Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva var det Semb nettopp sa under Brann-Vif kampen? At Brann med tap sannsynligvis kunne glemme medaljer, mens Vif med seier hadde et bittelite håp om Europa? Uansett om jeg hørte feil og han mente Brann hadde en liten sjans til Europa, hvordan skulle det kunne gå til?

Skjønner ikke den fordelingen helt jeg..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva var det Semb nettopp sa under Brann-Vif kampen? At Brann med tap sannsynligvis kunne glemme medaljer, mens Vif med seier hadde et bittelite håp om Europa? Uansett om jeg hørte feil og han mente Brann hadde en liten sjans til Europa, hvordan skulle det kunne gå til?

Jeg tror det er slik at de 3 beste i serien og cupmesteren får spille i Europa neste år. Dersom Molde slår Aafk i cupfinalen så går den siste europaplassen til 4 plassen i serien fordi Molde allerede er kvalifiesert for Europa med sin medaljeplassering.

Heia Enga i dag! Ikke fordi jeg liker de eller ønsker dem til Europa. Men fordi det gjør det tryggere for OSS! :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Molde vinner cupfinalen blir det laget som havner på 4. plass kvalifisert til Europa spill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det han mente var at vis vif vinner så kan de klare 4. plass og med molde seier i cupen, så er jo 4. europabillett det å..

og brann har jo all verdens sjangse for europe med å vinne

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heia Enga i dag! Ikke fordi jeg liker de eller ønsker dem til Europa. Men fordi det gjør det tryggere for OSS! :rolleyes:

Ta det med ro, skulle det bli Brann eller VIF på fjerde er det bare å heie på AaFK i cupfinalen (noe jeg uansett kommer til å gjøre, jeg hater Molde).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk 2010 - Adecco eller Europa?
  • Opprett ny...