Stabæk Peder 0 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Ok $$ la barten gro til støtte for laget f o m i dag. Og damene får la håret på leggene gro Mvh Peder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Gøyalt og originalt! For ikke å snakke om ellevilt og helsprøtt! Hvor har jeg sett et slikt crazy stunt før.. Hmm.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Gøyalt og originalt! For ikke å snakke om ellevilt og helsprøtt! Hvor har jeg sett et slikt crazy stunt før.. Hmm.. På neste hjemme kamp tar vi med en høvel eller snurrer bart alt etter som hvilket resultat det blir. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 For en superdupermegakul idé! Alvorlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Jeg foreslår at vi lar kjønnshårene gro. Så blotter vi oss til neste match. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Jeg foreslår at vi lar kjønnshårene gro. Så blotter vi oss til neste match. Argh, jeg har akkurat... glem det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Gøyalt og originalt! For ikke å snakke om ellevilt og helsprøtt! Hvor har jeg sett et slikt crazy stunt før.. Hmm.. På neste hjemme kamp tar vi med en høvel eller snurrer bart alt etter som hvilket resultat det blir. Neste kamp er vel på onsdag.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Barten rekker desverre ikke bli så veldig lang, har steintroa på seier i Bodø! Men hvis ikke det skjer, ja hvorfor kan ikke de som støtter laget gjøre det samme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Gøyalt og originalt! For ikke å snakke om ellevilt og helsprøtt! Hvor har jeg sett et slikt crazy stunt før.. Hmm.. På neste hjemme kamp tar vi med en høvel eller snurrer bart alt etter som hvilket resultat det blir. Vær så snill. Kan du ben ytte en ord liste Pe der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 4. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 4. Mai 2009 (endret) <-------- I'm in! Endret 4. Mai 2009 av d*u*b Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Jeg har allerede et eksamensskjegg på gang, er på 3 uken nå, men det går uansett når eksamen er over uavhengig om vi vinner mot B/G. Må nok til hvis ikke kjæreste skal bli eks Uansett, I'm in... på et vis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Jeg har litt vekst fra før jeg, så er med på bart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Eneste jeg er med på er en frekk hitler bart og ss t-skjorte. Da skal jeg også ha på meg den russiske militæruniformen jeg har hengende og sidesleik på håret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Eneste jeg er med på er en frekk hitler bart og ss t-skjorte. Da skal jeg også ha på meg den russiske militæruniformen jeg har hengende og sidesleik på håret. Husk å klippe det kort rundt ørene og i nakken. Gunnar kan vise deg, han hadde jo sånn sveis i vinter.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Eneste jeg er med på er en frekk hitler bart og ss t-skjorte. Da skal jeg også ha på meg den russiske militæruniformen jeg har hengende og sidesleik på håret. Denne barte greia jeg har satt i gang gjelder selvfølgelig kun på hjemme kamper. Alså taper vi neste hjemme kamp fortsetter barten å gro ,men derimot vinner vi så barberer vi oss på TA. Ta med høvel og barber skum eller barbermaskin. Tifo gjengen kan jo lage ett par store barberhøvler til neste hjemme kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Eneste jeg er med på er en frekk hitler bart og ss t-skjorte. Da skal jeg også ha på meg den russiske militæruniformen jeg har hengende og sidesleik på håret. Denne barte greia jeg har satt i gang gjelder selvfølgelig kun på hjemme kamper. Alså taper vi neste hjemme kamp fortsetter barten å gro ,men derimot vinner vi så barberer vi oss på TA. Ta med høvel og barber skum eller barbermaskin. Tifo gjengen kan jo lage ett par store barberhøvler til neste hjemme kamp. Kanskje vi skal høre med gillette og skaffe oss noen skumhøvler? Fy faen, det her blir fett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 4. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 4. Mai 2009 (endret) Eneste jeg er med på er en frekk hitler bart og ss t-skjorte. Da skal jeg også ha på meg den russiske militæruniformen jeg har hengende og sidesleik på håret. Denne barte greia jeg har satt i gang gjelder selvfølgelig kun på hjemme kamper. Alså taper vi neste hjemme kamp fortsetter barten å gro ,men derimot vinner vi så barberer vi oss på TA. Ta med høvel og barber skum eller barbermaskin. Tifo gjengen kan jo lage ett par store barberhøvler til neste hjemme kamp. Kanskje vi skal høre med gillette og skaffe oss noen skumhøvler? Fy faen, det her blir fett. Neste kamp sponsor er gillette , de slipper ned høvel og barberskum. Endret 4. Mai 2009 av Slum Så var det dette med quote... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 jeg blir nesten litt trist av å lese dette.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Eneste jeg er med på er en frekk hitler bart og ss t-skjorte. Da skal jeg også ha på meg den russiske militæruniformen jeg har hengende og sidesleik på håret. Denne barte greia jeg har satt i gang gjelder selvfølgelig kun på hjemme kamper. Alså taper vi neste hjemme kamp fortsetter barten å gro ,men derimot vinner vi så barberer vi oss på TA. Ta med høvel og barber skum eller barbermaskin. Tifo gjengen kan jo lage ett par store barberhøvler til neste hjemme kamp. Det er jo bare å stikke av med tannbørsten til Glimt å modifisere den litt, og vips så har vi en giga barberhøvel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Det er faktisk så dårlig at det er lættis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Det er faktisk så dårlig at det er lættis. jada, mr seriøs. vi skjønner hva du mener om saken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Det er faktisk så dårlig at det er lættis. Hvor e r hum or en din Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 hva med synkron høvling av bartene i pausen på TA i sandefjord kampen, vi fyller hele hallen med barberskum så har vi skumparty i andre omgang, fyyfaen sån feett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 hva med synkron høvling av bartene i pausen på TA i sandefjord kampen, vi fyller hele hallen med barberskum så har vi skumparty i andre omgang, fyyfaen sån feett God ide ta med utstyr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2009 (endret) hva med synkron høvling av bartene i pausen på TA i sandefjord kampen, vi fyller hele hallen med barberskum så har vi skumparty i andre omgang, fyyfaen sån feett God ide ta med utstyr Tror folk hadde satt pris på en bekreftelse fra deg. A.) Denne tråden er bare fyllerør og ralling B.) Denne tråden er startet av deg som ett seriøst forsøk Endret 5. Mai 2009 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Jeg har ekstremt tro på alt. B i begynnelsen mens det etterhvert har gått over i en viss A etterhvert som man skjønte ironien i et par av innleggene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Jeg har ekstremt tro på alt. B i begynnelsen mens det etterhvert har gått over i en viss A etterhvert som man skjønte ironien i et par av innleggene... Det er spillerne som startet dette og da med Nanskog i spissen jeg tok den in på forumet i håp at andre så litt positivitet i dette og at vi kunne gjøre som spillerne. Så kan vi la det komme til utrykk på mange fantasifulle måter ikke noe galt i det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Tipper dette er en tråd som gir høy puls til enkelte her inne; a) De av gutta som ikke har hårvekst i fjeset. De av jentene som er sammen med en som plutselig skal legge an bart. c) De som tilhører Skumpa-Petter's fanskare, og som ikke kan assosiere seg med useriøsitet rundt sitt utseende (ironisk nok). d) RBK-tilhengere som frykter for sitt barte-hegemoni. e) De av oss som er gamle nok til å huske forferdelige cup-finaler med snøvledrita supportere fra Bodø, Tromsø og Trondheim rekende rundt i gatene i hovedstaden i kjeledress, med bart. f) Alergikere, som allerede er røde under nesa etter intens snørr-tørking. Hjelper ikke med bart i tillegg da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Med på bart.. kjører Hulk Hogan-stilen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå