Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Garantert en somatisk lidelse.

Og det er nok trygt å anta at den kan være av permanent karakter.

Siden dette var innenfor fagfeltet mitt, føler jeg et visst behov for å komme med litt folkeopplysning (selv om det kanskje ødelegger noe av det som var ment å være morsomt):

De fleste lidelser som medfører at spillere står over kamper er helt rikig somatiske (kroppslige), men en tidligere Stabæk-spiller aka Rotta har vel stått over kamper grunnet ikke-somatiske (psykisk/mental) lidelse. I Rottas tilfelle kan det riktignok ha vært en psykosomatisk lidelse som var årsaken (sterk angst, mistrivsel kan f.eks gi symptomer som magesmerter, diarè, kvalme mm). Halsbetennelser er sjelden permanent, men kan være kronisk (langvarig)

Det er vel helt greit å slippe å møte Soma på dødballer, men skulle gjerne hatt han på banen slik at både Nanne og Bella kunne får friere tøyler i bakrommet

Tulling :o

Det å få godkjent navneskifte i Norge er uansett en langvarig prosess.

Står ved det at dette nok blir langvarig. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så regner vel med at det blir samme lag som sist?

Jon

CK - IAO - JIH - VEH

DK - HH - PF - PRP

DN - FB

Kanskje Janne vurderer Hoff, men jeg synes vi skal kjøre med samme oppstilling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så regner vel med at det blir samme lag som sist?

Jon

CK - IAO - JIH - VEH

DK - HH - PF - PRP

DN - FB

Kanskje Janne vurderer Hoff, men jeg synes vi skal kjøre med samme oppstilling.

kjører samme oppstilling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vel være en av de kamptrådene med mest laber aktivitet? Hva skjer med nervene?

Jeg merker jeg er veldig spent på kampen! Jeg håper at den sentrale midtbanen vår klarer å spille godt, siden vi har to på midten mot Vikings én (de spiller fortsatt 4-3-3, right?) Jeg ser for meg at Pontus kommer til å gjøre en svært god profil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nerver tilstede ja, særlig når en hører uttrykk som "marerittarena" osv. Men kan JJ gjøre noen gode taktiske grep etter at Uwe har vist kortene sine, kan mye skje.........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nerver tilstede ja, særlig når en hører uttrykk som "marerittarena" osv. Men kan JJ gjøre noen gode taktiske grep etter at Uwe har vist kortene sine, kan mye skje.........

Synes dette faktisk er helt greit. Borte mot Viking er som regel 0 poeng og det vil ikke ødelegge dagen min hvis det ender med tap.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette faktisk er helt greit. Borte mot Viking er som regel 0 poeng og det vil ikke ødelegge dagen min hvis det ender med tap.

Bra innstilling!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har topplagene avgitt poeng denne runden. Med seier i dag er vi "bare" 7 bak, noe som faktisk betyr at man kan begynne å se litt oppover på tabellen igjen. Vi kan nok forvente oss litt "hjelp" i andre kamper også, slik at vi nok klatrer litt med seier. Er ikke nervøs i dag, hvilket jeg har vært tidligere i sesongen, kanskje er det tendensen fra forrige kamp som roer nervene? Håper virkelig at gutta går ut med lave skuldre i dag. Viking er historisk favoritt, og også favoritt sesonen sett under et så langt. Vi får håpe at Myrhe har en "tabbedag" i buret. Han varierer jo som kjent en del i prestasjonene.

Et vilt tips, det har løsnet skikkelig, ny seier, 1-4 (Nannskog x2, Bella x1, Daigo x1 (frispark))

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent på om Gaysir, blabla, VG osv syns denne humoren var mer smakfull.

TIFO for de som ikke fikk det med seg: "Sorry Viking, her blir det rævkjøring".

Tror jeg må tenke meg litt om før jeg finner ut om jeg liker den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da har vi sluppet inn mål i 9 av 10 kaper denne sesongen :ph34r:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Viking-Stabæk 21. mai
  • Opprett ny...