Posse 21 259 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Jeg fikser bart i kveld. Jeg har heldigvis en donut fra før, så denne blir rimelig synlig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2009 (endret) Jeg lar sønnen min på 6 nå anlegge bart. Jeg har gjemt barberhøvelen så han ikke har noe valg. Endret 6. Mai 2009 av Alzheimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Kvinnen tok affære nå, gitt... Bart var visst ikke tingen lenger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Nå er det bart på meg også. Den kan bli stor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Kvinnen tok affære nå, gitt... Bart var visst ikke tingen lenger. Heldig for deg. Kvinner med bart er en uting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Barten er på plass og jeg forbereder meg på et sant helvete når madammen ser meg i morgen. Jeg er egentlig mer redd for det enn for nedrykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Barten er på plass og jeg forbereder meg på et sant helvete når madammen ser meg i morgen. Jeg er egentlig mer redd for det enn for nedrykk. Hadde en sympatibart på jobben på mandag, men feiga ut dagen etter med å shave den. Nå skal jeg være sterkere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Bart? Tja jeg sitter vel fint i det som det er. Her i gården har gullskjegget grodd siden 26/10-2008, og det klippes ikke før vi vinner serien igjen. ( ) Heia SFK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 7. Mai 2009 Del Skrevet 7. Mai 2009 Kvinnen tok affære nå, gitt... Bart var visst ikke tingen lenger. Heldig for deg. Kvinner med bart er en uting. Å herregud! Kom deg ut av 1900-tallet 'a! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 7. Mai 2009 Del Skrevet 7. Mai 2009 Kvinnen tok affære nå, gitt... Bart var visst ikke tingen lenger. Heldig for deg. Kvinner med bart er en uting. Å herregud! Kom deg ut av 1900-tallet 'a! Nå kan jeg se barten. vakkert vel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 7. Mai 2009 Del Skrevet 7. Mai 2009 Vil ta barten ved seier mot 3. divisjonslag Uaktuelt! Uansett tema er det ikke tiden for å ta snarveier nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 7. Mai 2009 Del Skrevet 7. Mai 2009 Vil ta barten ved seier mot 3. divisjonslag Uaktuelt! Uansett tema er det ikke tiden for å ta snarveier nå. Støttes. Dette er ikke tiden for enkle løsninger. Barteklipp ved seier mot tredjedivisjonslag kan bare bli aktuelt som lett stussing og kun hvis barten er blitt vond å tråkke på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Mai 2009 Del Skrevet 8. Mai 2009 Få vekk bartene asap. Hva er motivasjonen i å bli minnet på LOOSER! hver gang de møter noen eller ser seg i speilet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 8. Mai 2009 (endret) Få vekk bartene asap. Hva er motivasjonen i å bli minnet på LOOSER! hver gang de møter noen eller ser seg i speilet? Støttes. Fokus burde ligge et helt annet sted enn på snørrbremser og barberhøvler. Hele bartegreia er latterlig, og funker ikke til annet enn å gi journalister muligheten til enda flere dårlige ordspill og overskrifter. Endret 8. Mai 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 8. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 8. Mai 2009 (endret) Vil ta barten ved seier mot 3. divisjonslag Uaktuelt! Uansett tema er det ikke tiden for å ta snarveier nå. Nå kan jeg ikke bruke viskelær på barten lenger. Nå må jeg bruke kraftigere saker. Barten blir til vi vinner på TA. Det er kun det som gjelder. Til tøflene det er ikke kjerringa eller dama som bestemmer dette. Vær nå litt mann da. Endret 8. Mai 2009 av Stabæk Peder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Få vekk bartene asap. Hva er motivasjonen i å bli minnet på LOOSER! hver gang de møter noen eller ser seg i speilet? Støttes. Fokus burde ligge et helt annet sted enn på snørrbremser og barberhøvler. Hele bartegreia er latterlig, og funker ikke til annet enn å gi journalister muligheten til enda flere dårlige ordspill og overskrifter. Hei gutter vi vant bra i fjor La oss tåle litt motgang og vise at vi tar dette med godt humør mens vi veter på at laget skal sette seg og bringe nye seire, gull og heder til Fornebu La barten gro!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 12. Mai 2009 Del Skrevet 12. Mai 2009 Nannskog tok barten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 12. Mai 2009 Del Skrevet 12. Mai 2009 Nannskog tok barten Kjøp løs bart på Standard eller en annen foretning. Dette er for de som gjerne vil ha valg friehet. Så kaster dere den eller har den med til neste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 12. Mai 2009 Del Skrevet 12. Mai 2009 Nannskog tok barten Bildet er gammelt Kjøp løs bart på Standard eller en annen foretning. Dette er for de som gjerne vil ha valg friehet. Så kaster dere den eller har den med til neste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 12. Mai 2009 Del Skrevet 12. Mai 2009 Nannskog tok barten Bildet er gammelt Kjøp løs bart på Standard eller en annen foretning. Dette er for de som gjerne vil ha valg friehet. Så kaster dere den eller har den med til neste kamp. Denne er gjerne fin om man sliter med quoting og på toppen av det hele ønsker å redigere innlegget sitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 12. Mai 2009 Del Skrevet 12. Mai 2009 Løs bart? Er det sånn man må sette på ett og ett hår om gangen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 12. Mai 2009 Del Skrevet 12. Mai 2009 Løs bart? Er det sånn man må sette på ett og ett hår om gangen? Ja for de som liker å pusle med hår Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Mai 2009 Del Skrevet 12. Mai 2009 Løs bart? Er det sånn man må sette på ett og ett hår om gangen? hahahahahaha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå