Håvard 3 327 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Nannskog friskmeldt, i hvertfall 90% sikkert. I såfall starter han kampen og spiller så lenge han orker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Blir det endel som reiser oppover? Jeg drar nå snart! Vi er vel 4 jeg vet om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Meget bra, står respekt av innsatsen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Husker ikke sist jeg scoret. Det ville vært så jævlig typisk om han gjorde det i dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Shottegutta 2 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 noen som vet om en sjappe i oslo som viser kampen? Eneste undertegnede vet om er "glimt-puben" Joes på Rådhusplassen, men unngår gjerne brautende nordlendinger om det skulle finnea andre alternativer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 noen som vet om en sjappe i oslo som viser kampen? Eneste undertegnede vet om er "glimt-puben" Joes på Rådhusplassen, men unngår gjerne brautende nordlendinger om det skulle finnea andre alternativer. Pub 143 Bærums Verk Den ligger blant annet ved Frogner kirke. Det kan være vanskelig å få øye på den, men bare stå der en liten stund så ser du den nok. Grønn, med et lysende skilt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 nerver...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 noen som vet startoppstillingen med sikkerhet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 noen som vet startoppstillingen med sikkerhet? Jon, Keller, Morten, IA, Høiland, Daigo, Henning, Pontus, Mix, Bella, Daniel(om kneet holder) Kilde: SMS fra Stabæk fotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 noen som vet startoppstillingen med sikkerhet? Jon, Keller, Morten, IA, Høiland, Daigo, Henning, Pontus, Mix, Bella, Daniel(om kneet holder) Kilde: SMS fra Stabæk fotball MMS inn som stopper igjen ja. Hm, er det pga. Toms skade fra sist? Ser ellers ikke noe grunn til at Janne skal endre bakre firer fra sist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 6. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2009 (endret) I denne kampen tror jeg førstemålet er særdeles viktig. jævla viktig faktisk. Får vi første målet, gjerne tidlig, så tror jeg det kan løsne. Får vi det ikke, tror jeg kampen fort kan bli krampeaktig. Mitt tips: 1-2 Scoringer av Nannskog og Kobayashi Trond Fredrik Ludvigsen scorer for første gang på 4 år. EDIT: ble litt feil besifring der ja. Endret 6. Mai 2009 av LudaKris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 vi spiller ikke hjemme! så 1-2 må det bli! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 TV2 Zebra nå: Alt om Fotball. Stabæk kommer nok snart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Unnskyld dobbeltpost! Men nå er det STABÆK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabaek163 0 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Bra å høre av JJ at DN er 100 % i intervjuet, har troen på at han er kjempemotivert til å score igjen. Forøvrig ser jeg at TS ikke en gang er på benken, kjipt for vi har ikke flusst med "venstrebacker" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 noen som vet startoppstillingen med sikkerhet? Jon, Keller, Morten, IA, Høiland, Daigo, Henning, Pontus, Mix, Bella, Daniel(om kneet holder) Kilde: SMS fra Stabæk fotball MMS inn som stopper igjen ja. Hm, er det pga. Toms skade fra sist? Ser ellers ikke noe grunn til at Janne skal endre bakre firer fra sist. MMS spiller VB... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Haha... De filmer Stabæk Supporterne mye før kampen! Frode, grinegutt og slum så jeg i hvert fall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 F@en heller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Husker ikke sist jeg scoret. Det ville vært så jævlig typisk om han gjorde det i dag... Faen altså!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 hurra, for en åpning.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Det her lukter nedrykk lang vei! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Tabbe av MMS eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Hva f... driver Morten med da, behøver ikke gi bort mål akkurat for tiden..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 og da blir det 0 poeng igjen.. hurra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Svakt Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Åååååh! Så nære!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Tabbe av MMS eller? Jeg håper det er en tabbe, og ikke bare et uttrykk for hvor god han er. Litt av en ballfølelse. Selv enerly har bedre ballmottak i disse dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Husker ikke sist jeg scoret. Det ville vært så jævlig typisk om han gjorde det i dag... You jinxed it. 1000 pushups. :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Kjerringlag ass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Dårlig utnyttet av Berglund alene med keeper!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå