Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig godt fornøyd med 1-1 etter denne førsteomgangen. Om gutta nå skal begynne å spille ball i 2. omg blir det bra, de har jo tross alt lagt seg for vane å spille godt kun i en omgang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1-1 til pause er vi vel fornøyd med :) Palmi mener jeg bør ut! Har vært utrolig tafatt... Få inn Hoff, er jo ingen som tør å utfordre!

Enig, han har ikke vært god.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir nesten flau over å holde med dette elendige Stabæk-laget som går på banen i dag. Vi er tre meter unna ballfører hver jævla gang Viking har ballen! Ingen vilje, ingen bevegelse i laget, store avstander..

Jon er eneste mann som får godkjent her. Dette blir nok 4-1-tap som ifjor, med mindre Myhre hjelper oss ved flere anledninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir nesten flau over å holde med dette elendige Stabæk-laget som går på banen i dag. Vi er tre meter unna ballfører hver jævla gang Viking har ballen! Ingen vilje, ingen bevegelse i laget, store avstander..

Er det ikke bare å bytte lag da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er jo verdens mest behagelige lag og kontre på, maks 1 av midtbane spillerne som gidder å løpe hjem som regel Henning som ligger litt mer defansift men det er ikke bra nok har sett før i år også, etter ball tap spiller motstanderene seg fordi midtbanen veldig enkelt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koba Koba Kobayashi!!!!

Fotball er et spill der det er om å gjøre å score mer enn motstanderen, hvordan man spiller og antall sjanser og slikt betyr ikke en dritt, så lenge man til slutt har flere mål enn motstanderen :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For treg, feil plassert (som på 0-1-målet) og sen i duellene.

Ok!

Når jeg tenker over det har han vel blitt sliten i slutten av kamper i år også..

Endret av nr.25
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Viking-Stabæk 21. mai
  • Opprett ny...