom...

Dette er en eksklusiv produksjon som ikke blir gjentatt.  Men det blir andre produkter og mange av dem eksklusive senere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Lighterne er på vei, men sporingsnummeret har blitt borte, så vi vet ikke akkurat hvor i verden de befinner seg.

Har du funnet ut av hvor de befinner seg, Pétur?

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg har en liste over alle som har reservert fyrtøy fra $$. Fra noen har jeg ekte navn, fra andre har jeg forumnavn, og fra noen få har jeg medlemsnummer. Derfor: Sett inn kr 150,- på kontonummer 6230 05 78875, merk betalingen med fullt navn, forumnavn, samt medlemsnummer.

Når du har gjort det kan du sende meg en pm (igjen med navn, forumnavn og medlemsnummer) om hvordan du ønsker å motta varen. Jeg kan for eksempel ta den med på bussen til Lillestrøm, eller overlevere den på neste hjemmekamp. Er du i eksil eller er en karakter i et oppdiktet univers og trenger en annen løsning, så finner vi nok ut av det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det flere?

Beklager.

Dessuten er det 16-årsgrense på lighter.

Den ble da opphevet for flere år siden...

Ja, ifølge Norsk lov, men det er ingenting som hindrer utsalgssteder i å sette aldersgrense på produkter de selger. :) Som feks at Support kanskje ikke skal selge sesongkort og zippolightere til 13-åringer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Effekter
  • Opprett ny...