loudness 303 Del Skrevet 11. Mai 2009 Del Skrevet 11. Mai 2009 9. mortimer og gjengen hans ' regner med at jeg er med der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 11. Mai 2009 Del Skrevet 11. Mai 2009 9. mortimer og gjengen hans Hvor stor er gjengen din a Mortimer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 11. Mai 2009 Del Skrevet 11. Mai 2009 17:09 1. Håkon 17:10 1. Anders C 2. Posse 3. Rettep 4. svensken 5. FyR+1 6. Celebi 7. mcmorten 8. mharl 9. mortimer og gjengen hans 10. StabækLars 11. Daniel Nannskog 12. MrKaizer, Jenitsu og 2 som ikke er på forumet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 11. Mai 2009 Del Skrevet 11. Mai 2009 17:09 1. Håkon 17:10 1. Anders C 2. Posse 3. Rettep 4. svensken 5. FyR+1 6. Celebi 7. mcmorten 8. mharl 9. mortimer og gjengen hans 10. StabækLars 11. Daniel Nannskog 12. MrKaizer, Jenitsu og 2 som ikke er på forumet 13. Lycke + 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 11. Mai 2009 Del Skrevet 11. Mai 2009 Du må synge for full hals Lycke, du vet hvem du representerer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. Mai 2009 Del Skrevet 11. Mai 2009 9. mortimer og gjengen hans Hvor stor er gjengen din a Mortimer? Du må nesten spørre ralletor om det.. haha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 11. Mai 2009 Del Skrevet 11. Mai 2009 Du må synge for full hals Lycke, du vet hvem du representerer Selvfølgelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 11. Mai 2009 Del Skrevet 11. Mai 2009 17:09 1. Håkon 17:10 1. Anders C 2. Posse 3. Rettep 4. svensken 5. FyR+1 6. Celebi 7. mcmorten 8. mharl 9. mortimer og gjengen hans 10. StabækLars 11. Daniel Nannskog 12. MrKaizer, Jenitsu og 2 som ikke er på forumet 13. Lycke + 2 14. Anette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 11. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 11. Mai 2009 (endret) 17:09 1. Håkon 17:10 1. Anders C 2. Posse 3. Rettep 4. svensken 5. FyR+1 6. Celebi 7. mcmorten 8. mharl 9. mortimer og gjengen hans 10. StabækLars 11. Daniel Nannskog 12. MrKaizer, Jenitsu og 2 som ikke er på forumet 13. Lycke + 2 14. Anette 15. Chriss + 5 som ikke er på forumet Endret 11. Mai 2009 av Chriss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 11. Mai 2009 Del Skrevet 11. Mai 2009 Tja, vi behøver kanskje ikke fylle opp hele tråden med disse listene. Men jeg skal være der tidlig sjæl! Er det fjernet seter bak mål til denne kampen? eller når blir den nye plasseringen til $$ gjeldende? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 12. Mai 2009 Del Skrevet 12. Mai 2009 På lørdag møter alle en time før! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 12. Mai 2009 Del Skrevet 12. Mai 2009 På lørdag møter alle en time før! At noen har tatt til orde for å møte 1 time før kampen er veldig bra det var på tide. Det har jeg tatt opp tidligere. Slik bør det være før alle hjemme kamper. Det fikk vi jo oppleve når LSK var her. Da var de fulltalige mens vi satt på O Blaa og eller bussen. La dette bli en tradisjon, spillerne ber jo om det. Det er jo en av grunnene til at vi er der for å støtte spillerne. BRA tiltak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 12. Mai 2009 Del Skrevet 12. Mai 2009 9. mortimer og gjengen hans Hvor stor er gjengen din a Mortimer? Du må nesten spørre ralletor om det.. haha. sååå stor, nei jeg regner vel med at mortimer er leder og gjengmedlem så da er vi oppe i hele 1. haha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 12. Mai 2009 Del Skrevet 12. Mai 2009 9. mortimer og gjengen hans Hvor stor er gjengen din a Mortimer? Du må nesten spørre ralletor om det.. haha. sååå stor, nei jeg regner vel med at mortimer er leder og gjengmedlem så da er vi oppe i hele 1. haha Stabæk Peder å gjengen hans Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Temmelig laber aktivitet i denne tråden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nothingtown 0 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Temmelig laber aktivitet i denne tråden! Ja, noen fant ut at det var gøy med lister. Hva med VG Lister, folkens? ------------------------------------------------------------------------- Tenkte jeg skulle skrive opp min egen startoppstilling, men den var allerede nevnt av drazyc i første posten. Jon Keller - Høiland - IAO - Hedenstad Palmi - Henning - Daigo - Hoff Bella - Nannskog Henning i en dyp midtbanerolle og Daigo i en mer offensiv, kreativ frisluppen rolle. Tror han kan bidra med mange farlige pasninger frem til Bella og Nannskog når han får mer frihet og kommer innover i banen. Om Janne skulle finne på å bytte formasjon skulle jeg gjerne sett en 4 - 2 - 3 - 1 formasjon. ------------------Jon Keller - Høiland - IAO - Hedenstad ------Henning - Farnerud -----Palmi - Daigo - Hoff ----------Nannskog Blir muligens mye rom mellom midtbaneleddene, men Farnerud og Henning pleier jo å jobbe veldig godt og dekke mye rom. Her slipper man å sette ut enten Farnerud eller Henning også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Mye tyder også på at ryktene om at Morten Skjønsberg vrakes til kampen mot Sandefjord stemmer - kapteinen har ikke hatt noen stor sesong, og ble også utelatt til kampen mot Lyn. Han erstattes av 17-åringen Vegar Hedenstad på backplassen. Mye tyder også på at Espen Hoff er inne i varmen i startelleveren til Stabæk igjen - Hoff har vært på benken siden tapet mot Molde 19. april. - TV2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Takk og pris, MMS er en helt, men Gud Bedre for en katastrofal sesong han har hatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nothingtown 0 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Mye tyder også på at ryktene om at Morten Skjønsberg vrakes til kampen mot Sandefjord stemmer - kapteinen har ikke hatt noen stor sesong, og ble også utelatt til kampen mot Lyn. Han erstattes av 17-åringen Vegar Hedenstad på backplassen. Mye tyder også på at Espen Hoff er inne i varmen i startelleveren til Stabæk igjen - Hoff har vært på benken siden tapet mot Molde 19. april. - TV2 Så han på butikken i dag. På vei mot potetgull-reolen. Eventuelt på vei mot kassa og Fisherman Friends pakkene; kanskje han står med $$ under kampen ^^, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 15. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 15. Mai 2009 (endret) Hedenstad og Rogne er vel på U19-kamp i Frankrike? Kilde: lofot-tidende.no Leste det et annet sted enn i Lofot Tidende, men det var kilden jeg raskest fant. EDIT: Jeg vil se Daigo sentralt! Hva med Mix på venstrekant og Hoff på høyre? evt. motsatt forsåvidt... Endret 15. Mai 2009 av LudaKris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 han har meldt forfall og rogne er skadet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Jeg gleder meg! ...men må innrømme at jeg har lagt inn en halvgardering på tippekuppongen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 nei, nå ha jeg faktisk troa på seier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Jeg vil se dette laget: ----------------------Jon--------------------------- --MMS/Høiland--MMS/Høiland--IAO--Hedenstad ------Keller---Hauger---Farnerud---Hoff------ ---------------------Daigo------------------------ ------------Berglund/Nannskog------------ Evt. ----------------------Jon--------------------------- --MMS/Høiland--MMS/Høiland--IAO--Hedenstad ------Keller---Hauger---Farnerud---Hoff------ ------------Berglund--Nannskog------------ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Jeg vil se dette laget: ----------------------Jon--------------------------- --MMS/Høiland--MMS/Høiland--IAO--Hedenstad ------Keller---Hauger---Farnerud---Hoff------ ---------------------Daigo------------------------ ------------Berglund/Nannskog------------ Evt. ----------------------Jon--------------------------- --MMS/Høiland--MMS/Høiland--IAO--Hedenstad ------Keller---Hauger---Farnerud---Hoff------ ------------Berglund--Nannskog------------ Hadde vært fett å se alternativ 1, men tviler på at Janne vil skifte formasjon... :/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Jeg vil se dette laget: ----------------------Jon--------------------------- --MMS/Høiland--MMS/Høiland--IAO--Hedenstad ------Keller---Hauger---Farnerud---Hoff------ ---------------------Daigo------------------------ ------------Berglund/Nannskog------------ Evt. ----------------------Jon--------------------------- --MMS/Høiland--MMS/Høiland--IAO--Hedenstad ------Keller---Hauger---Farnerud---Hoff------ ------------Berglund--Nannskog------------ Jeg ville ikke hatt noe imot å sette Iven inn for Jon... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Jeg vil se dette laget: ----------------------Jon--------------------------- --MMS/Høiland--MMS/Høiland--IAO--Hedenstad ------Keller---Hauger---Farnerud---Hoff------ ---------------------Daigo------------------------ ------------Berglund/Nannskog------------ Evt. ----------------------Jon--------------------------- --MMS/Høiland--MMS/Høiland--IAO--Hedenstad ------Keller---Hauger---Farnerud---Hoff------ ------------Berglund--Nannskog------------ Jeg ville ikke hatt noe imot å sette Iven inn for Jon... Det vet jeg ikke om hjertet mitt hadde tålt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Jeg vil se dette laget: ----------------------Jon--------------------------- --MMS/Høiland--MMS/Høiland--IAO--Hedenstad ------Keller---Hauger---Farnerud---Hoff------ ---------------------Daigo------------------------ ------------Berglund/Nannskog------------ Evt. ----------------------Jon--------------------------- --MMS/Høiland--MMS/Høiland--IAO--Hedenstad ------Keller---Hauger---Farnerud---Hoff------ ------------Berglund--Nannskog------------ Jeg ville ikke hatt noe imot å sette Iven inn for Jon... Jeg tenkte det samme som deg, helt til jeg dro på en 2ndrelags kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Iven har ingenting å gjøre på førstelaget, det er faktisk en grunn til at Janne ikke vurderer å sette ut Jon. Og til dere som påstår noe annet - se en 2. lagskamp.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Jeg vil ha jørgen og mix fra start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå