Mikki 759 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Faen så provosert jeg ble av denne matchen! At han ene av Dioufene ikke en gang får gult kort for feiringen sin foran oss er jo helt skandale, han fikk jo ikke kort før han hadde brukt fem minutter på å tasse tilbake over midtsirkelen... Så at folk begynte å kaste forskjellige ting inn på banen, det kan man vel egentlig bare DRITE I, uansett hvor høyt promillehodet er! Derimot, hvis noen hadde hoppet over gjerdet å gitt han j***a Diouf'en et par velfortjente slag hadde det ikke vært meg imot! Satser på at spillet vårt løsner snart nå! Er ikke fett å tape fotballkamper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Faktisk så følte jeg vi trengte å tape denne kampen. Hvis vi hadde klart å ta ett poeng på slutten, kunne vi lett glemt de fundamentale problemene i laget vårt som utkrystalliserte seg i andre omgang. Vi gjør en absolutt godkjent første omgang, synes jeg. Vi ser ut til å ha brukbar kontroll på midten og vi har bra bevegelse i laget. Defensivt blir vi ikke satt på de helt store prøvene, men jeg synes bakre firer tar opp tråden fra FFK-kampen, der vi fremsto nokså solid bakover. Men når vi greier å prestere en så totalt inspirasjonsløs andre omgang på ledelse 2-1 til pause, sitter jeg igjen som et stort spørsmålstegn. Hvordan er dette mulig? 1. Midtbanen er for dårlig til å jobbe hjemover. Se på Moldes 2-2-mål. Thioune har en hel åker å bevege seg på. Ikke en eneste midtbanespiller i mils omkrets. Farnerud, Hoff og Daigo har begge involvert seg offensivt på Stabæks høyreside, der Farnerud mislykkes med et veggspill med Daigo slik at Molde kan bryte. Enkelt å rope på Henning, men er virkelig Henning den eneste som skal jobbe hjemover i dette laget? Greit nok at fireren vår ikke skal stå for lavt, men de må jo tross alt følge ballfører. Hvordan kan vi la det skje på stillingen 2-1? Hvorfor er både Høiland, Hoff og Kobayashi trengt inn i et hjørne på Moldes halvdel når vi leder kampen? Bør vi ikke heller sørge for at slike overganger ikke inntreffer og sørge for at folk i hovedsak er på sine posisjoner? Jeg ser til stadighet Farnerud komme joggende etter i situasjonene. Sett mannen ut hvis han ikke er i stand til å løpe i 90 minutter! 2. Forsvarsspillere ute av form - MMS, Stenvoll, Keller, Høiland. Ingen presterer godt nok, rett og slett. IAO synes jeg er bestemann i fireren vår i dag, og det sier litt. Alle virker ufattelig lite selvsikre i duellene! Vi rygger langt inn i egen 16-meter og ser ut til å satse på at motstanderne skyter utenfor eller at Jon rydder opp i mål. Det holder bare ikke. Alt henger så klart sammen i fotball. En mer arbeidsom midtbane gir bedre arbeidsforhold for forsvarsfireren. Forsvarsspillerne tør å ta større risiko hvis de vet at de blir sikret. Følte uansett at vi trengte en real trøkk i dag. Nå gjelder det å ta fatt på forsvarsspillet vårt, altså hvordan HELE LAGET forsvarer seg. Det er et godt og stabilt forsvarsspill som la alt til rette for det offensive fyrverkeriet ifjor. Offensivt vil ting komme mer på plass når forsvarsspillet sitter bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Veldig godt innlegg, drazyc! Angående målfeiringen: Husk også at Nannskog gjorde en tilsvarende "gest" etter å ha scora på Åråsen, bare enda verre og enda tydeligere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Men jeg ser jeg gjerne skulle hatt en av de senegaleserne til Molde. Angrepene våre kan til tider bli litt for... ja, kreativløse? Definitivt! Mye av grunnen til at det stemte bra i første omgang var at Daigo sto for mye av showet med kreativt og presist pasningsspill. Det er tydelig at Daigo ble sliten i andre omgang og ikke presterte på samme nivå. Vi har to hovedproblemer 1. Forsvarsspillet 2. For få kreative spillere i laget Det andre skyldes mye tapet av Alan og Veigar. Vi må gi Daigo tid til å tilpasse seg TL. Det første problemet må det nåværende laget ta fullt ansvar for selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Veldig godt innlegg, drazyc!Angående målfeiringen: Husk også at Nannskog gjorde en tilsvarende "gest" etter å ha scora på Åråsen, bare enda verre og enda tydeligere... Ehm..? Var du på match i dag eller?? Tror ikke vi skal forsvare det han gjorde alt for mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
holmvik#26 0 Del Skrevet 19. April 2009 (endret) Del Skrevet 19. April 2009 (endret) Så så gutter. Greit nok at jeg er savnet, men dette ordner seg. Et par halvgode svensker til sommeren, så er vi tilbake og kjemper! Endret 19. April 2009 av holmvik#26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Har gjort meg noen tanker om den feiringen. Bluss er forbudt fordi det er farlig. Det kunne jo tenkes at slik oppførsel av spillere kan føre til slåsing? Eller hvertfall en ganske hatsk stemning som NFF for en hver pris vil unngå. Etter min mening burde det bli en sterkere reaksjon enn gult kort for sånn oppførsel Seriøst? Bluss er mange hundre grader med ubeskyttet stikker, så om holderen mister balansen eller blir dyttet kan det bli stygt. Om folk ikke klarer å styre raseriet sitt og begynner å slåss? Tja. Da er det my å forby. Først og fremst kanskje at Stabæk taper kamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 19. April 2009 (endret) Del Skrevet 19. April 2009 (endret) slettet Endret 19. April 2009 av Fred Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 drazyc, enig i din oppsumering her akkurat dette jeg tenkte under kampen og i etterkant, midtbanen jobber jo ikke tilbake, savner Keller i på midtbanen ett sted eller i forsvaret da har mann i hvertfall en som gir alt og jobber defansift. Vi må være et av de mest behagelige lagene og kontre på, og når vi er fire i forsvaret på 2-2 målet må det gå ann og fordele markeringsoppgaver så en kan gå på Makthar Tioune! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guest2 0 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 ....tja...hadde dere hatt råd hadde dere hatt den ene Dioufen (scoreren)....og hadde dere hatt vett, eller et minimum av kunnskap, kunne dere hatt regissøren (Thioune). begge har blitt servert på et fat opptil flere ganger, uten normal respons. begge kunne gått fint inn i kategorien "Stabæk-spillere" dvs tekniske, underholdende og arbeidssomme spillere. Stabæk har vært flinke på rekruttering, men har blingsa når det gjelder disse to! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Faktisk så følte jeg vi trengte å tape denne kampen. Hvis vi hadde klart å ta ett poeng på slutten, kunne vi lett glemt de fundamentale problemene i laget vårt som utkrystalliserte seg i andre omgang. Vi gjør en absolutt godkjent første omgang, synes jeg. Vi ser ut til å ha brukbar kontroll på midten og vi har bra bevegelse i laget. Defensivt blir vi ikke satt på de helt store prøvene, men jeg synes bakre firer tar opp tråden fra FFK-kampen, der vi fremsto nokså solid bakover. Men når vi greier å prestere en så totalt inspirasjonsløs andre omgang på ledelse 2-1 til pause, sitter jeg igjen som et stort spørsmålstegn. Hvordan er dette mulig? 1. Midtbanen er for dårlig til å jobbe hjemover. Se på Moldes 2-2-mål. Thioune har en hel åker å bevege seg på. Ikke en eneste midtbanespiller i mils omkrets. Farnerud, Hoff og Daigo har begge involvert seg offensivt på Stabæks høyreside, der Farnerud mislykkes med et veggspill med Daigo slik at Molde kan bryte. Enkelt å rope på Henning, men er virkelig Henning den eneste som skal jobbe hjemover i dette laget? Greit nok at fireren vår ikke skal stå for lavt, men de må jo tross alt følge ballfører. Hvordan kan vi la det skje på stillingen 2-1? Hvorfor er både Høiland, Hoff og Kobayashi trengt inn i et hjørne på Moldes halvdel når vi leder kampen? Bør vi ikke heller sørge for at slike overganger ikke inntreffer og sørge for at folk i hovedsak er på sine posisjoner? Jeg ser til stadighet Farnerud komme joggende etter i situasjonene. Sett mannen ut hvis han ikke er i stand til å løpe i 90 minutter! 2. Forsvarsspillere ute av form - MMS, Stenvoll, Keller, Høiland. Ingen presterer godt nok, rett og slett. IAO synes jeg er bestemann i fireren vår i dag, og det sier litt. Alle virker ufattelig lite selvsikre i duellene! Vi rygger langt inn i egen 16-meter og ser ut til å satse på at motstanderne skyter utenfor eller at Jon rydder opp i mål. Det holder bare ikke. Alt henger så klart sammen i fotball. En mer arbeidsom midtbane gir bedre arbeidsforhold for forsvarsfireren. Forsvarsspillerne tør å ta større risiko hvis de vet at de blir sikret. Følte uansett at vi trengte en real trøkk i dag. Nå gjelder det å ta fatt på forsvarsspillet vårt, altså hvordan HELE LAGET forsvarer seg. Det er et godt og stabilt forsvarsspill som la alt til rette for det offensive fyrverkeriet ifjor. Offensivt vil ting komme mer på plass når forsvarsspillet sitter bra. Tiltredes! Jeg qouter hele innlegget ditt slik at folk kan lese det en gang til. Hvor mange taklinger så vi i 2. omgang? (av våre spillere altså) Jeg skjønner ikke greia med å "presse" ballfører på 6-7 meters avstand. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlåHvit 0 Del Skrevet 20. April 2009 (endret) Del Skrevet 20. April 2009 (endret) Takk for kampen i dag! Som moldesupporter er jeg selfølgelig fornøyd med resultatet. Vi var heldige som som slapp unna med kun 2-1 i 1.omgang, mens 2. omgang er noe en moldefan kan være stolt over. Ble en merkelig kamp dette. Ser mange maser om savnet av Veigar og Alanzinho, og det ser jo alle dere gjør, men med noen flere kamper på og sette samspillet med de nye erstatterne setter seg ytterligere tror jeg dere vil kunne mønstre et lag til og kjempe helt i toppen. Merker meg også at Hoff ikke er helt i form og om han finner sin egen rolle rundt Nannskog og kan utvikle seg på nytt ser det spennende ut. Grunnen til at jeg skriver her er oppførselen til Diouf-gutta etter den første scoringa. Vi var mange i tornekrattet som mislikte måten de feiret på og vi håper naturligvis det ikke gjentar seg. De burde muligens heller hatt gult kort for det istedenfor de taklingene de ble bokført for...(har ikke sett det i reprise)Regner med også Jonevret tar opp dette da han er flink til og luke vekk ufine som etterslenger og andre typer provoserende oppførsel. Mistenker også Thione for og legge seg for og dra ut tia der på slutten=( Det har kanskje litt med kulturforskjeller og gjøre... Men ingen i Molde ønsker at vi skal fremstå som usympatiske. Lykke til med resten av sesongen! Har egentlig et godt forhold til Stabæk og så lenge dere legger dere bak Molde er det bare og finne tilbake til fotballen dere viste i fjor=) (eneste man kan klage på er bilettsalget til oss bortesupportere. måtte stå i kø i 35 min for og få billett og gikk glipp av de første 15 minuttene. håper ledelsen merker seg dett og stiller bedre forbredt neste gang...) Endret 20. April 2009 av BlåHvit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Jeg skjønner ikke greia med å "presse" ballfører på 6-7 meters avstand. Kommer motstanderen nærmere enn 6-7 meter av vår ballfører så kliner han jo ballen oppover uten videre mål og mening, så det mulig Stabæk-spillerne føler at de presser nok på denne avstanden. Selv får de jo panikk med samme "press" mot seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Artikkel på ss: http://ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=1435 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gugur 27 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Jeg er skremt over de defensive arbeidsoppgavene Farnerud og Hauger har på den sentrale midtbanen. De er alt for like som spillere, og det ser ut som den ene skal være defensiv når den andre går i angrep. I 50% av tilfellene fungerer ikke dette i det hele tatt, og forsvarsfireren blir helt alene. Rommet forran 16-meteren er helt åpen(og har vært det fra starten av sesongen). Det gjør at MMS og IAO blir dratt ut av posisjon enten ved å støte eller måtte følge løp MIDTBANEN skal plukke opp. Individuelt er både Hauger og Farnerud klassespillere, og jeg skulle gjerne sett at Hauger fikk en strengere defensiv arbeidsoppgave. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Dessverre tror jeg at vi år må betale tilbake med renter for all flyten i fjor. Vi fikk momentumet på vår side ved hjelp av Annan og Somen på våren, og så holdt Alan og Veigar fortet gjennom høsten til tross for litt rusk i maskineriet nå og da. Da klarte vi å leve uten Pontus S, fordi alle trodde vi kom til å vinne uansett. Nå er hele laget i en eller annen ubalanse. Forsvaret stinker jo, og jeg kan ikke skjønne at én spiller (selv om Pontus S er god) skal rette opp i det. Midtbanen har ingen klar ansvarfordeling, vi taper alle dueller og blir over/gjennomløpt i hele annen omgang. Angrepet er jo bare "happy go lucky", med en usalig blanding av langballer og tilfeldigheter. Og alt dette kunne jeg kanskje svelget om gutta bare hadde KJEMPET hele kampen. Herregud for en latterlig elendig annen omgang, etter en relativt bra første omgang (men jeg tror nok mer det var Molde som var svake). At vi ikke klarer å utnytte at de er så dårlige i forsvar, og samtidig lar dem pisse på oss når de gidde er helt uakseptabelt. Nå er det på tide å inndra klippekortene, og la JIH, MMS, PF, PRP, Jon og de andre som bør være flaue når de ser seg i speilet få føle at det er forbundet med å tape plassen på laget når du ikke gidder å kjempe. Faen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Gårsdagen: 1. Hva gjør jon inge på laget? 2. Hva har skjedd med morten? - fra landslaget til å vise null kontroll bakover 3. IAO gidder jeg ikke si noe om, men hva faen!! 4. Keeperspillet til jon? ser ikke trygg og god ut lenger! 5. Offensivt er det mye som ikke stemmer, defensivt lekker vi som en sil! 6.Og til slutt til Blaa: spilte de stabæk sanger der før kamp igår? hadde mye kulere på nadderud igår=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Bra kamp av IAO og MMS i går! Skapte mye farligheter og var alltid en trussel! Åja faen de er midstoppere ja, de skal faen ikke skape en dritt farligheter. Makan til midstopper krise har jeg ikke opplevd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 6.Og til slutt til Blaa: spilte de stabæk sanger der før kamp igår? Jeg hørte opptil flere Stabæksanger da de først satte på anlegget. Men det var ikke så veldig mye volum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 6.Og til slutt til Blaa: spilte de stabæk sanger der før kamp igår? Jeg hørte opptil flere Stabæksanger da de først satte på anlegget. Men det var ikke så veldig mye volum. Stabæksangene begynte å runge (vel, ganske lavt egentlig) da Tottenham - Newcastle var ferdigspilt, og Man Utd - Everton begynte, noe som vil si ca 16.45 Fikk med meg Hymnen, Skjønner du nå og Come on hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 20. April 2009 (endret) Del Skrevet 20. April 2009 (endret) Syntes ikke henning og Pontus var dårlige, Thioune var god til å starte etter vårt angrep og fikk rom! Iven må stå neste kamp. Berglund var frisk. Nannskog må skjerpe seg. Gleder meg til Johan og spessielt Pontus S er tilbake. Støttes på alle punkt. For øvrig regner jeg med at Keller og Risp starter mot Godset - om sistnevnte blir spilleklar. Gjerne Gromstad (evt. Rogne) også. Endret 20. April 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Syntes ikke henning og Pontus var dårlige, Thioune var god til å starte etter vårt angrep og fikk rom! Iven må stå neste kamp. Berglund var frisk. Nannskog må skjerpe seg. Gleder meg til Johan og spessielt Pontus S er tilbake. Støttes på alle punkt. For øvrig regner jeg med at Keller og Risp starter mot Godset - om sistnevnte blir spilleklar. Gjerne Gromstad (evt. Rogne) også. synes det så ut som om både risp og rogne trente på arenafitness mens de andre spilte ball... tror ikke de starter på søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 22. April 2009 Del Skrevet 22. April 2009 Velger å hente oppigjen denne tråden fordi dette skjedde på denne kampen. Jeg hadde en av de tristeste opplevelsene jeg har hatt på en Stabæk kamp noensinne under denne matchen. Jeg snakker ikke om buing, radikale sanger eller det faktum at de tapte. Detter er noe andre kan diskutere. Det jeg opplevde er starten på ukultur blant våre yngste medlemmer. Jeg har gått på kamper i snart 15 år, men dette var første gang jeg opplevde at Stabæksupportere oppførte seg som barnehagebarn. Sto midt blant en gjeng på 15-16 år gammle gutter, som jeg opplevde som VELDIG provoserende (homse er i min bok ikket et skjelsord som er nødvendig, selv om jeg er hetro). En av disse drittungene KASTET et eller annet tungt og lite ut på banen. Jeg rakk ikke å stoppe han, men var sjeleglad at det ikke var spillere eller dommere i nærheten. Jeg trenger vel ikke fortelle hva som skjedde når den svenske dommeren Frisk fikk noe i hodet under en UEFA kamp. Når gutta så begynte å prate om å gå bak MFK målet for å kaste mynter fikk jeg nok, og ga gutta en overhøvling. Et par hadde allerede prøvd å komme seg over til familiefeltet, men ble heldigvis stoppet av vaktene. Dette er elementer jeg mener folk burde passe på at ikke får spre seg. Vet selvfølgelig at dette aldrig vil bli noen trend, men dette er nok til at Stabæk kan bli straffet, skulle en ulykke skje. SS er ikke et sted hvor drittunger kan ha det gøy på klubbens bekostning. Alle i SS burde ta på seg oppgaven og sørge for at noe sånt ikke får skje igjen. Folk kan godt gjøre narr av det jeg skriver og mener,og dere må gjerne tro at dette er storm i vannglass, men slike handlinger er noe jeg missliker sterkt, og tar stor avstand fra. Håper at andre er enig med meg Ellers lød SS bedre enn på mange år under denne kampen Vet dette kommer lenge etter kampen,men har ikke skrevet før pga dårlig tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
general 0 Del Skrevet 22. April 2009 Del Skrevet 22. April 2009 Støttes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 22. April 2009 Del Skrevet 22. April 2009 Velger å hente oppigjen denne tråden fordi dette skjedde på denne kampen. Jeg hadde en av de tristeste opplevelsene jeg har hatt på en Stabæk kamp noensinne under denne matchen. Jeg snakker ikke om buing, radikale sanger eller det faktum at de tapte. Detter er noe andre kan diskutere. Det jeg opplevde er starten på ukultur blant våre yngste medlemmer. Jeg har gått på kamper i snart 15 år, men dette var første gang jeg opplevde at Stabæksupportere oppførte seg som barnehagebarn. Sto midt blant en gjeng på 15-16 år gammle gutter, som jeg opplevde som VELDIG provoserende (homse er i min bok ikket et skjelsord som er nødvendig, selv om jeg er hetro). En av disse drittungene KASTET et eller annet tungt og lite ut på banen. Jeg rakk ikke å stoppe han, men var sjeleglad at det ikke var spillere eller dommere i nærheten. Jeg trenger vel ikke fortelle hva som skjedde når den svenske dommeren Frisk fikk noe i hodet under en UEFA kamp. Når gutta så begynte å prate om å gå bak MFK målet for å kaste mynter fikk jeg nok, og ga gutta en overhøvling. Et par hadde allerede prøvd å komme seg over til familiefeltet, men ble heldigvis stoppet av vaktene. Dette er elementer jeg mener folk burde passe på at ikke får spre seg. Vet selvfølgelig at dette aldrig vil bli noen trend, men dette er nok til at Stabæk kan bli straffet, skulle en ulykke skje. SS er ikke et sted hvor drittunger kan ha det gøy på klubbens bekostning. Alle i SS burde ta på seg oppgaven og sørge for at noe sånt ikke får skje igjen. Folk kan godt gjøre narr av det jeg skriver og mener,og dere må gjerne tro at dette er storm i vannglass, men slike handlinger er noe jeg missliker sterkt, og tar stor avstand fra. Håper at andre er enig med meg Ellers lød SS bedre enn på mange år under denne kampen Vet dette kommer lenge etter kampen,men har ikke skrevet før pga dårlig tid. Helt enig! Å kaste gjenstander på banen(mot spillere) er idoiti! Ser man noen som gjør dette bør dette slåes hardt ned på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 22. April 2009 Del Skrevet 22. April 2009 Velger å hente oppigjen denne tråden fordi dette skjedde på denne kampen. Jeg hadde en av de tristeste opplevelsene jeg har hatt på en Stabæk kamp noensinne under denne matchen. Jeg snakker ikke om buing, radikale sanger eller det faktum at de tapte. Detter er noe andre kan diskutere. Det jeg opplevde er starten på ukultur blant våre yngste medlemmer. Jeg har gått på kamper i snart 15 år, men dette var første gang jeg opplevde at Stabæksupportere oppførte seg som barnehagebarn. Sto midt blant en gjeng på 15-16 år gammle gutter, som jeg opplevde som VELDIG provoserende (homse er i min bok ikket et skjelsord som er nødvendig, selv om jeg er hetro). En av disse drittungene KASTET et eller annet tungt og lite ut på banen. Jeg rakk ikke å stoppe han, men var sjeleglad at det ikke var spillere eller dommere i nærheten. Jeg trenger vel ikke fortelle hva som skjedde når den svenske dommeren Frisk fikk noe i hodet under en UEFA kamp. Når gutta så begynte å prate om å gå bak MFK målet for å kaste mynter fikk jeg nok, og ga gutta en overhøvling. Et par hadde allerede prøvd å komme seg over til familiefeltet, men ble heldigvis stoppet av vaktene. Dette er elementer jeg mener folk burde passe på at ikke får spre seg. Vet selvfølgelig at dette aldrig vil bli noen trend, men dette er nok til at Stabæk kan bli straffet, skulle en ulykke skje. SS er ikke et sted hvor drittunger kan ha det gøy på klubbens bekostning. Alle i SS burde ta på seg oppgaven og sørge for at noe sånt ikke får skje igjen. Folk kan godt gjøre narr av det jeg skriver og mener,og dere må gjerne tro at dette er storm i vannglass, men slike handlinger er noe jeg missliker sterkt, og tar stor avstand fra. Håper at andre er enig med meg Ellers lød SS bedre enn på mange år under denne kampen Vet dette kommer lenge etter kampen,men har ikke skrevet før pga dårlig tid. Støttes 100%! Den dagen man klarer å skade noen med en mynt eller lighter har man bæsja så sykt på leggen at det er ikke mulig! Hva mangler egentlig i oppdragelsen når man bevisst prøver å skade andre? Kjærlighet? Uansett, dette kan bare ikke skje i SS! Dersom man ser noen kaste ting på banen er det bare å kaste dem på hue og ræva ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. April 2009 Del Skrevet 22. April 2009 Det er veldig all right om noen av oss i styret eller forsangerne blir gjort oppmerksom på hvem som holder på sånn. Det er selvsagt totalt uakseptabelt, og om de lykkes med å treffe noen på banen, er det SS som blir straffet. Det er unødvendig å si det, men jeg sier det likevel: Å kaste ting inn på banen gir automatisk utstengelse fra kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå