Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står på budstikka.no

Ekstraomganger. Glimrende...

Nå må chicksa snart se å vinne en kamp i ordinær tid igjen. Snakker om å plutselig ramle helt ut av det. Først ca. 15 kamper med seire i alle unntatt en, deretter fem strake kamper uten seier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, budstikka er visst litt usikre :lol:

Edit: Og der endret de fra 0-0 og slutt, til 1-1 og slutt :P

Faen den oppdateringen her er mildt sagt elendig. Det må da være mulig å utstyre en eller annen stabækansatt på Fløyabanen (eller hva den heter) med en laptop og tilgang til å redigere en nyhet på stabak.no (altså egenprodusert liveoppdatering) En tekstlinje hvert femte minutt (pluss scoringer) holder lenge. Men dette her helt på jordet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, budstikka er visst litt usikre :lol:

Edit: Og der endret de fra 0-0 og slutt, til 1-1 og slutt :P

Faen den oppdateringen her er mildt sagt elendig. Det må da være mulig å utstyre en eller annen stabækansatt på Fløyabanen (eller hva den heter) med en laptop og tilgang til å redigere en nyhet på stabak.no (altså egenprodusert liveoppdatering) En tekstlinje hvert femte minutt (pluss scoringer) holder lenge. Men dette her helt på jordet!

Fortsatt 1-1. 2. ekstraomgang har startet. Nå blir jeg oppdatert på SMS fra NT. Da får vi igjen for all oppdateringen vi sender fra Nadderud

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

[Fortsatt 1-1. 2. ekstraomgang har startet. Nå blir jeg oppdatert på SMS fra NT. Da får vi igjen for all oppdateringen vi sender fra Nadderud

Det er bra jobba, Rich.

Men dette er faen meg skandaløst! Vi kan jo ikke ha det sånn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo helt nærvevrak. Nå må det da snart være avgjort.

Viste at jeg var glad i SFK, men ikke at pulsen skulle "tilte" i spenning, er helt våt av svette

Jeg får ikke én og én straffe - fordi Fløya ikke sender det til Norsk Tipping. legger ut enden på visa så snart dette er over

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vi er på vei til Bislett
  • Opprett ny...