Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da høres det ut som vi snart må ut å handle en ny keeper, om ikke en eller begge tar seg sammen.

Ja, jeg begynner å se en keeperkrise i Stabæk...

Resten av laget og spesiellt forsvaret har jo vært utrolig bra denne sesongen og jeg er ikke i tvil om at Jon har vært vårt svakeste ledd og har vært grunnen til nesten samtlige mål...

Ang. Iven, synes jeg også han burde klare å motivere seg etter 2 år på benken og et par minutters innhopp her og der. Hvis han ikke klarer det bør han selges sammen med Jon, pronto.

Få inn stabile keepere slik som Opdal, Jarstein, Myhre som nesten aldri gjør åpenbare feil!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da høres det ut som vi snart må ut å handle en ny keeper, om ikke en eller begge tar seg sammen.

Resten av laget og spesiellt forsvaret har jo vært utrolig bra denne sesongen og jeg er ikke i tvil om at Jon har vært vårt svakeste ledd og har vært grunnen til nesten samtlige mål...

Ang. Iven, synes jeg også han burde klare å motivere seg etter 2 år på benken og et par minutters innhopp her og der. Hvis han ikke klarer det bør han selges sammen med Jon, pronto.

Få inn stabile keepere slik som Opdal, Jarstein, Myhre som nesten aldri gjør åpenbare feil!

Så du mener at Jon har vært god i år altså. Eller er det slik at du mener det er greit at Jon presterer dårlig fordi andre spillere også presterer under pari?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men det får faen meg være grenser... Jon har spilt under pari i år, men det har da også hele laget. Han er fortsatt i landlagsdiskusjon og de stoore tabbene er også uteblitt. Jeg er veldig fornøyd med å ha en keeper som er stabilt god, enn andre klovner som man blir nervøs av å se på hver gang de får ballen mot seg.

Som hele laget har Jon vært svak, men så har jo han måttet plukke ut ballen "bare" 11 ganger, mens TL's beste keeper som jeg mener er Ramovic har sluppet inn 17....

Etter denne kampen kommer godfølelsen og troen tilbake for gutta, selvom jeg helst skulle sett vi møtte noen andre neste runde for det kan fort bli myye stang ut der nede..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt opptatt av det norske landslaget, men Hareides avgang gledet meg stort. Den evige jakten på hvem sin "personlige feil" som var årsaken til alt som ikke gikk veien ble pinlig, og etterhvert ganske slitsom. Jeg mener ikke at vi ikke kan være uenige med Janne, eller at vi skal lukke øynene for alt som ikke er perfekt, men kan vi ikke la være å synke så dypt som å jakte syndebukker i en kamp vi vinner 4-1?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...La Austbø starte mot Viking...

Til de som ønsker å vrake Jon til fordel for Iven:

Begynn å se kampene til Stabæk 2 i andre divisjon, så skjønner dere hvor dårlig idè dette er.

Right on!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du mener at Jon har vært god i år altså. Eller er det slik at du mener det er greit at Jon presterer dårlig fordi andre spillere også presterer under pari?

Alzheimer har fått litt kritikk i en annen tråd. Han er ikke mannen bak innlegget her, men Frilin har skrevet et innlegg av samme klasse, og det irriterer meg. Vi som bruker forumet har innerst inne et ønske om å få våre meninger hørt og respektert. De fleste innlegg er åpne for diskusjon. Alzheimer har derimot en tendens til å opptre som konge på forumet. For hvordan skal man kunne være uenig i innleggene hans, og innlegg som det over? Er man uenig i den bokstavlige tolkningen er man en idiot som ikke forstår ironi. Er man uenig i den tolkningen de fleste forstår ligger bak er man en idiot som tillegger han mening.

Jeg kritiserer altså stilen til slike innlegg, ikke innholdet. Jeg er enig i det Frilin prøver å få frem, og ofte enig i det Alzheimer skriver. Å skrive slike innlegg er en hersketeknikk forumet kunne vært spart for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kritiserer altså stilen til slike innlegg, ikke innholdet. Jeg er enig i det Frilin prøver å få frem, og ofte enig i det Alzheimer skriver. Å skrive slike innlegg er en hersketeknikk forumet kunne vært spart for.

Helt enig.

Slike innlegg irriterer meg grenseløst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..dette må da være mitt første innlegg skrevet på denne måten.

Nå skal det sies at jeg synes jeg skriver med rette også. Tar selvkritikk, men det må da være grenser for hvor mye dritt man skal finne på om egne spillere på SUPPORT forumet.?

Helt i dag, syndebukk i morgen. Jon, MMS, osv. spilte oss til gull i fjor og nå skal de ut av laget og nesten ikke være en del av det en gang fordi de har hatt svake kamper.

Legger innlegget bak meg og visste ikke at det irriterte mennesker. Prøvde ikke på noen måte å få noen irriterte og det er leit at man skal ta det på den måten ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-Sandefjord
  • Opprett ny...