Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Juli Skjelvik virker som et supert tilskudd til den erfarne delen av spillergruppa. Snakka mye bra om laget, klubben og omgivelsene både før, under og etter vi trykka på «record». Mye spennende han fikk ut angående ståa sånn den er nå. Han er klar for arbeidsoppgavene og gleder seg! 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 708 Del Skrevet 15. Juli Del Skrevet 15. Juli Blir han spilleberettighet innen lørdag? Ikke sett noe i fiks enda Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 753 Del Skrevet 15. Juli Del Skrevet 15. Juli 20 minutter siden skrev Petter Westlye: Blir han spilleberettighet innen lørdag? Ikke sett noe i fiks enda Tipper det kommer når overgangsvinduet åpner onsdag 17. juli 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Juli Far for første gang! Gratulerer! 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juli På 16.7.2024 den 0.15 skrev rykkinn: Tipper det kommer når overgangsvinduet åpner onsdag 17. juli 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Forferdelig kamp! Enda en som har kommet hjem for å roe ned🥲 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matty 155 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 3 minutter siden skrev arni: Forferdelig kamp! Enda en som har kommet hjem for å roe ned🥲 Bare her for å hente litt pensjonspenger dessverre. Virker demotivert og uinspirert. Kjedelig at han skader ryktet sitt på Nadderud helt på tampen av karrieren. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Var god mot Sandnes Ulf og Raufoss. Litt vel nonchalant til tider, og når han legger til det å være sløv i tillegg blir det fullstendig mageplask som i dag. Dette er trekk jeg ser hos Næss også. De to sammen ser ikke ut som et stopperpar vi kan stole på. Hadde vært spennende å se Pedersen og Øya sammen bak. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Pleide han ikke å være ganske rask? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 684 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 32 minutter siden skrev Andreas: Var god mot Sandnes Ulf og Raufoss. Litt vel nonchalant til tider, og når han legger til det å være sløv i tillegg blir det fullstendig mageplask som i dag. Dette er trekk jeg ser hos Næss også. De to sammen ser ikke ut som et stopperpar vi kan stole på. Hadde vært spennende å se Pedersen og Øya sammen bak. Lite søvn på gutta pga baby? Jeg har ikke sovet en full natt på snart 2år.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 1 minutt siden skrev Snæss: Lite søvn på gutta pga baby? Jeg har ikke sovet en full natt på snart 2år.. Hvordan presterer du på jobb? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 684 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 3 minutter siden skrev Pompel: Hvordan presterer du på jobb? Hehe JEG takler jo det meget bra, men alle er jo ikke som meg 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 411 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 33 minutter siden skrev Snæss: Hehe JEG takler jo det meget bra, men alle er jo ikke som meg Hvordan er du i midtforsvar? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 40 minutter siden skrev Snæss: Lite søvn på gutta pga baby? Jeg har ikke sovet en full natt på snart 2år.. Får håpe de har andre unger enn oss! Jeg har snitt på 4,5 time søvn de siste 3 årene! Men nå begynner det å bli bedre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 22. Oktober Del Skrevet 22. Oktober Tenk at denne mannen startet landslagskampen mot Østerrike for fire år siden. Er det motivasjonen det står på? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 22. Oktober Del Skrevet 22. Oktober Han har sett bedre ut ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 22. Oktober Del Skrevet 22. Oktober Fire år i fotball er lenge da. Nettopp tilbake fra skade og ikke spilt bra på lenge sånn sett... Synes likevel han så lovende ut de første kampene han spilte - og fremstod som en leder i forsvaret. Han har fart da - enn så lenge... Ekorness har jo virkelig tatt venstrebacken som er Skjelviks andre posisjon. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå