Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kom over et innlegg på Aftenposten debatt hvor en MFF fan skrev at Chippen var på vei til MFF for 20 mill. Jeg gikk inn på MFFs sider hvor dette var debatert.

Dette er sikkert bare håpløse rykter, men alt slikt må jo tas seriøst!

Elaang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom over et innlegg på Aftenposten debatt hvor en MFF fan skrev at Chippen var på vei til MFF for 20 mill. Jeg gikk inn på MFFs sider hvor dette var debatert.

Dette er sikkert bare håpløse rykter, men alt slikt må jo tas seriøst!

Elaang

20 mill for Chippen er vel en grei pris i disse tider? Men jeg skjønner ikke helt om Chippen velger denne klubben. En svenske som blir "proff" i Sverige høres ikke så kult ut...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MFF har ikke 20 mill aa bruke paa en spiller..  Er nok bare tomme rykter

Har ikke MFF solgt ett par "sjernespillere" til utlandet de siste 2 årene? I så fall bør de ha noen spenn igjen ihvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MFF har ikke 20 mill aa bruke paa en spiller..  Er nok bare tomme rykter

Har ikke MFF solgt ett par "sjernespillere" til utlandet de siste 2 årene? I så fall bør de ha noen spenn igjen ihvertfall.

De fikk vel 75 mill for Zlatan. Før fjoråret hentet de Matthias Asper hjem og gav ham europeisk ukelønn.

Chippen havner aldri i MFF. Han har da større ambisjoner enn det. I et intervju med expressen i fjor uttalte han at han verdsatte Tippeligaen som en bedre liga enn Allsvenskan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gir ikke 20 mill for Chippen uansett hvor mye penger de har...

Tror ikke det er reelt aa haape paa no mer en 10 kanksje 12 mill for chippen ved et evt salg til en "europeisk" klubb. kjipt men sansynligvis sant..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gir ikke 20 mill for Chippen uansett hvor mye penger de har... 

Tror ikke det er reelt aa haape paa no mer en 10 kanksje 12 mill for chippen ved et evt salg til en "europeisk" klubb.  kjipt men sansynligvis sant..

Betyr at du er redd vi ikke blir kvitt han?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det betyr at jeg ikke tror man faar noe mer enn en 10-12 mill, kalkulert gjetting bare.. Men uansett tror jeg nok ikke MFF er villige til aa gi det. Tror nok ikke Chippen gidder aa dra til MMF heller.. Kanskje det kan bli noe i Marseille? Jeg er egentlig mest keen paa aa beholde han jeg, han har blitt mye mer stabil i aar enn han var i fjoraarsesongen, og han blir nok bare bedre neste aar..

Bedre aa selge han da for 15-20 mill :wink: , men jeg hukser ikke hvordan det staar til med kontrakten hans..? er den snart gatt ut..?

Naa maa jeg ha mat..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Chippen til Malmø FF?
  • Opprett ny...