MrKaizer 93 Del Skrevet 20. Mai 2009 Del Skrevet 20. Mai 2009 Hedenstad får venstrebacken igjen http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle244226.ece Ingen stor bombe men Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 20. Mai 2009 Del Skrevet 20. Mai 2009 Garantert en somatisk lidelse.Og det er nok trygt å anta at den kan være av permanent karakter. Siden dette var innenfor fagfeltet mitt, føler jeg et visst behov for å komme med litt folkeopplysning (selv om det kanskje ødelegger noe av det som var ment å være morsomt): De fleste lidelser som medfører at spillere står over kamper er helt rikig somatiske (kroppslige), men en tidligere Stabæk-spiller aka Rotta har vel stått over kamper grunnet ikke-somatiske (psykisk/mental) lidelse. I Rottas tilfelle kan det riktignok ha vært en psykosomatisk lidelse som var årsaken (sterk angst, mistrivsel kan f.eks gi symptomer som magesmerter, diarè, kvalme mm). Halsbetennelser er sjelden permanent, men kan være kronisk (langvarig) Det er vel helt greit å slippe å møte Soma på dødballer, men skulle gjerne hatt han på banen slik at både Nanne og Bella kunne får friere tøyler i bakrommet Tulling Det å få godkjent navneskifte i Norge er uansett en langvarig prosess. Står ved det at dette nok blir langvarig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 20. Mai 2009 Del Skrevet 20. Mai 2009 Så regner vel med at det blir samme lag som sist? Jon CK - IAO - JIH - VEH DK - HH - PF - PRP DN - FB Kanskje Janne vurderer Hoff, men jeg synes vi skal kjøre med samme oppstilling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Så regner vel med at det blir samme lag som sist? Jon CK - IAO - JIH - VEH DK - HH - PF - PRP DN - FB Kanskje Janne vurderer Hoff, men jeg synes vi skal kjøre med samme oppstilling. kjører samme oppstilling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Dette må vel være en av de kamptrådene med mest laber aktivitet? Hva skjer med nervene? Jeg merker jeg er veldig spent på kampen! Jeg håper at den sentrale midtbanen vår klarer å spille godt, siden vi har to på midten mot Vikings én (de spiller fortsatt 4-3-3, right?) Jeg ser for meg at Pontus kommer til å gjøre en svært god profil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Hvem er med i troppen i tillegg til siste ukes start-11'er? Forstår at Iven er ute med skade. Pontus S også? Stenvoll? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Vil regne med at det er Senky, Hoff, MMS, Risp, Mix,Kristoffer Jensen og Stenvoll? Er det 5 eller 7 innbyttere i Norge? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabaek163 0 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Ifølge Rogalands avis er dette lagoppstillingen til Viking og troppen. http://www.rogalandsavis.no/sport/viking/article4345340.ece Usikker på hvem som er på benken for oss men i og med at Iven er ute blir det vel: K. Jensen, F. Risp, MMS, EH, Mix, Skjelvik og Senky? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Nerver tilstede ja, særlig når en hører uttrykk som "marerittarena" osv. Men kan JJ gjøre noen gode taktiske grep etter at Uwe har vist kortene sine, kan mye skje......... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Nerver tilstede ja, særlig når en hører uttrykk som "marerittarena" osv. Men kan JJ gjøre noen gode taktiske grep etter at Uwe har vist kortene sine, kan mye skje......... Synes dette faktisk er helt greit. Borte mot Viking er som regel 0 poeng og det vil ikke ødelegge dagen min hvis det ender med tap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Nerver tilstede ja, særlig når en hører uttrykk som "marerittarena" osv. Men kan JJ gjøre noen gode taktiske grep etter at Uwe har vist kortene sine, kan mye skje......... Synes dette faktisk er helt greit. Borte mot Viking er som regel 0 poeng og det vil ikke ødelegge dagen min hvis det ender med tap. Bra innstilling! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Nå har topplagene avgitt poeng denne runden. Med seier i dag er vi "bare" 7 bak, noe som faktisk betyr at man kan begynne å se litt oppover på tabellen igjen. Vi kan nok forvente oss litt "hjelp" i andre kamper også, slik at vi nok klatrer litt med seier. Er ikke nervøs i dag, hvilket jeg har vært tidligere i sesongen, kanskje er det tendensen fra forrige kamp som roer nervene? Håper virkelig at gutta går ut med lave skuldre i dag. Viking er historisk favoritt, og også favoritt sesonen sett under et så langt. Vi får håpe at Myrhe har en "tabbedag" i buret. Han varierer jo som kjent en del i prestasjonene. Et vilt tips, det har løsnet skikkelig, ny seier, 1-4 (Nannskog x2, Bella x1, Daigo x1 (frispark)) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Spent på om Gaysir, blabla, VG osv syns denne humoren var mer smakfull. TIFO for de som ikke fikk det med seg: "Sorry Viking, her blir det rævkjøring". Tror jeg må tenke meg litt om før jeg finner ut om jeg liker den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Herlig tifo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 And here we go again...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Noen som vet når Segerstrøm er klar til Tippeligaspill? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 21. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 21. Mai 2009 (endret) Da var den kvelden ødelagt.. spesielt når Lillestrøm har snudd kampen i Drammen. Mangler vel bare at Vålerenga vinner i kveld også. Endret 21. Mai 2009 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Forbanna typisk at det løsner for Ijeh akkurat mot Stabæk.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Og da har vi sluppet inn mål i 9 av 10 kaper denne sesongen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Fy Faaaaeeeenn - Er det mulig???!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Grattis Vegar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 246 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Flaks! Deilig! I en periode der de overkjører oss fullstendig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 21. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 21. Mai 2009 (endret) Tippeligaen består mildt sakt av ustabile keepere i år. Flott for Vegar å få en goal Endret 21. Mai 2009 av Fred Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Myhre og Jarstein for Norge!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 jadddaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Faen da Soma! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 Elsker Thomas Myhre Men nå må gutta snart begynne å blø for drakta! Er så pinglete og lite konsekvent...en gjenganger i år:/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 IAO sender jo 50 meters pasninger konstant...hva faen er det vi tenker på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 og bedre blir det ikke med TV2 kommentatoren, han må jo være viking fan. blir bedre å skru av lyden. møkkamann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 21. Mai 2009 Del Skrevet 21. Mai 2009 SUPER JON!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå