stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. Desember 2003 Del Skrevet 30. Desember 2003 Jeg måtte rydde på rommet for å få julepresanger i år. Da fant jeg igjen dette fabelakige bokpapiret. Hvem i all verden er denne superkjekkassen?: http://www.stabaeklars.com/bokpapir.htm 3,6 meter fotballbokbind til vinnern av quizen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Desember 2003 Del Skrevet 30. Desember 2003 Jeg vinner bokpapir, jeg vinner bokpapir det er; Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. Desember 2003 Del Skrevet 30. Desember 2003 Gratulerer Markus. Imponerende. Det er faktisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Desember 2003 Del Skrevet 30. Desember 2003 Satser på at ingen damer ser dette, men det er vanskelig å se vakker ut når man er på gråten av glede... StabækLars er helten over alle helter, men jeg er litt skuffet - det er neppe mer enn 2.8 meter Men hvis det er noen som vet hvem det er så skal jeg bare kappe av 80cm og gi bort resten... Da holder det akkurat til kladdeboken min... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elmo 4 Del Skrevet 30. Desember 2003 Del Skrevet 30. Desember 2003 Det er Allan Simonsen. :-)) han er dansk og spillte for Borussia Mønchengladbach og Barcelona.... Nei, jeg vil ikke ha bokpapiret. Markus kan beholde det :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Januar 2004 Del Skrevet 2. Januar 2004 Men hvis det er noen som vet hvem det er så skal jeg bare kappe av 80cm og gi bort resten... Da holder det akkurat til kladdeboken min... Tror det er Allan Simonsen jeg. Kan du pakke det inn og sende det i posten til meg eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Yes Allan Simonson was one of the best striker between 73 - 79 in Mönchengladbach / Tyskland. Since 2003 he is coach from the national team of Luxembourg. Greetinx from Mönchengladbach Makka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Som de fleste husker vant jeg jo dette bokpapiret, men må nok innse at jeg jukset litt... Se vedlagt bilde fra 1983, juleavsluttning på Stabekk barneskole Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 16. August 2006 (endret) Del Skrevet 16. August 2006 (endret) Ingen ting slår godt gammelt bokpapir fra 80-tallet. Fult av fotballspillere, biler, motorsykler, fly, tegneseriefigurer eller andre kule bilder. Husker det var en kamp hver høst om å ha det mest fancy bokpapiret - DA fikk man status i klasserommet da! Endret 16. August 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. August 2006 Del Skrevet 16. August 2006 Som de fleste husker vant jeg jo dette bokpapiret, men må nok innse at jeg jukset litt... Det er slett ikke juks, Markus. Du har bare forberedt deg meget grundig før konkurransen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 16. August 2006 Del Skrevet 16. August 2006 Juks og juks... Vet ikke jeg.... Hvem var det som ikke hadde sånt bokpapir på 80-tallet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå