Rich 599 Del Skrevet 15. April 2009 Del Skrevet 15. April 2009 Kampen går 1. mai på Colorline Arena, så alt ligger jo til rette for å ta en tur. Vi rekker også hjem til Tippeligakampen mot Lyn på TA 3. mai. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. April 2009 Del Skrevet 15. April 2009 Jeg vurderer det, og håper også noen andre er interessert i å ta turen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 17. April 2009 Del Skrevet 17. April 2009 Fortuna viste potensiale tilskuermessig ved å trekke 695 tilskuere. Røa greide til sammenligning fantastiske 178 på "toppoppgjøret" mot Team Strømmen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Fortuna tapte 6-0 i Trondheim i dag. Det bør bety at det kan bli gøy for oss på Color Line 1. mai. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. April 2009 Del Skrevet 21. April 2009 Noen som er interessert i å ta turen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 21. April 2009 Del Skrevet 21. April 2009 Fly eller bil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. April 2009 (endret) Del Skrevet 21. April 2009 (endret) Fly eller bil? Vel, for min del tror jeg det fort blir bil (etter å ha tatt en titt på flypriser, og forsåvidt også togpriser). Dog jeg er ikke spesielt interessert i å kjøre t/r Ålesund alene, og kunne vel godt tenkt meg en overnatting der. Hotellprisene var hyggeligere enn fly/togpriser. Endret 21. April 2009 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ingrid-A 1 Del Skrevet 22. April 2009 Del Skrevet 22. April 2009 Det kan hända att jag ska dit, men jag är inte säker än (jag är ingen stor planerare )... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. April 2009 (endret) Del Skrevet 26. April 2009 (endret) Da tar nok jeg turen, og får forhåpentligvis med meg andersmann. Noen flere som er interessert kan gi meg mld. her eller andre steder. Trenger oppturen som damene vil gi Regner med at vi overnatter. Blir litt slitsomt å kjøre t/r Ålesund samme dag (i tillegg kan kanskje sjåføren ta seg et glass vin til maten). Endret 26. April 2009 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 26. April 2009 Del Skrevet 26. April 2009 Da tar nok jeg turen, og får forhåpentligvis med meg andersmann. Noen flere som er interessert kan gi meg mld. her eller andre steder. Trenger oppturen som damene vil gi Regner med at vi overnatter. Blir litt slitsomt å kjøre t/r Ålesund samme dag (i tillegg kan kanskje sjåføren ta seg et glass vin til maten). eller to... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 27. April 2009 (endret) Del Skrevet 27. April 2009 (endret) Har veldig lyst til å dra, men skal i konfirmasjon i Skien neste dag og må innom Bærum på veien. Tror det blir vanskelig. Det er jo helt konge om noen reiser. Vi skal prøve å få tilpasset serieoppsettet til neste år slik at SF og SFK spiller i samme by slik at flest mulig kan se både SF og SFK. Det er en vei å gå, men tror vi skal få til noen helger ihvertfall. Endret 27. April 2009 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. April 2009 Del Skrevet 28. April 2009 Da er vi i hvertfall to som drar. Har hørt rykter om at det er flere som kunne tenke seg dit. Har fortsatt et par plasser i bilen, eller man kan evt. samordne reiseopplegget på annet hvis, overnatting bla. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. April 2009 Del Skrevet 29. April 2009 Da er vi i hvertfall to som drar. Har hørt rykter om at det er flere som kunne tenke seg dit. Har fortsatt et par plasser i bilen, eller man kan evt. samordne reiseopplegget på annet hvis, overnatting bla. Ser ut som laget kan trenge litt støtte. Pape er ute med skade, det samme er trolig Solveig. I tillegg er Trine syk og rekker kanskje ikke kampen. Dette er ikke bra ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 29. April 2009 Del Skrevet 29. April 2009 Dere som reiser får psyke ut motstandere og dommere så går det sikkert greit. Hva smaker vel bedre enn en knepen seier hvor supporterne påvirket dommeren i sin favør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 29. April 2009 Del Skrevet 29. April 2009 Dere som reiser får psyke ut motstandere og dommere så går det sikkert greit.Hva smaker vel bedre enn en knepen seier hvor supporterne påvirket dommeren i sin favør. Det skal vel kunne la seg ordne Dog, jeg tror vel fortsatt på noe mer enn knepen seier til tross for skadene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 29. April 2009 Del Skrevet 29. April 2009 Selv uten Pape har vi jo fortsatt Kristy og Melissa på topp, og det er jo ikke akkurat det verste spissparet i Toppserien. Solveig og Trine er seff kjipt men Lise og Kathrine med to andre bør også være nok til å slå godt fra seg. Særlig når det er den antatt klareste dumpekandidaten vi møter. Jeg har trua Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 30. April 2009 Del Skrevet 30. April 2009 Mulig mye av midtbaneutfordringen blir løst med å endre fra diamant til ren 4-4-2. Med Lise og Kathrine ved siden av hverandre sentralt vil vi "eie" midtbanen uansett kantspillere og motstandere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. Mai 2009 Del Skrevet 1. Mai 2009 Nærmer seg avreise. Om noen ønsker en bedre oppdatering enn fra forrige bortekamp får man slå på tråden. Ellers kan det være spennende å se hvordan startoppstillingen blir med tanke på skader mm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 1. Mai 2009 Del Skrevet 1. Mai 2009 Da er vi på plass i Aalesund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 1. Mai 2009 Del Skrevet 1. Mai 2009 Nå må chicksa faen meg vinne as, hakke følt blå seiersrus på mange uker nå!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 1. Mai 2009 Del Skrevet 1. Mai 2009 Denne er jeg trygg på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 1. Mai 2009 Del Skrevet 1. Mai 2009 Jeg har rosa champagne til kjøling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 1. Mai 2009 Del Skrevet 1. Mai 2009 1-0, straffe Lise. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2009 (endret) Hvem står i mål for SFK? Endret 1. Mai 2009 av Alzheimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 1. Mai 2009 Del Skrevet 1. Mai 2009 Hvem står i mål for SFK? Hanne Ruud Reksten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2009 (endret) 0-2 Wiik. Endret 1. Mai 2009 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. Mai 2009 Del Skrevet 1. Mai 2009 2-0, da bør vel dette være kjørt for Fortunas del, selv om vi har 4. valg av UTESPILLERE i mål? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. Mai 2009 Del Skrevet 1. Mai 2009 Unnskyld, 3-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. Mai 2009 Del Skrevet 1. Mai 2009 0-2 Wiik. Og nå er det 3 - Moore. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 1. Mai 2009 Del Skrevet 1. Mai 2009 hvor kan man følge kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå