Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som vet om en sjappe i oslo som viser kampen? Eneste undertegnede vet om er "glimt-puben" Joes på Rådhusplassen, men unngår gjerne brautende nordlendinger om det skulle finnea andre alternativer.

Pub 143 Bærums Verk

Den ligger blant annet ved Frogner kirke. Det kan være vanskelig å få øye på den, men bare stå der en liten stund så ser du den nok. Grønn, med et lysende skilt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet startoppstillingen med sikkerhet?

Jon, Keller, Morten, IA, Høiland, Daigo, Henning, Pontus, Mix, Bella, Daniel(om kneet holder)

Kilde: SMS fra Stabæk fotball

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon, Keller, Morten, IA, Høiland, Daigo, Henning, Pontus, Mix, Bella, Daniel(om kneet holder)

MMS inn som stopper igjen ja. Hm, er det pga. Toms skade fra sist? Ser ellers ikke noe grunn til at Janne skal endre bakre firer fra sist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I denne kampen tror jeg førstemålet er særdeles viktig. jævla viktig faktisk. Får vi første målet, gjerne tidlig, så tror jeg det kan løsne. Får vi det ikke, tror jeg kampen fort kan bli krampeaktig.

Mitt tips: 1-2

Scoringer av Nannskog og Kobayashi

Trond Fredrik Ludvigsen scorer for første gang på 4 år.

EDIT: ble litt feil besifring der ja.

Endret av LudaKris
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra å høre av JJ at DN er 100 % i intervjuet, har troen på at han er kjempemotivert til å score igjen. Forøvrig ser jeg at TS ikke en gang er på benken, kjipt for vi har ikke flusst med "venstrebacker"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MMS inn som stopper igjen ja. Hm, er det pga. Toms skade fra sist? Ser ellers ikke noe grunn til at Janne skal endre bakre firer fra sist.

MMS spiller VB...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bodø - Stabæk
  • Opprett ny...