Gå til innhold

Anbefalte innlegg

(Jeg var ikke helt sikker på hvilken tråd dette skulle i, hvis vi har noen fra før. Fant den i alle fall ikke, men hvis den er et sted så flytt gjerne innlegget dit.)

Lyn ligger jo ikke akkurat fantastisk til om dagen, og vi skal vel ikke se helt bort fra at de kan rykke ned. (Det skal man ikke se bort fra med oss heller, men ikke tenk på det nå). Er vel ikke bare meg som syns det hadde vært mer naturlig om NTG hadde samarbeidet med oss, og med tanke på talentene Lyn har fått derfra hadde ikke det vært så dumt.

Noen som vet hva som vil skje med avtalen dem i mellom hvis Lyn skulle ta turen ned i adecco? Kan de finne en ny samarbeidsklubb? NTG vil vel ha lyst til å kunne tilby elevene sine best mulig matching osv., og hvis Lyn nå rykker ned og profilene forsvinner er det ikke umulig at Lyn blir det noen år. Bør ikke vi kunne være et bedre alternativ? :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om Lyn rykker ned håper og tror jeg at Lyn faktisk vil gå konkurs. NTGs sammarbeidsavtale burde av geografiske grunner allerede ha vært med Stabæk. Ikke at jeg har noe i mot Skiklubben Lyn Fotball Oslo, men den klubben er tydligvis ikke i Darwins ånd, og må gjennom en total makeover og ha noen hallelujaopplevelser alla vårt år i adecco.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

21 259

Vi skal jo ikke se bort ifra at vi rykker ned sammen med lyn....

Dere vet selvsagt da at en sammenslåing av Lyn og Stabæk rykker et faretruende skritt nærmere når vi skal drive arena.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange av Stabæks spillere går på NTG, så vi nyter godt av det tilbudet allerede. Ser ikke det store behovet for å formalisere dette noe mer. Synes man skal ha honnør for den gode jobben som gjøres på gutte- og juniornivå ifht. å kartlegge talenter på hele østlandet, og ved å tilby gode arenaer for kamp og trening klarer vi å hente spennende talenter uten å nødvendigvis tilby plass på NTG.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere vet selvsagt da at en sammenslåing av Lyn og Stabæk rykker et faretruende skritt nærmere når vi skal drive arena.

Kjenner jeg ble litt uvel nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da NTG ble startet i Bærum for en del år siden fikk Stabæk faktisk tilbud om samarbeid med NTG mot 1 mill kr.

Dette takket Stabæk nei til og Lyn ja.

Det har vært store forskjeller mellom Lyn spillere og spillere fra andre klubber som Bærum, Asker osv.

Forskjellen når det kommer til oppfølgingen av spillere Lyn vs Stabæk er ikke så stor.

Morten Tveit er jr trener for Stabæk og NTG trener, og dermed er jeg sikker på at Stabæk spillerne for bortimot like god oppfølging som Lyn spillerne.

Nå har jo Stabæk fått flere spillere inn på NTG enn tidligere, og ser at de får ha med seg en lærer på treningsleiern til Mexico, sånn var det ikke før, kun ved treningsleir i regi av NTG.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel dette langt fra en realitet foreløbig.

Enig i at dette ikke er optimalt for noen av klubbenes supportere,

men tror Lyns supportere har mer å frykte ved sammenslåing enn oss.

Vi beholder sannsynligvis hjemmebane og organisasjon (?) og vil tro at Stabæk som "merkevarenavn" er sterkere enn "FC Lyn Oslo" og at vi mest sannsynlig ville beholdt navnet Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel dette langt fra en realitet foreløbig.

Enig i at dette ikke er optimalt for noen av klubbenes supportere,

men tror Lyns supportere har mer å frykte ved sammenslåing enn oss.

Vi beholder sannsynligvis hjemmebane og organisasjon (?) og vil tro at Stabæk som "merkevarenavn" er sterkere enn "FC Lyn Oslo" og at vi mest sannsynlig ville beholdt navnet Stabæk.

Hvis Stabæk slår seg sammen med Lyn, tror jeg mange av supporterne vil gå til andre klubber. Men ja hvis det blir sammenslåing er Stabæk et mye sterkere navn enn FC Lyn Oslo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
NTG
  • Opprett ny...