Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Barten er på plass og jeg forbereder meg på et sant helvete når madammen ser meg i morgen. Jeg er egentlig mer redd for det enn for nedrykk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Barten er på plass og jeg forbereder meg på et sant helvete når madammen ser meg i morgen. Jeg er egentlig mer redd for det enn for nedrykk.

Hadde en sympatibart på jobben på mandag, men feiga ut dagen etter med å shave den. Nå skal jeg være sterkere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvinnen tok affære nå, gitt... Bart var visst ikke tingen lenger.

Heldig for deg. Kvinner med bart er en uting.

Å herregud! Kom deg ut av 1900-tallet 'a! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få vekk bartene asap. Hva er motivasjonen i å bli minnet på LOOSER! hver gang de møter noen eller ser seg i speilet?

Støttes. Fokus burde ligge et helt annet sted enn på snørrbremser og barberhøvler. Hele bartegreia er latterlig, og funker ikke til annet enn å gi journalister muligheten til enda flere dårlige ordspill og overskrifter.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ta barten ved seier mot 3. divisjonslag

Uaktuelt! Uansett tema er det ikke tiden for å ta snarveier nå.

Nå kan jeg ikke bruke viskelær på barten lenger. Nå jeg bruke kraftigere saker.

Barten blir til vi vinner på TA. Det er kun det som gjelder.

Til tøflene det er ikke kjerringa eller dama som bestemmer dette. Vær nå litt mann da.

Endret av Stabæk Peder
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få vekk bartene asap. Hva er motivasjonen i å bli minnet på LOOSER! hver gang de møter noen eller ser seg i speilet?

Støttes. Fokus burde ligge et helt annet sted enn på snørrbremser og barberhøvler. Hele bartegreia er latterlig, og funker ikke til annet enn å gi journalister muligheten til enda flere dårlige ordspill og overskrifter.

Hei gutter vi vant bra i fjor :lol: La oss tåle litt motgang og vise at vi tar dette med godt humør mens vi veter på at laget skal sette seg og bringe nye seire, gull og heder til Fornebu :)

La barten gro!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet er gammelt

Kjøp løs bart på Standard eller en annen foretning. Dette er for de som gjerne vil ha valg friehet.

Så kaster dere den eller har den med til neste kamp.

p_edit.gif

Denne er gjerne fin om man sliter med quoting og på toppen av det hele ønsker å redigere innlegget sitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
La barten gro i $$
  • Opprett ny...