Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alzheimer skrev:
Jeg synes han tidvis var helt outstanding mot pusebartene. Synd han ikke ble brukt mer i spillet.

Han var glimrende når han fikk ballen og satte igang, ja, men jeg syntes flere ganger han selv valgte å ikke involvere seg. Endel pasninger opp mot ham ble seende håpløse ut fordi han ikke gikk på løp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

På 7.2.2010 den 18.58 skrev enda en jævla islending:
  På 7.2.2010 den 18.16 skrev fantomet:

Sjukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (del II)

http://www.fotball.n...G19-landslaget/

Navnet på Norges første målscorer rettferdiggjør nesten alle utropstegnene.:rolleyes:

Jaha? Men hvorfor i en tråd om Jørgen Skjelvik. Dette fikk meg jo først til å tro at det var Jørgen som hadde scoret, men burde jo ha skjønt bedre :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 7.2.2010 den 19.50 skrev sexxes:
  På 7.2.2010 den 18.58 skrev enda en jævla islending:
  På 7.2.2010 den 18.16 skrev fantomet:

Sjukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (del II)

http://www.fotball.n...G19-landslaget/

Navnet på Norges første målscorer rettferdiggjør nesten alle utropstegnene.:rolleyes:

Jaha? Men hvorfor i en tråd om Jørgen Skjelvik. Dette fikk meg jo først til å tro at det var Jørgen som hadde scoret, men burde jo ha skjønt bedre :(

Fordi Skjelvik var der da det skjedde, og med ballene i behold.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Håper Skjelvik får mer spilletid og benytter sjansen mot RBK om han blir byttet innpå!

Forøvrig enig med Jönsson i at han viste bra takter mot FKH, stå på, ra innhopp ! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 3.5.2010 den 10.36 skrev VicViper:

Håper Skjelvik får mer spilletid og benytter sjansen mot RBK om han blir byttet innpå!

Forøvrig enig med Jönsson i at han viste bra takter mot FKH, stå på, ra innhopp ! smile.gif

Med den hurtigheten han innehar skal det bare noen små retningsforandringer til før forsvarsspillerne ligger langflate. Var 2. divisjons beste spiller sammen med Aase da han var i form ifjor. Opplevde at han tok med seg ballen fra eget cornerflagg, løp med ballen over hele banen for å så bli felt og skaffe straffe 9-10 sekunder senere.

Med tanke på skadelisten, og hva slags kamp vi kan forvente oss i Trondheim, anser jeg det som sannsynlig at Skjelvik starter mot Rosenborg. Var også borte mot RBK i fjor han fikk sitt første tippeligainnhopp som var lengre enn 10 minutter (byttet inn etter 55. min).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 10.5.2010 den 8.42 skrev matsj:

Syntes han gjorde mye bra mot Brann igår. Dro av noen spillere og kom seg inn i feltet ved en annledning ihvertfall :)

Enig, men han må utfordre mer, fin kamp men han er ikke noe første elver ennå. Stå på! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Håper kontrakten hans er utvetydig, og umulig å misforstå. Dessuten håper jeg den følges opp og oppgraderes naturlig i forhold til progresjonen og antall spilleminutter.

Gøy med uttaket!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 7.2.2011 den 6.52 skrev Perfect 7:

Tatt ut på U21-landslaget. Rett nok etter endel forfall, men moro like fullt. Hvilke forventninger har folket til Skjelvik i år? Jeg mener å ane at han har tatt et nytt steg fra i fjor, og ikke minst hans atletiske forutsetninger er spennende. Skal vi tippe på en skikkelig gjennombruddssesong?

Han er spennende. Fantastisk steg og rykk. Dog liker jeg ikke Mini-Jakobsen touchen hans. Håper har klarer å utvikle en bedre første touch.

Ellers mangler han selvtillit i spillet, men det kjøpes jo som kjent ikke på apoteket.

Håper på en god pre-season og en positiv opplevelse på U-21, så tror jeg at vi skal få det litt moro utover sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt ut på U21-landslaget. Rett nok etter endel forfall, men moro like fullt. Hvilke forventninger har folket til Skjelvik i år? Jeg mener å ane at han har tatt et nytt steg fra i fjor, og ikke minst hans atletiske forutsetninger er spennende. Skal vi tippe på en skikkelig gjennombruddssesong?

Hepp,

Han har mye å gå på taktisk og teknisk og selvtillitten trenger nok en rekke positive opplevelser i så måte er u21 uttak gull verdt. Han var frisk mot örebro. Dog etter at de byttet back. Vi trenger de gjennombruddene vi kan få i år.

Har ikke vært noen stor fan tidligere, men heia Jörgen!!!

Klarer vi å stille lag mot Hâcken mon tro???

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 7.2.2011 den 9.13 skrev @ringo:

Hepp,

Han har mye å gå på taktisk og teknisk og selvtillitten trenger nok en rekke positive opplevelser i så måte er u21 uttak gull verdt. Han var frisk mot örebro. Dog etter at de byttet back. Vi trenger de gjennombruddene vi kan få i år.

@ringo

Troppen blir annonsert senere i kveld :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 7.2.2011 den 20.10 skrev stabækLars:
  På 7.2.2011 den 9.13 skrev @ringo:

Hepp,

@ringo

Troppen blir annonsert senere i kveld :-)

Går no rykter om at vi får en debutant fra eget jr-lag :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Jørgen Skjelvik
  • Opprett ny...