Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin tabellplassering vi har i skrivende stund, 6. plass om jeg ikke så helt feil

Glem det, Viking utligner mot slutten her. Vi mister faen meg ballen alt for ofte i kritiske situasjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

!76!

Stabæk er nær ved å øke til 3-1. Thomas Myhre får brutt ballbanen på et farlig innlegg, men går rett i beina på Fredrik Berglund. Stabæk-svensken får ikke kontroll på returballen.

Stønn, tiden kan faktisk stå stille! :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin tabellplassering vi har i skrivende stund, 6. plass om jeg ikke så helt feil

Glem det, Viking utligner mot slutten her. Vi mister faen meg ballen alt for ofte i kritiske situasjoner.

Enig, desverre. :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, desverre. :(

There you go.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi spilte utrolig dårlig idag. Er et under at vi fikk 1 poeng. Med kjipt at vi ikke klarte og holde de siste 3 minuttene helt ut.

EDIT: Dagen høydepunkt er at Super Jon leverer en haug av gode redninger!

Endret av Chriss
Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-2. Drittkamp av oss. Faen faen, så dårlige vi er. Vi fortjente å tape så det sang.

Kjempe elendig kamp, Røsler leser Stabæk lett!

Største tabben er JJ som ikke setter inn Hoff når viking må scoere!

JJ har mye å lære!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er tilbøyelig til å være fornøyd med ett poeng etter denne drittkampen her... Knudsen på landslaget ASAP! (Eller kanskje ikke, ettersom det ser ut som alle keepere i landslagsdiskusjon blir smittet av tabbefeber før blekket på avisene har tørket)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som gjør dette surt er at utligningen kommer i 92. minutt. Hadde det blitt 2-2 et kvarter før slutt hadde vi vært glade for at vi fikk poeng. Dette er en kamp vi typisk taper i år, så får vi heller bare leve med at vi ikke har Rosenborgflaksen i år. Jeg er bare glad vi tar poeng på en ræva dag :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ballen gikk vel via hånden på siste målet. Om det gjelder som hands gidder jeg ikke å spekulere i enn så lenge det ble tellende mål, men dette er jo litt typisk for dagen. Vi presterer uansett ikke bra nok fremover selv så vi må bare være glad Jon hadde dagen og reddet poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidenes ran i TL? Jeg har sjelden sett vi bli så overkjørt og fått med oss poeng.

Tidenes Stabæk-ran kanskje. Har sett værre ran tidligere

Det er vel ris til egen bak å bli så defensive mot slutten, selv om jeg en periode trodde at gutta hadde blitt kyniske nok

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ballen gikk vel via hånden på siste målet. Om det gjelder som hands gidder jeg ikke å spekulere i enn så lenge det ble tellende mål

Hvorfor skulle det ikke gjelde. Har sett reprisen, og om Ijeh er nær ballen, er det med armen. 2 nye poeng som dommeren har røvet fra oss. F**** :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Viking-Stabæk 21. mai
  • Opprett ny...