Stabækjenta 0 Del Skrevet 29. September 2009 Del Skrevet 29. September 2009 Hvor selges disse t-skjortene utenom idag? Er det også mulighet å få tak i de nye hettejakkene? Hvor selges disse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 29. September 2009 Del Skrevet 29. September 2009 De som ikke har hentet lightere kan gjøre det på blaa fra ca klokken 1745. Der selger vi også splitter nye T-$kjorter. Betales så fort jeg er tilbake i gamlelandet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 29. September 2009 Del Skrevet 29. September 2009 Bli ikke overrasket om det finnes en stand ved vår inngang på neste hjemmekamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 29. September 2009 Del Skrevet 29. September 2009 Har vi solgt mye effekter i Japan etter at Daigo kom ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 29. September 2009 Del Skrevet 29. September 2009 Har vi solgt mye effekter i Japan etter at Daigo kom ? Stabæk Support har solgt nøyaktig null. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 29. September 2009 Del Skrevet 29. September 2009 Har vi solgt mye effekter i Japan etter at Daigo kom ? Stabæk Support har solgt nøyaktig null. Da må det legges en Japan strategi for SS også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 4. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 4. Oktober 2009 (endret) $$ ser behovet for en japanstrategi og kjører en spesialkampanje for våre japanske medlemmer i dag. Alle som kan vise japansk pass kan kjøpe $$s nye T-skjorte for 149,90. Pris for ordinære medlemmer: 150,00. Du finner oss i gangen ved feltet. edit: Ps. Lightere kan også avhentes. Endret 4. Oktober 2009 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 7. Juni 2010 Del Skrevet 7. Juni 2010 Disse Lighterne har hatt et 3 ukers opphold på hattehyla i min nyeste buss. I dag var jeg lei av at de var der, så jeg tok dem med på Nadderud, i håp om at jeg skulle klare å selge noen, det er jo litt begrenset utvalg av potenseielle kunder, etter som det står $$ på dem, men antok at det kanskje var noen, som ville vert interesert i å kjøpe en til innbrudspriser, m.a.o. kriminelt billig, men i god "Amerikas dumbest kriminals" stil, bad jeg en vakt holde esken, mens jeg låste sykkelen, enden på visa ble at jeg ikke fikk dem med inn i det hele tatt:angry: (må si at jeg følte meg litt som en hønse-hjerne) Denne nazivakten skal nå ta dem med til TA kommende onsdag, hvor hun skal prøve å selge dem, jeg vil derfor anbefale at de som mener seg berettiget til en, prøver å stjele en tilbake. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Disse Lighterne har hatt et 3 ukers opphold på hattehyla i min nyeste buss. I dag var jeg lei av at de var der, så jeg tok dem med på Nadderud, i håp om at jeg skulle klare å selge noen, det er jo litt begrenset utvalg av potenseielle kunder, etter som det står $ på dem, men antok at det kanskje var noen, som ville vert interesert i å kjøpe en til innbrudspriser, m.a.o. kriminelt billig, men i god "Amerikas dumbest kriminals" stil, bad jeg en vakt holde esken, mens jeg låste sykkelen, enden på visa ble at jeg ikke fikk dem med inn i det hele tatt:angry: (må si at jeg følte meg litt som en hønse-hjerne) Denne nazivakten skal nå ta dem med til TA kommende onsdag, hvor hun skal prøve å selge dem, jeg vil derfor anbefale at de som mener seg berettiget til en, prøver å stjele en tilbake. Ha Ha. Du er ganske morsom syntes jeg. Jeg hadde tenkt å slippe deg inn på Nadderud med lighterene jeg. Men du skjønner vi har noe som heter sikkerhetssjef, der og han mente at det var farlig gods. Derfor ble de inndratt. Så det så. Så Nazivakta fulgte bare ordre, som enhver god Nazist gjør. Beklager at den samme Nazivakta rev i biletten din på Telenor Arena i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 10. Juni 2010 Del Skrevet 10. Juni 2010 hmmm, jeg har betalt for en av disse lighterne, men enda ikke fått den... Hvor henvender man seg nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Juni 2010 Del Skrevet 10. Juni 2010 Send meg en PM. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 13. September 2010 (endret) Del Skrevet 13. September 2010 (endret) Jeg så en del med en ny hettegenser i går, hvordan kjøper jeg den, og hvor mye koster den? Er det kommet noen flere $$ effekter? Endret 13. September 2010 av Busk1 Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 13. September 2010 Del Skrevet 13. September 2010 Det er Mortimer som har ansvaret for effekter. I tillegg til ziphooden har det kommet t-skjorte og piquet-skjorte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. September 2010 Del Skrevet 13. September 2010 Jeg så en del med en ny hettegenser i går, hvordan kjøper jeg den, og hvor mye koster den? Er det kommet noen flere $$ effekter? Det er noen få hettegensere igjen... Lå info på siden her og det ble sendt ut tekstmelding om nye effekter Priser: Hettegenser: 200 Pique: 150 T-skjorte: 100 Det vil også komme flere nye effekter i løpet av høsten, så hold lommeboken klar og gled dere til julegaveshopping. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 13. September 2010 Del Skrevet 13. September 2010 Jeg så en del med en ny hettegenser i går, hvordan kjøper jeg den, og hvor mye koster den? Er det kommet noen flere $ effekter? Det er noen få hettegensere igjen... Lå info på siden her og det ble sendt ut tekstmelding om nye effekter Priser: Hettegenser: 200 Pique: 150 T-skjorte: 100 Det vil også komme flere nye effekter i løpet av høsten, så hold lommeboken klar og gled dere til julegaveshopping. Hvor kjøpes det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå