Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Den enkleste måten å late som man er ekspert er å kritisere alt som er galt.

Manglende innsatsvilje kan også de som ikke har peiling på fotball kritisere :)

Som Drillo kan man analysere kamper i ettertid og det er ikke vannskelig!

Når man ser det samme i kamp etter kamp har man et poeng!

ser du ikke det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 341
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den dårligste TL-kampen jeg har sett på lenge og den den dårligste Stabækkampen jeg kan huske. Godset er helt elendige og vi er mer elendige. Hvorfor er Jönsson så rolig i intervjuet? Dra en Rekdal da. Men ikke heng ut kun 1 spiller, heng ut 14! Jönsson er som Veigar, fungerer når det er flyt. Men han eier jo ikke evne til å gjøre grep og motivere når det går trått.

Hvorfor ta ut Berglund når vi må ha mål? Han så ut som vår farligste. Ta ut Palmi, som er helt ute av kampen! Mix er den eneste som får noe i nærheten av godkjent fordi han viser bittelitt vilje. Knudsen bør ikke tas ut på landslaget igjen, han er helt ordinær middels keeper.

Dette er flaut!

Hæææ? Trodde jeg hadde opplevd det flaueste etter å ha sett dagens Stabæk kamp, men første del av innlegget ditt er faktisk flauere. Sikter til at du mener at Jønsson skal "ta en Rekdal". Hva er poenget med å skjelle ut spillere i media? Er det ikke best at det skjer kun i garderoben?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den enkleste måten å late som man er ekspert er å kritisere alt som er galt.

Manglende innsatsvilje kan også de som ikke har peiling på fotball kritisere :)

Ja. Og en del andre ting her er helt fornuftige kommentarer på ting som ikke fungerer. Det vanskelige er ikke å finne feilene, men å kunne si noe om hva som kan gjøres for å forbedre det.

Å slå langt og høyt mot Daniel fungerer dårlig. Samtidig ser vi at kortpasningsspillet ikke sitter det heller. Vi slår for mye feilpasninger, og vi er ikke raske nok med ball. I fjor hadde vi luksusen at Alan og Veigar (og Somen) kunne sette fart forbi to-tre spillere. Ikke bare var det farlig i seg selv, men det gjorde også at alle andre fikk mer tid. Forsvarerne måtte hele tiden ta hensyn til hvor Alan og Veigar var. Veldig ekstremt kunne man tenkt seg at om de to la seg alene helt ut til venstre hadde motstanderen satt fire mann der ute, og vi hadde vært åtte mot seks på høyresiden.

Når så vi ikke kan spille langt og høyt, og pasningsspillet ikke får oss forbi forsvaret, hva skal vi gjøre?

Jeg vet ikke, men å sette ut Jon, Morten, Høiland, Pontus, Hoff m.fl. fordi det ikke fungerer nå tror jeg ikke er løsningen. Mer løping er alltid en enkel løsning, men med mindre gutta også får bedre kondis vil det gå på bekostning av andre løp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæææ? Trodde jeg hadde opplevd det flaueste etter å ha sett dagens Stabæk kamp, men første del av innlegget ditt er faktisk flauere. Sikter til at du mener at Jønsson skal "ta en Rekdal". Hva er poenget med å skjelle ut spillere i media? Er det ikke best at det skjer kun i garderoben?

Han behøve ikke ta en Rekdal!

Men han bør sette enkelte spillere ut av laget som en konsekvens av hva de presterer!

Morten...........

Knutsen.......

Palmason.......

Jeg mistenker andre for å styre hvilke spillere som spiller!

Hvorfor benke Keller?

Latterlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dårligste TL-kampen jeg har sett på lenge og den den dårligste Stabækkampen jeg kan huske. Godset er helt elendige og vi er mer elendige. Hvorfor er Jönsson så rolig i intervjuet? Dra en Rekdal da. Men ikke heng ut kun 1 spiller, heng ut 14! Jönsson er som Veigar, fungerer når det er flyt. Men han eier jo ikke evne til å gjøre grep og motivere når det går trått.

Kall det hva du vil og ta det så bokstavlig som du vil. Men hvorfor kan ikke Jönsson bare si det rett ut. Dette holder ikke mål! Det er ikke dette vi trener på på treningsfeltet! Istede må han være like diplomatisk som vanlig. AaFK tok forøvrig en sterk borteseier idag.

TV2: Er du skuffet over at Stabækspillerne ikke viser trøkk?

JJ: Neeeiii.. Trøkk er det jo over dem for alt i verden og de viser moral men viser ikke tilstrekkelig spelskikkelighet idag. Trykk fikk vi men det var lite sent. Synd at Kobayashi måtte ut fordi vi hadde trengt hans innleggsfot. Så det var litt synd.

TV2: Hva må terpers på for at Stabæk skal ta 3 poeng igjen.

JJ: Vi slipper til lite målsjanser mot oss. Framover kan det bli bedre.

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kall det hva du vil og ta det så bokstavlig som du vil. Men hvorfor kan ikke Jönsson bare si det rett ut. Dette holder ikke mål! Det er ikke dette vi trener på på treningsfeltet! Istede må han være like diplomatisk som vanlig. AaFK tok forøvrig en sterk borteseier idag.

Det er vel ingen som tror at Jønsson er like diplomatisk i garderoben etter kampen, eller på spillermøtet på mandag? Aggresjon er for de som ikke vet hva de skal si til spillerne, og håper at full kraftsalve skal skremme dem til å prestere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jönsson er Jönsson, på godt og vondt. Han kommer ikke til å skifte lederstil eller filosofi, fordi Stabæk er inne i en tung periode / sesong.

Det er bra men hvorfor benke Keller? en gåte......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jönsson er Jönsson, på godt og vondt. Han kommer ikke til å skifte lederstil eller filosofi, fordi Stabæk er inne i en tung periode / sesong.

For å bruke din argumentasjon rundt Jon: Fordi forsvaret ikke har fungert, og om Tom ikke får sjansen til å spille da, når skal han isåfall få sjansen?

Keller gjør ingen forskjell når han kommer inn i dag, og har ikke stått frem noe mer enn andre spillere tidligere i sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi bare er nødt til å innse at vi akkurat nå ikke er bedre enn sånn vi framstår i dag! Får bare krysse fingrene og satse på at det bedrer seg, så får vi bare støtte gutta i mellomtiden!

Er også uenig i at vi var bra på tribunen i dag, mange barnefamilier, mange som ikke synger og hva skjer egentlig med ikke å støtte gutta? Drittslenging til spillerne kan man ta når man kommer hjem. Og for all del, LA FORSANGERNE SETTE I GANG SANGENE!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å fy faen. Greit nok at vi har mistet Alan og Veigar, men hva har skjedd siden superfinalen mot VIF? Der spilte Stabæk ordentlig Stabæk-fotball! Jeg og sikkert samtlige her, har sett et tamt lag uten flyt, i alle faser av spillet. Også skal det selvfølgelig toppes med kampen i dag. Makan til tafatt møkkafotball kan jeg ikke huske å ha sett! Flaut!!!

Og der ja, LSK opp i ledelsen mot RBK. Ikke helvete om jeg går på skolen i morgen. Eneste Stabæk-supporter blandt 500 LSK-supportere.

Maaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!! <_< <_< :wacko:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også uenig i at vi var bra på tribunen i dag, mange barnefamilier, mange som ikke synger og hva skjer egentlig med ikke å støtte gutta? Drittslenging til spillerne kan man ta når man kommer hjem. Og for all del, LA FORSANGERNE SETTE I GANG SANGENE!!!

Helt enig. Vi var på ingen måte spesielt bra på tribunen idag. Selvfølgelig preges vi av mye barnefamilier og andre folk som ikke burde vært på et sangfelt, men innsatsen ellers var heller ikke all verdens. Sto bak mot høyre, og der var det et stort felt foran oss hvor det var stille som graven. Greit nok, men ikke mer..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hva skjer egentlig med ikke å støtte gutta? Drittslenging til spillerne kan man ta når man kommer hjem.

100 % enig. Jeg blir så jævlig irritert når jeg hører noen rope f. eks. "faen så dårlig du er!" etter en mislykket involvering. Hva faen skal det hjelpe for da!? Spiller spillerne våre bedre av å bli slengt dritt til fra egne supportere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hva skjer egentlig med ikke å støtte gutta? Drittslenging til spillerne kan man ta når man kommer hjem.

100 % enig. Jeg blir så jævlig irritert når jeg hører noen rope f. eks. "faen så dårlig du er!" etter en mislykket involvering. Hva faen skal det hjelpe for da!? Spiller spillerne våre bedre av å bli slengt dritt til fra egne supportere?

Det er rett og slett KRISE at vi har noen som roper sånt til EGNE spillere. Husk at dere er en del av en supporterklubb, hvor 99,9% ikke vil være bekjent av sånt!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å bruke din argumentasjon rundt Jon: Fordi forsvaret ikke har fungert, og om Tom ikke får sjansen til å spille da, når skal han isåfall få sjansen?

Keller gjør ingen forskjell når han kommer inn i dag, og har ikke stått frem noe mer enn andre spillere tidligere i sesongen.

Der avslører du deg selv my friend. Keller storspiller og går koba en lang gang.........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gidder ikke skrive navn på de det gjelder, men hvis du reiser på stabækkamp for å slenge dritt til spillerne, vakter og alt annet som rører seg så kan man faen meg likesågodt bli hjemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er imponert over at ingen glemte igjen noe på bussene i dag. tror det er første gang i min karriere som tursjef...

og så en takk til deg som fant ut at det var lurt å rive billetten i småbiter og så kaste dem på gulvet i bussen. det er ikke noe jeg liker bedre enn å ligge på gulvet og plukke opp papirbiter... (det kan være et snev av ironi i de to siste setningene...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med spillestilen vi har nå foreslår jeg denne startoppstillingen mot FC Lyn Oslo:

Keeper:

Iven

Forsvar:

Keller - Høiland - Rogne - Morten - IA - Stenvoll

Midtbane:

Hva faen er det???

Spisser:

Bergund - Nannskog - Senky - Palmi

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med spillestilen vi har nå foreslår jeg denne startoppstillingen mot FC Lyn Oslo:

Keeper:

Iven

Forsvar:

Midtbane:

Hva faen er det???

Spisser:

Da må vi i hvert fall sette Pálmi som én av de to i midten foran der, han klarer jo faktisk å vinne en del dueller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keeper:

Iven

Forsvar:

Midtbane:

Hva faen er det???

Spisser:

Hvorfor ha med Morten? største tabbe midstopperen i Tl hitil?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe av det mest tafatte jeg har sett av Stabæk. Mix var den eneste unntak, og kanskje litt Keller.

hva skjedde med spillet vårt? når vi spiller med to bakromsspisser blir det jo litt dumt at vi ikke har en eneste gjennombrudspasning i løpet av kampen. Finnes jo ingen gjennombrudskraft.

Det irriterer meg også at folk ikke synger når de står på supportfeltet, det eneste untaket er blø for drakta mot slutten, og elsker stabæk helt på slutten.

kan skjønne at en gammel tante ikke synger for fulle mugger, men når unge folk står i stabækdrakt og ikke synger blir jeg provosert, særlig i dag. FUCK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke sett kampen i dag, men hvem spilte for Henning sentralt da han måtte ut?

Utifra hva jeg har sett av tidligere kamper denne sesongen, må da det være fornuftig å trekke Henning mer tilbake i banen og legge opp til en diamant må midten. Det vil i hvertfall stenge en del av det rommet som tidligere har vært mellom midtbane og back-rekke, men jeg ser også at med våre ikke-typiske vingspillere kan bli noe smale i spillet og dermed være sårbare mot lage med gode vinger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe av det mest tafatte jeg har sett av Stabæk. Mix var den eneste unntak, og kanskje litt Keller.

hva skjedde med spillet vårt? når vi spiller med to bakromsspisser blir det jo litt dumt at vi ikke har en eneste gjennombrudspasning i løpet av kampen. Finnes jo ingen gjennombrudskraft.

Det irriterer meg også at folk ikke synger når de står på supportfeltet, det eneste untaket er blø for drakta mot slutten, og elsker stabæk helt på slutten.

kan skjønne at en gammel tante ikke synger for fulle mugger, men når unge folk står i stabækdrakt og ikke synger blir jeg provosert, særlig i dag. FUCK!

Godkjent i dag: farnerud, Keller, IA , Høyland restan kan man selge unna på loppemarked til en billig penge!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Godset-Stabæk
  • Opprett ny...