Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nytårs Grand Prix i Aalborg søndag den 18. januar 2004 kl. 12.00.

Gruppe 1: Örgryte (Alls.), Randers FC (1.div), AB Kbh (Liga), Odense BK (Liga), Aalborg BK (Liga).

Gruppe 2: AGF Århus (Liga), Herfølge BK (Liga), FC Midtjylland (Liga), Esbjerg fB (Liga), Stabæk IF (Tipp.).

Turneringen spilles på kunstgræsbane med 7 mand på hvert hold.

Arenaen i Aalborg har kapacitet til 4.500 tilskuere.

Har det interesse for Stabæk-fans?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måske. Der renner hurtigt på med penge med båd og bil. Er der god kommunikation mellom Hirtshals/Fredrikshavn og Ålborg? (hvor kan vi finde tid og pris på internet?)

Hvor mange tilskuere er vanligt i turneringen? Er der noget liv?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måske. Der renner hurtigt på med penge med båd og bil. Er der god kommunikation mellom Hirtshals/Fredrikshavn og Ålborg? (hvor kan vi finde tid og pris på internet?).

Hvor mange tilskuere er vanligt i turneringen? Er der noget liv?

Det er billigst at tage båden uden bil. Hvis man sejler med Color Line fra Oslo er der er bra togforbindelse fra Hirtshals via Hjørring til Aalborg. Denne togtur kan klare for cirka DKR 50,- (ved brug af klippekort).

Tog:

http://www.dsb.dk

Både:

http://www.colorline.no

http://www.stenaline.no

Både sejler typisk om natten fra Norge til Danmark og typisk om dagen fra Danmark til Norge. Det kan betyde at en overnatning i Aalborg fra søndag til mandag kan blive nødvendig. Vi skal gerne hjælpe med at skaffe det billigst muligt.

Turneringen begyndte i 2000 og udvikler sig fra år til år. Det er vanligt med 2000 tilskuere, men der er plads til mere end dobbelt så mange tilskuere i år. Örgryte sender supportere. Vi forventer mange fans fra Århus, Midtjylland og Odense. Der var godt med liv sidste år og vi forventer at det bliver endnu bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

har sett esbjerg spille på salzbrenner cup i hamburg. de var ikke så gode, klarte ikke å komme til semifinalen, men de er vakre gutter :P

håper noen fra stabæk support reiser til aalborg og tar noen bilder (nei, ikke fra esbjergs spillere...) eller skriver en kampreferat...

det er kjedelig å sitte hjemme og å høre absolutt ingenting fra våre gutter!

hilsen fra hamburg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er det sikkert: helgi har signert kontrakt med danske agf...

kanskje han spiller neste uke i aalborg?

"Allerede ved første øjekast udstrålede AGFs kommende angriber glæde og tilfredshed. Smilet var gennemtrængende og lysten til at fortælle i højsædet da han placerede sig i kontorstolen i AGFs administration . En ny tilværelse skal til at tage sin begyndelse og Sigurdsson glæder sig, »Ja selvfølgelig. Jeg glæder mig utrolig meget til at begynde i AGF, det er en stor klub og jeg ser frem til spændende tider."

"Hvorfor AGF?

Jeg har altid været interesseret i at spille i Danmark, og da AGF viste interesse i mig, var jeg ikke i tvivl om at det var den rigtige klub for mig."

"Hvorfor alle klubskiftene?

Når jeg skifter klub, er det fordi jeg føler at skiftet kan være med til at udvikle mit spil og gøre mig til en bedre fodboldspiller. Skiftet til AGF gør at jeg opfylder min ambition om at spille i Danmark samtidig med at jeg skifter til en stor traditionsrig klub."

høres ut som om vi bør være heldige at han er ikke kommet til stabæk...

tror en spiller som skifter klubber så rask og snakker sånt er ikke noe godt valg...

getImg.php?id=2188&table=newspictures&w=280

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er det sikkert: helgi har signert kontrakt med danske agf...

kanskje han spiller neste uke i aalborg?t er ikke noe godt valg...

AGF har meldt afbud og erstattes af Horsens, som er #1 i 1. division.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Turnering i Aalborg
  • Opprett ny...