Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er nesten så jeg sitter å venter på en unnskyldnig fra spillerne til klubbens supportere! går for faen meg ann å vise at man vil noe?! og ikke bare se ut som om man gir totalt faen! jeg gir ikke totalt faen og jeg får ikke betalt for å dra til drammen! :ph34r:

Slik snakker en ekte medgangssupporter

det er dine ord "rich"! er det en ting jeg ikke er så er det medgangs supporter, er det en ting jeg er så er det: skuffet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 341
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mye å ergre seg over i kampen i dag, men noe positivt kan vi jo dra fram - Bak oss på tabellen ligger VIF, LSK og Brann. Det er sånt som gir ekte glede! ;) Ellers synes jeg det er på sin plass å glede seg over $$ som står og synger etter at kampen er over. Sånt varmer!

Så noen timer etter årets mest begredelige kamp, har humøret kommet seg og jeg har fortsatt tro på at Janne finner ut av dette og at om ikke altfor lenge så vil ting snu...

ALLTID - UANSETT!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk helt rykninger i beina av å se på (men kunne nok ikke prestert bedre selv). Jeg syns ikke Godset var bedre, men de presset bedre og de gadd å løpe. Kanskje jeg så feil, men det var jo faktisk Stabæk som hadde flest skudd på mål, men ballen ville bare ikke inn. Jeg er helt enig at man får dra på kamp for å støtte, og holde negativiteten hjemme. Sier litt om hjemme lagets fans når bussjåføren er nødt til å komme med trusler på vei HJEM fra kamp.... :rolleyes:

Tror noen må psyke gutta opp litt a la USAs ishockey lag fra OL i 1980... Min godeste mor mener dette er noe ledelsen må ta pa seg iom at de ikke hentet inn nytt blod før de gjorde og at de nye nå trenger tid til å spille seg inn og 'bli kjent' med resten av laget. Kanskje vi må møte opp på trening for å gi support der og? De har jo vist at de kan hente seg opp, og de spilte jo bra mot Molde i 1.omgang...?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem er det som har slettet innleggene mine? er ikke dette et åpent forum?

Nå har ikke jeg sett innleggene som er slettet, så jeg uttaler meg ikke om de konkrete tilfellene.

Vi har en redaksjon og en gruppe moderatorer som har i oppgave å redigere Forumet.  Innlegg som bryter med Forumreglene blir slettet.  Om det ikke er åpenbart hvorfor innleggene slettes, hender det at den som sletter sender en PM (Personlig Medling) til den som har skrevet det.

I grove tilfeller gis en advarsel.  Advarsel nr 2 innebærer skriveforbud (med lov til å lese) en viss tid.  Det er også mulig å bli satt på "Moderator Preview", dvs at en moderator må godkjenne innlegget ditt før det vises.

Man kan ikke komme unna med å opprette ny bruker - vi ser hvilken IP-adresse folk poster fra.

Dersom du får advarsel vil du få tydelig beskjed.  Alle har også en advarselskala under dine personlige opplysninger til venstre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg, eller begynner det å bli vel mye likheter mellom Stabæk og Kalmar nå?

Små klubber, tok sitt første seriegull i fjor, har solgt unna tre? (i Kalmars tilfelle) klassespillere.. og nå kjemper begge i bunnen av respektive ligaer.

Trøsten er at alt kan bli bedre :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men helt seriøst får jeg virkelig håpe at dette var siste gang vi blir plassert sammen med småbarns familier som er gira på å sitte å holde kjeft på kamp, for så dårlig trøkk på ss feltet kan jeg nesten ikke huske vi har hatt.

vi var vel like ræva som stabæk spillte fotball, så skjerpings fra begge parter blir dette kanskje gøy igjenn

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ubrukelig av godset å ikke ville selge oss flere billetter i utgangspunktet, det var jo langt fra fullt. Om de hadde solgt oss et felt til kunne det vært mulig å separere syngende og ikke syngende supportere, så hadde vi unngått en salig blanding på både felt G og H som igår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er redd for at vi fort kan falle i VIF-fella. Med det mener jeg at vi bruker sentrale midtbanespillere på kant. Både Kobayashi og Palmason er jo sentrale midtbanespillere. Neste kamp ønsker jeg en midtbanerekke som følger:

---------Hauger

Keller--------------Hoff

--------Kobayashi

Med Nannskog og Berglund på topp.

Endret av LudaKris
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe jeg forundrer meg over er at de samme feilene blir gjort i samtlige kamper.

Lange baller lempes opp,.. klareres (Nannskog blir sinna) Dette ble gjort kanskje 30 ganger mot godset.

Angripende lag kommer mot Stabæk forsvaret.. (Forsvaret rygger) (Knudsen blir sinna)

MMS klarerer dårlig (Knudsen blir sinna)

Det vondeste å se på er at ingen ABSOLUTT ingen jobber .. det er tafatt.

Eneste lyspunktet igår var MIX, som løp etter ballen hele tiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langeballer som blir slått opp mot to lave spisser er et problem. Konsekvensene av langpasningene er ikke bare at vi taper ballen, men at det blir et enormt strekk i laget. Avstanden mellom leddene var enorme. Vi må slutte med de langpasningene for en hver pris, de kommer aldri til å føre til noe uansett.

Lyn hadde et lite pinlig tap hjemme mot Sandefjord, og Bastionen har allerede begynt å se framover til neste helg med en Stabæk-kamptråd. Påtide at vi gjør det samme. Ny kamp, nye muligheter (og nye skuffelser?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langeballer som blir slått opp mot to lave spisser er et problem. Konsekvensene av langpasningene er ikke bare at vi taper ballen, men at det blir et enormt strekk i laget. Avstanden mellom leddene var enorme. Vi må slutte med de langpasningene for en hver pris, de kommer aldri til å føre til noe uansett.

Lyn hadde et lite pinlig tap hjemme mot Sandefjord, og Bastionen har allerede begynt å se framover til neste helg med en Stabæk-kamptråd. Påtide at vi gjør det samme. Ny kamp, nye muligheter (og nye skuffelser?)

Kjør på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje gutta har funnet ut at de skal gå gjennom hele sesongen uten å få et eneste blåmerke og uten å bli svette, så de slipper å vaske draktene og dusje etter kamp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men helt seriøst får jeg virkelig håpe at dette var siste gang vi blir plassert sammen med småbarns familier som er gira på å sitte å holde kjeft på kamp, for så dårlig trøkk på ss feltet kan jeg nesten ikke huske vi har hatt.

vi var vel like ræva som stabæk spillte fotball, så skjerpings fra begge parter blir dette kanskje gøy igjenn

Et bortefelt er et bortefelt. Alle har rett til å være der, ikke bare stående, syngende supportere. Så ro deg ned.

Hvis du derimot mener godset sine hjemmesupportere på felt G; dette var ikke bortesupporternes felt. $$ ble aldri plassert der....

Selvsagt burde man fått flere plasser, men ting tar som kjent tid ettersom Klokkesvingen nylig ble stengt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et bortefelt er et bortefelt. Alle har rett til å være der, ikke bare stående, syngende supportere. Så ro deg ned.

Hvis du derimot mener godset sine hjemmesupportere på felt G; dette var ikke bortesupporternes felt. $$ ble aldri plassert der....

Selvsagt burde man fått flere plasser, men ting tar som kjent tid ettersom Klokkesvingen nylig ble stengt.

Men er du ikke interessert i å stå, synge og støtte laget kan du enten la være å stå/sitte midt i feltet, eller snakke med en vakt og få byttet felt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er du ikke interessert i å stå, synge og støtte laget kan du enten la være å stå/sitte midt i feltet, eller snakke med en vakt og få byttet felt.

Logisk brist? $$ fikk tildelt ett felt, ikke to. Det vanskeliggjør bytting...

Om alle andre rundt deg står og synger, er man nødt til å i hvert fall stå. Ser ikke helt problemstillingen...kan ikke regne med at alle er på bortekamp for å synge alle sangene, men de må fortsatt ønskes velkommen (mener jeg)

edit: leif

Endret av Lycke
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Logisk brist? $$ fikk tildelt ett felt, ikke to. Det vanskeliggjør bytting...

Om alle andre rundt deg står og synger, er man nødt til å i hvert fall stå. Ser ikke helt problemstillingen...kan ikke regne med at alle er på bortekamp for å synge alle sangene, men de må fortsatt ønskes velkommen (mener jeg)

Men når man stiller seg på feltet til bortesupporterne mener jeg det bør være for å støtte bortelaget. Er du der kun for å SE kampen kan man kanskje skaffe seg billett et annet sted.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Logisk brist? $ fikk tildelt ett felt, ikke to. Det vanskeliggjør bytting...

Takk! :) Nå er jeg ikke skolert i Stabæk sanger, men jeg var nå med på det jeg snappet opp og kunne fra før. Skjønner ikke helt hvordan (og ikke så jeg noen) som satt, siden man da ikke kunne se noenting. Det kom vel mest nei-skrik fra meg, må jeg bare innrømme - jeg blir veldig oppslukt/fokusert (av spillet) når jeg er på kamp! Selv om det er en superdust tribune uansett med stolper og drit..blech...så var jeg fornøyd med stemningen. Man får gjøre det beste ut av det man får/har... ;)

Endret av MissKnitty
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når man stiller seg på feltet til bortesupporterne mener jeg det bør være for å støtte bortelaget. Er du der kun for å SE kampen kan man kanskje skaffe seg billett et annet sted.

Jeg var ikke på kampen igår, men:

Ikke alle vakter er så fleksible, og det bør da være takhøyde nok for at noen er mer aktive enn andre - og omvendt.

Ihvertfall på bortebane hvor det ikke alltid er valgfritt for Stabækfolk å velge billetter / felt. Stabækbutikken selger jo bare til det feltet Stabæk har fått tildelt. Og flere klubber bortviser gjestende publikumere som har andre billetter enn til bortefeltet. 

For det må vel være lov å se laget sitt spille, også på bortebane?  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For det må vel være lov å se laget sitt spille, også på bortebane?

Selvfølgelig skal det være lov å se laget sitt spille på bortebane uten at det skal være noe krav på å synge.

Bortebane er noe helt annet enn SS-feltet på Fornebu Arena hvor det er stå- og syngeplikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[selvfølgelig skal det være lov å se laget sitt spille på bortebane uten at det skal være noe krav på å synge.

Bortebane er noe helt annet enn SS-feltet på Fornebu Arena hvor det er stå- og syngeplikt.

Amen. Og ikke minst en mulighet til å prøve livet blant de stående og syngende...

Endret av Eiko
Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller bare holde seg vekke, skal en bare sitte der, kan man like så godt holde seg hjemme i sofaen. gir jo like lite støtte til gutta derifra.

Det er skuffende å se at noen får seg til å skrive noe som dette. Så bare fordi at du er medlem i Stabæk Support og vier din tid på kamp til å heie på gutta, så skal ikke andre få dra å se på en fotballkamp hvis ikke de står og synger hvert ledige sekund? Jeg er selv medlem i SS, jeg står og synger på alle kamper jeg er på, og er det noen som ikke gjør dette på TA blir jeg irritert, fordi der har man stå- og syngeplikt. Men er det noen som ikke gjør dette på bortebane, så er det helt greit for meg. De er der for å se kampen, for opplevelsen, og da er det deres valg. Det er mye støtte i å bare komme på kamp å være der for gutta, selv om man ikke synger. Viser det mer støtte at det møter opp 20 sjeler på kamp som synger, i forhold til 250 som velger å ta turen, selv om de ikke gjør annet enn å klappe i ny og ne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men da er det vel ikke verre en å kjøpe seg billett et annet sted på arenaen da, men er vel dyrere plasser regner med det er det som er problemet, har ikke noe problem med at noen ikke kan alle sangene, å at de da trenger litt tid til å lære seg dem, men det er når du får stygge blikk for å synge å støtte gutta jeg reagerer. Dessuten, de sangene som ble sunget i går, må da være noe alle kan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men da er det vel ikke verre en å kjøpe seg billett et annet sted på arenaen da, men er vel dyrere plasser regner med det er det som er problemet, har ikke noe problem med at noen ikke kan alle sangene, å at de da trenger litt tid til å lære seg dem, men det er når du får stygge blikk for å synge å støtte gutta jeg reagerer. Dessuten, de sangene som ble sunget i går, må da være noe alle kan.

Hva med de stedene man blir plassert på bortefeltet uansett så lenge man har på seg supportereffekter? Eller de gangene billettene kun selges i Stabækbutikken?

Edit: Her forsvarer jeg selvsagt ikke de som gir stygge blikk osv på de som synger, det hører uansett ikke hjemme noe sted.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med de stedene man blir plassert på bortefeltet uansett så lenge man har på seg supportereffekter? Eller de gangene billettene kun selges i Stabækbutikken?

Eller man rett og slett er keen på å stå med resten av Stabæk-supporterne, og ikke blant hjemmesupporterne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig! Når det kun er 420 billetter som er satt av til et bortefelt bør man ihvertfall vite på forhånd at det er her de syngende supporterne kommer til å stille seg. Er man ikke interessert i det er det jo ikke noe problem å kjøpe billett et annet sted. Ofte er det satt av mer plass til bortesupporterne, da er det ikke noe problem som helst, da deler man seg, sittende og syngende. Men er det slik som i Drammen bør man være forberdt på at her kommer syngende supportere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For mange kan det være greit å prøve å stå med syngende supportere om man vil det, selv om man ikke kan sangene. Da er det bra med bortekamper hvor bortesupporterne får et og samme sted til både syngende og sittende supportere. Men hvis man har noe imot at folk synger for å støtte laget sitt, da er det noe galt her... Jeg skjønner ikke hva man kan ha imot det? :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Godset-Stabæk
  • Opprett ny...