pauligirl 236 Del Skrevet 27. Desember 2003 Del Skrevet 27. Desember 2003 sjekk http://www.radioreykjavik.is/Baggalutur_Gl...ledileg_jol.mp3 kjempefin julesang fra www.baggalutur.is - i alle fall hvis du liker god gammel metal :mrgreen: og hvis du trenger teksten til å forstår hele saken: GLEÐILEG JÓL jafnan má á himni sjá er jólin erað bresta á amerískan ístrubelg og yfirlýstan kólasvelg hann dúkkar upp í desember með djöfulgangjum sveitir fer en hvað hann vill er verrað sjá vandi er um slíkt að spá --- nafn mitt er Nikulás - kallaður Klás norðan úr rassgati kem á sleðanum hef ég af gjöfunum glás með gaddavír hreindýrin lem í eldgömlu skinninu iða og brenn ég ætla að syngja það einu sinnenn Gleðileg jól - og gæfuríkt ár! Gleðileg jól - farsælt nýtt ár! á tvöföldum ljóshraða tæti ég um týndur og þambandi malt nötrandá blóðrauðum náttfötunum með nábít og hálsbólgog allt en þó ég sé slæptur í slabbi og byl af sleðanum heilagan boðskapinn þyl Gleðileg jól - og gæfuríkt ár! Gleðileg jól - farsælt nýtt ár! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Desember 2003 Del Skrevet 28. Desember 2003 god gammel metal? er det obligatorisk når man er stabæk supporter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. Desember 2003 Del Skrevet 30. Desember 2003 er det obligatorisk når man er stabæk supporter? Selvsagt ikke. Men det hjelper klart å like metal og punk hvis man reiser på borteturer, - ikke mye techni bussen for å si det slik. Og i 2004 blir det jo av naturlige grunner ingen techno i bussen. Men, bevares det vi har felles er at vi heier på Stabæk, ikke musikksmak Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Desember 2003 Del Skrevet 30. Desember 2003 da blir det bortetur på meg hvis noen har hørselvern? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. Desember 2003 Del Skrevet 30. Desember 2003 da blir det bortetur på meg hvis noen har hørselvern? Det fikser vi for deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg