Posse 21 253 Del Skrevet 30. April 2009 Del Skrevet 30. April 2009 Lyn forsøkte å få til en innsamling til Karanba i fjor, uten å lykkes med organiseringen. Dette var et siste desperat forsøk på å sikre seg fotfeste i arbeidet Tommy og de andre har lagt ned, etter at de i flere år har ligget passivt og sett på. Stabæk har hele tiden vist stort hjerte og vilje til å hjelpe, også før Karanba ble kjent og var på tv. Brorskapet vokser seg stadig sterkere, og i sommer kommer guttene nok en gang til Norway Cup og Stabækkamp. Det meldes om rekordsalg av billetter og det er en glimrende anledning til å sikre norgesturen for de 50 som reiser. I den anledning trenger vi 2-3 bøssebærere som kan stille opp i restauranten Plassen for briefing én time før kampen, og gå med bøsse på feltet før kampen, i pausen og litt etter. Belønningen er heder og ære pluss totalitær frelsing. Om du ikke har anledning til å bære bøssa ber vi deg om å ta med en femtilapp ekstra til en god sak. Send mail til posse@stabaek.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 2. Mai 2009 Del Skrevet 2. Mai 2009 Skal vi ikke ha bøsser til de andre tribunene? veldig bra tiltak! Merker at jeg gleder meg til Norway Cup Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 253 Del Skrevet 2. Mai 2009 Del Skrevet 2. Mai 2009 Bøsser på alle tribunedeler, men vi trenger noen til å gå på vårt felt. Eller må jeg spørre noen av jentespillerne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Mai 2009 Del Skrevet 2. Mai 2009 Bøsser på alle tribunedeler, men vi trenger noen til å gå på vårt felt. Eller må jeg spørre noen av jentespillerne? spør janne og siri... ihihihiiii Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå