jærbu 5 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Siden jeg er både småaksjonær og supporter, ønsket jeg å sjekke opp dette ørlite. Traff en Lars Holter Sørensen som både svarte uhøflig og på en jævlig arrogant måte! Noen som kjenner denne LHS? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 En stor andel av pengene gikk til finansieringen av Telenor Arena. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Mimi Berdahl sa til meg at hun hadde prøvd å få de inn i et fond til spillerkjøp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Pengene fra spillersalg havner ikke et eget sted, de blir lagt i den store sekken sammen med de andre, som går til dekking av den løpende driften. Hvis man har penger etter alt annet er betalt så kan man vurdere spillerkjøp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Siden jeg er både småaksjonær og supporter, ønsket jeg å sjekke opp dette ørlite. Traff en Lars Holter Sørensen som både svarte uhøflig og på en jævlig arrogant måte! Noen som kjenner denne LHS? Pengene må man nok regne med forsvant ut i arenautgifter og at investorene vil ha igjen litt av det de har lagt inn i klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Har hørt et tall på 85.mill ved CL-kvalifisering, nå er vel mulighetene noe begrenset her..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 423 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Lurer også på hva Sørensen bidrar med, lite velvillig ved forespørsler. Sverre Koch skjemte oss vel litt bort! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Siden jeg er både småaksjonær og supporter, ønsket jeg å sjekke opp dette ørlite. Traff en Lars Holter Sørensen som både svarte uhøflig og på en jævlig arrogant måte! Noen som kjenner denne LHS? Vet ikke hvor pengene tok veien, men antar de går inn i den alminnelige driften (og til å betale gjeld). LHS er en meget hyggelig mann, som er styreleder i Stabæk Holding (som eier Stabæk Fotball og Stabæk Event). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 423 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Da har vi nok meget forskjellig oppfatning av begrepet "hyggelig"....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå