janzinho 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 backlinjen måste va den eländigaste i hela tippeligan måste finnas juniorer som kan göra detta bättre har nog aldrig sett ett sämre försvar hönsgård Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stiro 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Spillerne har trent hardt gjennom hele året. Merkelig at mange av spillerene ikke gidder å jobbe i mer enn en omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 19. April 2009 (endret) Del Skrevet 19. April 2009 (endret) 2 målet til Molde irriterer meg da er vi 4 mot 2 og ingen går på Tioune som får skyte uten press fra 20 meter, ufattelig. Vi er best i 1 omg Molde i 2. Molde er gode, og ve er gode i 1 omgang men forsvarspillet må bedres! Og i andre omgang spiller de ball i hatt med oss og når de leder 3-2 finner vi ut at vi må angripe og begynner med langballer mot Daniel, også finner vi ut 10 min senere at det ikke funker og sender opp IA, huff nei det er ikke det vi vil se og det er ikke det som funker det har vi sett mange ganger, huff irriterende Endret 19. April 2009 av Fred Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MFK 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Dere må lære stabækspillerne å spille ballen tilbake til motstanderlaget når motstanderlaget har spilt ut ballen grunnet skadet spiller ligger nede... Selv om dere ligger under... Unison pipekonsert fra hele hallen hver gang en mørkhudet moldespiller hadde ballen satte jeg heller ikke særlig pris på. God bedring til neste match Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 19. April 2009 (endret) Del Skrevet 19. April 2009 (endret) De nevnte spillerne feiret med diverse håndutrykk mot stabæk fansen da, har absolutt ingen ting med at de 3 som gjorde det var mørkhudet, kanskje ikke tv kamera fikk det med seg men, hadde du vært på stadion hadde du sett det, Feirer i 1 minutt foran vår fans men håndbevegelser mot oss, når vi ikke hadde gjort noe mot dem, lattlig oppførsel av dem, skjerp deg å kommenter når du ikke vet fakta! Endret 19. April 2009 av Fred Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Dere må lære stabækspillerne å spille ballen tilbake til motstanderlaget når motstanderlaget har spilt ut ballen grunnet skadet spiller ligger nede... Selv om dere ligger under... Unison pipekonsert fra hele hallen hver gang en mørkhudet moldespiller hadde ballen satte jeg heller ikke særlig pris på. God bedring til neste match Det var ikke en pipekonsert mot mørkhudete spillere, det var en pipekonsert mot hva Dioufene hadde gjort på banen!! Ikke beskyld oss for rasisme når det er så langt fra sannheten som det er mulig å komme!!!!! Skjerp deg!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Unison pipekonsert fra hele hallen hver gang en mørkhudet moldespiller hadde ballen satte jeg heller ikke særlig pris på. Det hadde kanskje noe med den jævla feiringen av det første flaksemålet å gjøre, ikke at de er mørkhudete!? Det bør definitivt få konsekvenser, de stygge tullingene der kan jo ikke oppføre seg sånn!!! Mulig at ikke alle de tre mørkhudete fortjente pipingen, men det er jo umulig å se forskjell på de så vi måtte nesten gardere oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjempeblaa 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Dere må lære stabækspillerne å spille ballen tilbake til motstanderlaget når motstanderlaget har spilt ut ballen grunnet skadet spiller ligger nede... Selv om dere ligger under... Unison pipekonsert fra hele hallen hver gang en mørkhudet moldespiller hadde ballen satte jeg heller ikke særlig pris på. God bedring til neste match Hvorfor bringer du hudfarge inn i dette? Er du rasist?! Har det slått deg at pipingen ikke hadde noe med hudfarge å gjøre? Greit nok at det er mye småborgerlig bygdetullingmentalitet på nordvestlandet, men ærlig talt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Dere må lære stabækspillerne å spille ballen tilbake til motstanderlaget når motstanderlaget har spilt ut ballen grunnet skadet spiller ligger nede... Selv om dere ligger under... Unison pipekonsert fra hele hallen hver gang en mørkhudet moldespiller hadde ballen satte jeg heller ikke særlig pris på. God bedring til neste match jævla troll, ha deg vekk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 2 målet til Molde irriterer meg da er vi 4 mot 2 og ingen går på Tioune som får skyte uten press fra 20 meter, ufattelig. Vi er best i 1 omg Molde i 2. Molde er gode, og ve er gode i 2 omgang men forsvarspillet må bedres! va ju skandaldåligt försvar, va nog det sämsta ja sett i tippeligan. så här i backspegeln ser det ut som vi skulle värvat en hel backlinje istället för anfall o mittfält. såg ut som dom aldrig spelat i försvar...........någonsin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Unison pipekonsert fra hele hallen hver gang en mørkhudet moldespiller hadde ballen satte jeg heller ikke særlig pris på. God bedring til neste match er det rart vi piper når han nr 32 feirer målet sitt foran SS! er ikke så jævlig rart det blir pipekonsert vær gang han får ballen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Dere må lære stabækspillerne å spille ballen tilbake til motstanderlaget når motstanderlaget har spilt ut ballen grunnet skadet spiller ligger nede... Selv om dere ligger under... Unison pipekonsert fra hele hallen hver gang en mørkhudet moldespiller hadde ballen satte jeg heller ikke særlig pris på. Så du mener vi ikke skal pipe fordi han er mørkhudet? Det kaller jeg rasisme..... Fyren(e) oppførte seg som en dust, en dust er en dust uansett hudfarge! Ellers så lå han ikke nede, han la seg ned på overtid for å dra ut tiden. Tror Molde må ta et oppgjør med ukulturen enkelte spillere har. Molde ligner farlig mye på LSK for tiden.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Unison pipekonsert fra hele hallen hver gang en mørkhudet moldespiller hadde ballen satte jeg heller ikke særlig pris på. Et rasshøl er et rasshøl, uansett hudfarge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjempeblaa 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 er det rart vi piper når han nr 32 feirer målet sitt foran SS! er ikke så jævlig rart det blir pipekonsertvær gang han får ballen! Du skjønner det at i denne provinsielle tullingens enkle verden er rasisme den første tanken som slår ham, hvis noen tillater seg å reagere mot personer med annen hudfarge. Dette sier i realiteten noe om hans egentlige innerste holdninger. Det er denne mentaliteten eksempelvis somaliske Ayian Hirsi Ali ofte omtaler som "the purest form of racism". Men det er ikke å forvente at han forstår det selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Uff, som forsvaret for meg til å grine... Andre hjemmekampen på rad hvor det er helt forferdelig. Helt kaos og Stenvoll blir lurt trill rundt ved det første målet akkurat som Høiland mot odd... Våre backer som var så gode.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 389 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Dere må lære stabækspillerne å spille ballen tilbake til motstanderlaget når motstanderlaget har spilt ut ballen grunnet skadet spiller ligger nede... Selv om dere ligger under... Unison pipekonsert fra hele hallen hver gang en mørkhudet moldespiller hadde ballen satte jeg heller ikke særlig pris på. God bedring til neste match Hvem var skadet? Jeg så en som la seg ned og filmet, men ingen som var skadet..?? Angående pipekonserten kan Molde starte med å ta tak i egne rekker. Pipekonserten var til de grader fortjent. Kampen sett under ett vinner Molde fortjent. Midtbanen deres knuste midtbanen vår som igjen førte til overgang etter overgang og overtall etter overtall. At forsvaret vårt var noe under pari i dag er en ting, men midtbanen vår slet stort i andre omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Dere må lære stabækspillerne å spille ballen tilbake til motstanderlaget når motstanderlaget har spilt ut ballen grunnet skadet spiller ligger nede... Selv om dere ligger under... Unison pipekonsert fra hele hallen hver gang en mørkhudet moldespiller hadde ballen satte jeg heller ikke særlig pris på. God bedring til neste match Ja, vi er rasister hele bunten. Dere hadde nok satt pris på om daniel og daigo hadde feiret foran feltet deres med håndbevegelser som ikke hører hjemme noe sted. Regner med disiplinærkomiteen tar seg av dette. En av de klarte å pådra seg gult kort etter egen scoring også. Flott gjort. Forøvrig, molde var dritgode i dag. De blir absolutt en utfordrer til årets gull. Det blir desverre ikke vi hvis ikke spillet snart sitter og pontus er tilbake i forsvaret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjempeblaa 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Kampen sett under ett vinner Molde fortjent. Midtbanen deres knuste midtbanen vår som igjen førte til overgang etter overgang og overtall etter overtall. At forsvaret vårt var noe under pari i dag er en ting, men midtbanen vår slet stort i andre omgang. Jeg ser at noen roser Farnerud, men midtbanen vår mangler kreativiteten vi hadde i fjor. Det er vårt hovedproblem, i tillegg til en backrekke som virker svak, på tross av at spillerne på papiret burde være gode nok. Vi kan ikke regne med vinne fotballkamper når vi slipper inn tre mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjempeblaa 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Forøvrig, molde var dritgode i dag. De blir absolutt en utfordrer til årets gull. Det blir desverre ikke vi hvis ikke spillet snart sitter og pontus er tilbake i forsvaret. Pontus er viktig, men IA og Skjønsberg er på ingen måte dårlige stoppere. IA gir oss i tillegg sårt tiltrengt duellstyrke, noe laget mangler. Dette står faktisk ikke og faller med Pontus. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MFK 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Om det stemmer at Mota, Diouf x2 og Thioune provoserte dere unødvendig så trekker jeg selfølgelig alt tilbake. Dette kom ikke fram utifra tv-bildene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
general 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Molde har et godt og offensivt sterkt lag, men vi får se hvor mange spillere de har igjen etter hvert når halvparten av spillerne soner karantene for gule og røde kort. Makan til grisete spill og usportslighet har jeg ikke sett på lenge. Når det gjelder Stabæk; Lange baller opp mot spissene?! I hele 2. omgang?! Og jeg vil ikke engang nevne forsvarets innsats.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Unison pipekonsert fra hele hallen hver gang en mørkhudet moldespiller hadde ballen satte jeg heller ikke særlig pris på. Et rasshøl er et rasshøl, uansett hudfarge. är det nån som vet varför han fira framför $$ trodde han att det var molde klacken??? seriöst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 19. April 2009 (endret) Del Skrevet 19. April 2009 (endret) Jeg orker ikke å dvele ved denne matchen lengre enn nødvendig, men jeg føler for å si en ting: Mike Kjølø. Endret 19. April 2009 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Kampen sett under ett vinner Molde fortjent. Midtbanen deres knuste midtbanen vår som igjen førte til overgang etter overgang og overtall etter overtall. At forsvaret vårt var noe under pari i dag er en ting, men midtbanen vår slet stort i andre omgang. Jeg ser at noen roser Farnerud, men midtbanen vår mangler kreativiteten vi hadde i fjor. Det er vårt hovedproblem, i tillegg til en backrekke som virker svak, på tross av at spillerne på papiret burde være gode nok. Vi kan ikke regne med vinne fotballkamper når vi slipper inn tre mål. Tror ikke det er Farnerud som er problemet på midtbanen. Vi hadde den samme sentralmidtbanen i dag som vi hadde hele høstsesongen i fjord, og da fungerte det særdeles bra. Det som ikke funker i år er Espen Hoff og til tider Daigo. De blir alt for anonyme og kommer ikke til sin rett. Savnet av Veigar er stort. Men alt er ikke helsvart. I 1. omgang viste vi mange tendenser som minnet om fjordåret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Om det stemmer at Mota, Diouf x2 og Thioune provoserte dere unødvendig så trekker jeg selfølgelig alt tilbake. Dette kom ikke fram utifra tv-bildene Ingen som pep på Mota, men de tre andre derimot.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 är det nån som vet varför han fira framför $trodde han att det var molde klacken??? seriöst Jeg oppfattet det som at det var helt tilfeldig de første sekundene, han var jo tross alt ikke mange meterne unna. Men da vi begynte å pipe syntes han bare det var morsomt og fortsatte å gjøre sitt ytterste for å provosere. Linjedommeren må jo bryte inn for å få de til å gå vekk, og da er det nesten så de nekter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Syntes ikke henning og Pontus var dårlige, Thioune var god til å starte etter vårt angrep og fikk rom! Iven må stå neste kamp. Berglund var frisk. Nannskog må skjerpe seg. Gleder meg til Johan og spessielt Pontus S er tilbake. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Denne kampen er bare å glemme, slutt å spille lange baller opp mot Nannskog funker sjeldent få ganger. Ellers må spillerne finne en måte å finne Nannskog på. Kanskje Johan kan klare det når han kommer tilbake. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 19. April 2009 (endret) Del Skrevet 19. April 2009 (endret) Iven må stå neste kamp. Jon gjorde faktisk mange gode redninger i dag. Han kunne kanskje gjort det litt bedre på mål nummer 1 og 3, men det er mye annet som kunne ha blitt mål om ikke Jon hadde vært vår keeper i dag. Endret 19. April 2009 av Rettep Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjempeblaa 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Tror ikke det er Farnerud som er problemet på midtbanen. Vi hadde den samme sentralmidtbanen i dag som vi hadde hele høstsesongen i fjord, og da fungerte det særdeles bra. Det som ikke funker i år er Espen Hoff og til tider Daigo. De blir alt for anonyme og kommer ikke til sin rett. Savnet av Veigar er stort. Men alt er ikke helsvart. I 1. omgang viste vi mange tendenser som minnet om fjordåret. Farnerud i seg selv er ikke problemet. Som jeg har vært inne på tidligere i tråden: Når vi i tillegg har mistet spillere som Veigar og Alan, blir vi for lite kreative sammenlignet med i fjor, ikke minst når spillere som Hoff og også Daigo ikke er i det slaget som vi kunne forvente. Men jeg er enig i at dette kan bli bra, når eksempelvis Hoff begynner å prestere. At laget har potensiale, så vi som du påpeker i første omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå