enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 16. April 2009 Del Skrevet 16. April 2009 Dere som ikke allerede har vært innom forsiden; Kos dere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 16. April 2009 Del Skrevet 16. April 2009 Dere som ikke allerede har vært innom forsiden; Kos dere! Så utrolig hyggelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 16. April 2009 Del Skrevet 16. April 2009 Dere som ikke allerede har vært innom forsiden; Kos dere! Så utrolig hyggelig! Jeg fikk tårer i øynene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 16. April 2009 (endret) Del Skrevet 16. April 2009 (endret) Veldig veldig hyggelig Merket det ble en liten klump i halsen. Når man etterhvert ser på det som en selvfølge å stå der og synge, så varmer det å av og til bli påminnet om hvor mye det kan bety Endret 16. April 2009 av are2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 16. April 2009 Del Skrevet 16. April 2009 Dere som ikke allerede har vært innom forsiden; Kos dere! Så utrolig hyggelig! Jeg fikk tårer i øynene. Jeg lo av en eller annen grunn høyt gjennom nesten hele brevet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 16. April 2009 Del Skrevet 16. April 2009 Dere som ikke allerede har vært innom forsiden; Kos dere! Så utrolig hyggelig! Jeg fikk tårer i øynene. Da er vi 2! Deilig og støtte noen som virkelig viser takknemmelighet tilbake! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 16. April 2009 Del Skrevet 16. April 2009 For et flott brev! På søndag blir det jo to kamper på oss.. Chicksa var jo bra fornøyd da de kom inn for "da capo" med bølgen på mandag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 16. April 2009 Del Skrevet 16. April 2009 Håper vi klarer å skape samme liv og entusiasme på søndag. Det er jo dritkult når lyden bærer og spillerne legger merke til og verdsetter det slik som sist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 16. April 2009 Del Skrevet 16. April 2009 Chicksa Eller hva med "babe'sa"? Rett og slett et nydelig brev Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. April 2009 (endret) Del Skrevet 17. April 2009 (endret) Dere som ikke allerede har vært innom forsiden; Kos dere! Så utrolig hyggelig! Jeg fikk tårer i øynene. Jeg lo av en eller annen grunn høyt gjennom nesten hele brevet. Mer hyggelig stoff. Les og gråt (eller le) Endret 17. April 2009 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Jeg så det ble filmet litt av SS i dag. Noen som vet hvem kamerakvinnen var, og om hun kommer til å legge det ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Liker at vi heier frem dansing efter kamp.. Småfrekt av Siri der, må en si.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Jeg så det ble filmet litt av SS i dag. Noen som vet hvem kamerakvinnen var, og om hun kommer til å legge det ut? Vet ikke hvem dette var men filmet litt selv. Skal få lagt det ut så fort så mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Jeg så det ble filmet litt av SS i dag. Noen som vet hvem kamerakvinnen var, og om hun kommer til å legge det ut? Liten stemningsvideo fra Stabæk - Fløya kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Jeg så det ble filmet litt av SS i dag. Noen som vet hvem kamerakvinnen var, og om hun kommer til å legge det ut? Liten stemningsvideo fra Stabæk - Fløya kampen Hvorfor kutta du rett før Siris dans? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Jeg så det ble filmet litt av SS i dag. Noen som vet hvem kamerakvinnen var, og om hun kommer til å legge det ut? Liten stemningsvideo fra Stabæk - Fløya kampen Hvorfor kutta du rett før Siris dans? Sorry. Aner ikke. Sitter og er sikkelig irritert selv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. April 2009 Del Skrevet 19. April 2009 Etter en ¤"¤%"¤#" 2. omgang mot Molde er dette balsam for sjela (for de som har sånt). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 15. Juni 2009 Del Skrevet 15. Juni 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/article2773024.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 18. Juni 2009 Del Skrevet 18. Juni 2009 Erfaringer fra sist damekamp på TA 1 Det kommer ikke så mange på TA 2 Vi står ikke så tett da feltet er stort, krever litt ekstra innsats fra den enkelte 3 Det er akustikk i TA. Menneskene (fraværende) demper lyden, ikke bare veggene 4 Vi høres utrolig godt der vi står. Når vi gir jernet høres det like godt som på Nadderud Med bakgrunn i ovennevnte punkter er det mao kun opp til oss. Vi har TA beste plasser og omstendighetene gjør at vi kan lage et helvetes leven. Still opp på tirsdag, ta med en venn, så skal damene få det trykket de fortjener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 18. Juni 2009 Del Skrevet 18. Juni 2009 Erfaringer fra sist damekamp på TA1 Det kommer ikke så mange på TA 2 Vi står ikke så tett da feltet er stort, krever litt ekstra innsats fra den enkelte 3 Det er akustikk i TA. Menneskene (fraværende) demper lyden, ikke bare veggene 4 Vi høres utrolig godt der vi står. Når vi gir jernet høres det like godt som på Nadderud Med bakgrunn i ovennevnte punkter er det mao kun opp til oss. Vi har TA beste plasser og omstendighetene gjør at vi kan lage et helvetes leven. Still opp på tirsdag, ta med en venn, så skal damene få det trykket de fortjener. Høres bra ut! Med fin artikkel ( på forsiden og her) som inspirasjon trøkker vi til på Tirsdag. Vi har tross alt litt å ta igjen siden forrige kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 19. Juni 2009 Del Skrevet 19. Juni 2009 Hva er grunnen til at damene spiller så mange kamper på Telenor nå? Har Tryving stevne hver helg? Ganske idiotisk opplegg egentlig, med tanke på at vi er ute på treningskamper om vinteren og inne i TA om sommeren! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 19. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 19. Juni 2009 (endret) Hva er grunnen til at damene spiller så mange kamper på Telenor nå? Har Tryving stevne hver helg? Ganske idiotisk opplegg egentlig, med tanke på at vi er ute på treningskamper om vinteren og inne i TA om sommeren! Det legges nytt tartandekke på Nadderud. Den er nok ganske nedslitt etter mange år med blussing... Endret 19. Juni 2009 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 19. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 19. Juni 2009 (endret) Skulle de ikke bytte gressmatta også? Edit: Trykkleif. Endret 19. Juni 2009 av HenrikM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 19. Juni 2009 Del Skrevet 19. Juni 2009 Skulle de ikke bytte gressmatta også? Edit: Trykkleif. Det ryktes ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Juni 2009 Del Skrevet 19. Juni 2009 Skulle de ikke bytte gressmatta også? Edit: Trykkleif. Det ryktes ja Håper de ikke bytter gressmatte med Ullevaal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 blir jo faen ikke lett å dra noen steder på borte tur når de som drar ikke er gira på å ha oss med møkka folk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 blir jo faen ikke lett å dra noen steder på borte tur når de som drar ikke er gira på å ha oss medmøkka folk Et tips til neste gang: planlegg turen på forhånd. ikke begynn å ring folk kl syv om morgen etter 10 timer på fylla... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 4. April 2010 Del Skrevet 4. April 2010 Solveig blogger fra USA: "Jeg savner jentene og Stabæk Support her borte. Stabæk Support er virkelig en opplevelse, er så utrolig glad for at jeg fikk oppleve de. Det å ha støtte i ryggen og høre sangene våre på tribunen. Få jubel når du "bare" takler en motstander, jeg følte meg faktisk som en god fotballspiller og de løfta meg frem.Så Chicksa, gi Stabæk Support og alle frivillige rundt laget et gull i år! De fortjener det!!" http://solasinverden...lig-hjemme.html Håper så mange som mulig stiller på Nadderud i morgen og er med på å skape enda mer liv enn i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 24. September 2010 Del Skrevet 24. September 2010 Håper vi klarer å lage masse liv i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 27. September 2010 Del Skrevet 27. September 2010 Credz til dem som malte banner! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå