Lycke 2 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Hoff har vel ikke vært nær ballen enda? Hvor er det han beveger seg hen a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 25. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 25. Mai 2009 (endret) "Det er synd han bare har høyreføtter". Er det bare meg eller sier disse kommentatorene ganske mye rart i dag? Endret 25. Mai 2009 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 25. Mai 2009 (endret) Lurer av og til på hva som har skjedd med Henning. Der han i gymtimer og på løkka før driblet av 15 stk. på en gang og egentlig var en liten Alanzinho har han nå gått over til å ha én eneste finte, som er en slags piruett hver gang han går seg fast. Fintene til henning var jo enkle å lese, var bare å gi han en kakk på leggen så gikk han ghetto på deg:P FAEN HENNING!!! Endret 25. Mai 2009 av daglish7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Der var det full jubel, men det varte ikke lenge.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 huff vi så dårlige vi er i år altså Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Så jævlig treig det går... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 huff vi så dårlige vi er i år altså er så sykt lite bevegelse i laget når vi skal bygge et angrep fra back-rekke at det er helt skremmende. fører til at de bare må slå langt inn i bakrom i håp om å treffe daniel, noe det sjeldent gjør... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 kampen er like kjiip som supporterne til Ålesund. Er det mulig å synge det samme konstant hele kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 kampen er like kjiip som supporterne til Ålesund. Er det mulig å synge det samme konstant hele kampen? Er det mulig å være så negativ til alt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 25. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 25. Mai 2009 (endret) kampen er like kjiip som supporterne til Ålesund. Er det mulig å synge det samme konstant hele kampen? Er det mulig å være så negativ til alt? hva skal man være positiv til i denne kampen da? Vennligst hjelp meg eller jeg fant noe! Jon har vært god. Endret 25. Mai 2009 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 TROMMER ER FOR BØNDER!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 25. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 25. Mai 2009 (endret) Jeg får helt VONDT av å se på Stabæk nå... Vi er så evig forutsigbare i det offensive spillet; ruller kula i bakre firer før Risp/IA lomper ballen oppmot spissene våre. Det er så lite konsekvent og PUSLETE. FÅ LITT FART I KULA og BLØ FOR DRAKTA! edit: og touchen til Hoff har vel ikke akkurat BEDRET seg.... Endret 25. Mai 2009 av Lycke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Jeg får helt VONDT av å se på Stabæk nå... Vi er så evig forutsigbare i det offensive spillet; ruller kula i bakre firer før Risp/IA lomper ballen oppmot spissene våre. Det er så lite konsekvent og PUSLETE. FÅ LITT FART I KULA og BLØ FOR DRAKTA! edit: og touchen til Hoff har vel ikke akkurat BEDRET seg.... intet nytt under solen MAO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Får satse på at dette var "den dårlige omgangen". Er bare snakk om å øke tempoet litt, så henger ikke Aalesund med. De er jo helt ubrukelige de og... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Gjeeeeesp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Henning og Morten MÅ slutte å spille høye baller mot Daniel!!! Er det mulig? Bytt ut Morten og inn med Rogne. Keen på å se Skjelvik for Hoff også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Er du våken enda? Nei, her er det mye å rette på.. Greit nok at vi ikke slipper aalesund til mye, men det tror jeg vel så gjerne skyldes at de er like dritt som oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Velger å se det positive: Det har gått en hel omgang uten at vi har sluppet inn mål!! Men hvordan vi med vår effektivitet skal klare å score idag skjønner jeg ikke..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 For et fantastisk fyrverkeri av en fotballkamp så langt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Litt mer tempo på ballen og en litt mer møtende berglund så er dette i boks! Og ikke for å klage men hoff er elendig, inn med mix! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nothingtown 0 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Jeg vil bytte Berglund med Daigo! Og så bytte Berglund med Skjelvik. Skjelvik - Farnerud - Hauger - Hoff --------------------Daigo ------------------Nannskog Ser langt mer farlig ut med en gang Daigo går innover i banen og fremover. Da er det med en gang litt spill der oppe og vi kan få en sjanse. Slik det har sett ut til nå er det bare å hilse adjøss til TL og hilse Adecco velkommen! Må si jeg gleder meg stort til Stabæk - Mjøndalen på Telenor Arena med 10 000 ledige plasser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 25. Mai 2009 (endret) Slik det har sett ut til nå er det bare å hilse adjøss til TL og hilse Adecco velkommen! Må si jeg gleder meg stort til Stabæk - Mjøndalen på Telenor Arena med 10 000 ledige plasser... Hva med å støtte laget? Alltid Uansett? Blø for laget? Faen ass.. lei av denne mentaliteten som sprer seg! Som meg og så mange sier så trenger vi en sånn sesong. Og tror du virkelig vi skulle forsvare gullet uten alan og veigar? topp 6 er realistisk og det tror jeg fortsatt på! FORZA STABÆK Endret 25. Mai 2009 av daglish7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Det handler om å se realiteter. Jeg tror ikke vi rykker ned. Men vimå skjerpe spillet. Denne omgangen var rett og slett ræva. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Det handler om å se realiteter. Jeg tror ikke vi rykker ned. Men vimå skjerpe spillet. Denne omgangen var rett og slett ræva. Jeg er realist jeg og men faen heller.. Å tro på nedrykk har ingenting på et forum å gjøre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Når vi ikke klarer å legge inn ET bra innlegg i løpet av 50 minutter, feilpasningene florerer, tempoet er lavt etc, er det lov å være litt kritisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Når vi ikke klarer å legge inn ET bra innlegg i løpet av 50 minutter, feilpasningene florerer, tempoet er lavt etc, er det lov å være litt kritisk. Klart det er lov å være kritisk, men se på forumet de siste mnd... ikke mye som tilsier at vi (suportere) blør for drakta! Bra Koba Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 25. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 25. Mai 2009 (endret) Fy faen Hoff, er det mulig. edit: på den positive siden, litt bedring nå... Endret 25. Mai 2009 av Lycke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 Mix inn nå!! Vi klarer jo ikke å slå passninger med en gang vi er over midtstreken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 :angry: :angry: Helt grusomt å se på Hoff!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. Mai 2009 Del Skrevet 25. Mai 2009 :angry: :angry: Helt grusomt å se på Hoff!!! DET kan jeg være enig med deg i:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå