frilin 2 339 Del Skrevet 16. April 2009 Del Skrevet 16. April 2009 Jeg tror de fleste kan si seg enig at denne artikkelen fra FrilinG var et overtråkk som ikke representerte de stående, sittende eller kikkertsvingerene i gullsesongen vår. De sittende på hovis var da etterhvert ganske bra i fjor på "synging" og jeg tror hvis Arnstein får en fotballtennis match som han ber om, vil han komme med en ydmyk beklagelse til SS. Det burde strengt tatt ikke være nødvendig med et eksempel, men det virker som om det må til.... En annen ting, Alz. Når er det du serr. skal komme med et positivt innlegg på forumet igjen?? Er en stund siden nå og synes du skal holde deg for god til å si at andres meninger er pjatt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. April 2009 Del Skrevet 16. April 2009 En annen ting, Alz. Når er det du serr. skal komme med et positivt innlegg på forumet igjen?? Er en stund siden nå og synes du skal holde deg for god til å si at andres meninger er pjatt.... Er denne selvmotsigelsen ment morsomt, eller er det ufrivillig komikk? Jeg velger å tro at dette var humor på høyt nivå, og ler hjertelig med. PS: Hvis noen skal sitere meg, så er det fritt fram, men sitér hva jeg skriver, ikke noe som ligner på på noe jeg har skrevet. Det er en vesensforskjell. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 16. April 2009 Del Skrevet 16. April 2009 Det dør 25.000 mennesker av sult hvert døgn NÅ. Det kan vi gjøre noe med, hvis man skal sette ting i perspektiv. Dette argumentet kan brukes om hva som helst. 25000 mennesker dør av sult HVER DAG! Og likevel driver noen og skriker om at de ble kroppsvisitert og dermed brukte 5 minutter lengre tid på å komme seg inn for å se en fotballkamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Fra bloggen: "Det er trist å tenke på at på grunn av byråkrati, rot, grådighet og gjennomgående finansielle problemer i samfunnet, kommer vår nye arena kanskje til å ligge midt på et ulekkert jorde/byggeplass/søppelfylling i kanskje 10 år framover. Gangveien inn gjennom grelle kontorbygninger og skitne parkeringsplasser minner meg om filmer om menneskelig fremmedgjøring fra 80-tallet." Dette er faktisk et godt poeng. Fornebu er vakker langs kysten, men det er også alt. Arenaen ligger på et område som neppe vil bli pent på veldig lang tid! Jeg har tatt meg i å savne Nadderud hver eneste gang jeg er innom TA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Da er det bra du har muligheten til å dra på Nadderud også da! Bare å møte opp 1800 idag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Fra bloggen:"Det er trist å tenke på at på grunn av byråkrati, rot, grådighet og gjennomgående finansielle problemer i samfunnet, kommer vår nye arena kanskje til å ligge midt på et ulekkert jorde/byggeplass/søppelfylling i kanskje 10 år framover. Gangveien inn gjennom grelle kontorbygninger og skitne parkeringsplasser minner meg om filmer om menneskelig fremmedgjøring fra 80-tallet." Dette er faktisk et godt poeng. Fornebu er vakker langs kysten, men det er også alt. Arenaen ligger på et område som neppe vil bli pent på veldig lang tid! Jeg har tatt meg i å savne Nadderud hver eneste gang jeg er innom TA. Hey! Hangaren er grå for å forsterke hangar-følelsen innvendig. Og hva er vel bedre for å forsterke hangar-følelsen utvendig enn at det ser ut som et sammenhengende bombekrater? Dette er noe designgruppa har bestemt, så det kan IKKE endres. Sånn er det med den saken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Fra bloggen:"Det er trist å tenke på at på grunn av byråkrati, rot, grådighet og gjennomgående finansielle problemer i samfunnet, kommer vår nye arena kanskje til å ligge midt på et ulekkert jorde/byggeplass/søppelfylling i kanskje 10 år framover. Gangveien inn gjennom grelle kontorbygninger og skitne parkeringsplasser minner meg om filmer om menneskelig fremmedgjøring fra 80-tallet." Dette er faktisk et godt poeng. Fornebu er vakker langs kysten, men det er også alt. Arenaen ligger på et område som neppe vil bli pent på veldig lang tid! Jeg har tatt meg i å savne Nadderud hver eneste gang jeg er innom TA. Hey! Hangaren er grå for å forsterke hangar-følelsen innvendig. Og hva er vel bedre for å forsterke hangar-følelsen utvendig enn at det ser ut som et sammenhengende bombekrater? Dette er noe designgruppa har bestemt, så det kan IKKE endres. Sånn er det med den saken. Noe annet ville føkket med ankomst og parkeringskartet som allerede er sendt ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Og legg merke til at alle kratere er dandert i ulike sjatteringer i grått: grus, betongbiter, stein, opprevet astalt og metallbiter. Dette er for at det skal virke større og mer øde og forlatt, slik hangarer gjerne plasseres i enden av en flystripe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. April 2009 Del Skrevet 21. April 2009 Dette forklarer også hastigheten Schelvan og Berglund kom kjørende i, kvelden sistnevnte signerte. De trodde de skulle ta av... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 21. April 2009 Del Skrevet 21. April 2009 Nå lo jeg faktisk høyt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Håper Arnstein er sannspådd om Sandefjord-kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå