sexxes 3 618 Del Skrevet 6. April 2009 Del Skrevet 6. April 2009 Greit med en tråd her med tanke på våre skadete keepere. Hjelmset er forhåpentligvis i gang igjen til seriestart, men hvordan ser det ut for Lofthus. Forstår det slik at hun er ute en stund? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. April 2009 Del Skrevet 8. April 2009 Greit med en tråd her med tanke på våre skadete keepere. Hjelmset er forhåpentligvis i gang igjen til seriestart, men hvordan ser det ut for Lofthus. Forstår det slik at hun er ute en stund? Forstår det slik at hun virkelig heter Silje? Jfr.: http://www.stabak.no/content/view/3624/464/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. April 2009 Del Skrevet 8. April 2009 Greit med en tråd her med tanke på våre skadete keepere. Hjelmset er forhåpentligvis i gang igjen til seriestart, men hvordan ser det ut for Lofthus. Forstår det slik at hun er ute en stund? Forstår det slik at hun virkelig heter Silje? Jfr.: http://www.stabak.no/content/view/3624/464/ Slije er selvsagt korrekt. Skrivefeil fra min side Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 30. Juni 2009 Del Skrevet 30. Juni 2009 Fikk sin debut i dag, og viste seg tilliten verdig. Hadde blant annet knallredning når en motspiller var alene igjennom. Hun fikk i hvertfall mer å gjøre i dag enn i alle 2. lagskampene tilsammen (der sier forsåvidt ikke så mye). Kan bli interessant å se hvem som står på lørdag (2. laget trenger jo også en keeper, og hvis Ingrid er i EM, og Silje har spilt siste 1. lagskamp er jo ikke de aktuelle). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. Juni 2009 Del Skrevet 30. Juni 2009 Bra kamp. Gode redninger og sikker i plasseringen. Kan bli bedre på raske utspill. Det er bare å gratulere med en strålende debut i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 30. Juni 2009 Del Skrevet 30. Juni 2009 Deilig å vite at vi har 2 gode målvakter, det virker jo som om flere lag sliter med å skaffe èn bra! bare å grattulere med en strålende debut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 2. Juli 2009 Del Skrevet 2. Juli 2009 Deilig å vite at vi har 2 gode målvakter, det virker jo som om flere lag sliter med å skaffe èn bra!bare å grattulere med en strålende debut Helt klart - det har vært MANGE rare keepertabber i Toppserien de siste årene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alan 2 Del Skrevet 2. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2009 (endret) Hehe . . helt klart . . . og in Tippeligaen også, ifølge TV2 f.eks http://webtv.tv2.no/multimedia/webtv/sl_pl...p;progId=262375 Endret 2. Juli 2009 av Alan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Mars 2010 Del Skrevet 25. Mars 2010 Silje forlater Stabæk og går til Røa. Hun har i den forbindelse bedt meg poste følgende hilsen: "Kjære alle venner, medspillere, trenere, støtteapparatet og supportere. Det er med tungt hjerte jeg takker for meg – for denne gang. På grunn av hvordan min situasjon er den dag i dag har jeg valgt å trekke meg ut av Stabæk til fordel for Røa den kommende sesongen. Det har vært et tøft valg, men akkurat nå ser det ut til å være den beste løsningen. Stabæk har det siste året vært en fantastisk arena for meg. Jentene, laget, humøret, vennskapen og ikke minst fotballen har betydd ekstremt mye for meg. Jeg glemmer aldri de årene jeg har hatt med denne gjengen både i Asker og ikke mist her i Stabæk. Jeg var dessverre preget av mye skader forrige sesong, men fikk mitt gjennombrudd (hvis man nå kan kalle det for det) da Ingrid – heldigvis for meg – sleit med strekk og ryggproblemer en periode. Vi hadde tatt turen til Lillestrøm for å spille mot Team Strømmen. Jeg var fullt klar over at Ingrid hadde slitt de siste dagene, men jeg visste og fra tidligere at Ingrid ikke er en spiller som gir seg så lett. Hun har spilt med både feber og brukkne fingre.. Derfor kom det som en overraskelse for meg at jeg midt under oppvarmingen fikk beskjed om at det var JEG som skulle stå den trolig meget spennende kampen mot ”Team Team Allé Allé”… Og der sto dere i $$ og heia meg frem. Jeg rakk aldri å bli nervøs før kampen var over, og takk gud og alt som måtte finnes for det. Jeg kunne ikke bedt om en bedre toppseriedebut med seier 3-1 borte mot TS. Jeg hadde nok å ta tak i, og spilte en god match, som jeg faktisk er veldig stolt over å ha gjennomført. Det skal sies at jeg aldri hadde klart det uten Trine foran meg i forsvaret, som fikk meg til å slappe av og tenke klart. Trine er ei fantastisk herlig skapning – ikke bare som fotballspiller, men ja, også som person. Livlig, morsom, galen, artig og omsorgsfull er fine ord å beskrive denne jenta med. Trine og jeg har delt krok i garderoben, vi har hatt mye moro, og har hele forrige sesong prata om å dekke over et stygt merke på veggen med en plakat. Vi har aldri kommet lenger enn å snakke om det… Sånn er det som oftes med oss jenter. For to år siden på La Manga hadde vi yngste som alltids, den beste underholdninga (tør vi hvertfall påstå selv). Også i fjor gjentok vi bragden, og gikk fra å hete LAM(b)S til å være The Bankers! Gjengen som kaller seg unga, som i: ”det er artig for unga”, er de jentene som betyr aller mest for meg i Stabæk. Det samholdet og den moroa vi har sammen, ja, det setter jeg ekstremt pris på, og jeg er blitt kjempeglad i ”benken” min. Jeg gjør ikke annet enn å glede meg når Hauge (altså Line Hauge) ringer meg for å spørre om jeg kanskje ikke kunne hentet henne på stasjonen …. i dag også….. J Det jeg prøver å si, uten å skulle si for mye er at gjengen i Stabæk, jentene, trenerne og ikke minst dere supportere – som ikke tvilte på meg da jeg måtte trå til for Ingrid – gjør det svært tungt for meg å skulle takke for meg. Jeg håper at ting er annerledes om noen år, at jentene blir i Stabæk og at jeg kan komme tilbake til samme ”benk” som jeg forlater nå. Jeg er kjempeglad i de BLAA chicksa. Det tror jeg de fikk erfare i går da jeg skulle ta farvel – en kan ikke si det var enkelt. Jeg kommer selvfølgelig til å følge nøye med Stabæk denne sesongen, både damene og ikke minst herrene! Og ønsker alle lykke til med den kommende sesongen, både stort og smått. Takk for meg, smil og hilsen fra Silje" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. Mars 2010 Del Skrevet 25. Mars 2010 Silje forlater Stabæk og går til Røa. Her føler jeg at jeg ikke har fulgt helt med i timen, men jeg spør nå likevel : Hva er denne situasjonen det er snakk om, og hvem er nå andrekeeperen vår? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 25. Mars 2010 Del Skrevet 25. Mars 2010 Denne situasjonene er kanskje at hun skal til USA for å studere fra høsten av, og at hun derfor heller prioritere å være på et lag der hun får spilletid, enn et lag der hun for det meste vil sitte på benken, som vel er situasjonen på Stabæk dersom det ikke skulle oppstå en skade situasjon. Jeg kan ikke si at jeg klandrer henne for dette valget, uten at jeg skal ønske henne så veldig lykke til i Røa, i USA derimot.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 25. Mars 2010 Del Skrevet 25. Mars 2010 Silje forlater Stabæk og går til Røa. Her føler jeg at jeg ikke har fulgt helt med i timen, men jeg spør nå likevel : Hva er denne situasjonen det er snakk om, og hvem er nå andrekeeperen vår? Marte Avensen Stenersen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 25. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 25. Mars 2010 (endret) Denne situasjonene er kanskje at hun skal til USA for å studere fra høsten av, og at hun derfor heller prioritere å være på et lag der hun får spilletid, enn et lag der hun for det meste vil sitte på benken, som vel er situasjonen på Stabæk dersom det ikke skulle oppstå en skade situasjon. Jeg kan ikke si at jeg klandrer henne for dette valget, uten at jeg skal ønske henne så veldig lykke til i Røa, i USA derimot.... Som sagt hadde jo hørt at det var snakk om at hun skulle til USA til høsten, men jeg ser ikke helt at hun skal få så mye mer spilletid i Røa. Det må i såfall være på 2. lag og juniorlag. Stabæk har vel valgt å satse på Stenersen med tanke på fremtiden. Ser på dynamite girls sine sider at 2. keeperen til Røa er midlertidig utilgjengelig uten at det står hvorfor (er det den 4. graviditeten?). Det er vel grunnen til at de trengte Silje, og vi har jo Marte, som har vært den som har spilt når Ingrid har vært borte. Endret 25. Mars 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 25. Mars 2010 Del Skrevet 25. Mars 2010 Takk for nå, Silje. Velkommen tilbake en gang i framtiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 25. Mars 2010 (endret) Rich Det er ikke 1. april nå. Se på kalenderen din og post på nytt senere. Vi hadde jo ikke beholdt henne etter sommeren uansett. Vår nye 2. keeper holder mål i massevis. Ingen grunn til bekymring, men trist, ja det er det jo. Takk for nå og lykke til Silje Endret 25. Mars 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 17. Januar 2012 Del Skrevet 17. Januar 2012 Takk for nå, Silje. Velkommen tilbake en gang i framtiden. Og nå er hun tilbake etter en tur over elven, samt et opphold i Kolbotn. Skal være keepertrener på jentesiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 2. April 2012 Del Skrevet 2. April 2012 Hmmm. Spørs om hun nok engang må flyttes vekk herfra. Skal være 2. keeper for Røa. Litt snodig når hun skal være trener i Stabæk, og vet at man gjerne skulle ha henne i backup på keeperplassen. Spesielt med tanke på at begge keeperne sliter med skade. Forstått det slik at dette ikke blir sett på med blide øyne. Man er vel strengt tatt faktisk litt sure. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Giz 2 Del Skrevet 13. April 2012 Del Skrevet 13. April 2012 Litt rart å se Stabæks (jr-19) keepertrener i Røa-klær på treningskampen mellom Stabæk 2 og ØHIL på Jarmyra her om dagen. Har absolutt ikke noe å si på Silje, men selve sammensetningen med å ha Røas reservekeeper ganske langt inn i Stabæks tropp er muligens noe spesielt. Forøvrig er det godt å se at man fortsatt tar bra vare på Louisa (og etterhvert Tora) med tanke på egne keepertreninger. Jeg mener at man godt kunne ta i bruk egenproduserte keeper også i Stabæk på sikt. Det er massevis av kvalitet i de to ovennevnte keeperne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå