Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det ble på bussen hjem fra Halden diskutert muliheten for overnattingstur til denne kampen, Sørlandet på sommeren er vel noe som frister mange, og en overnatting i Kristiansand midt i ferien er vel noe mange kunne tenke seg, da bør det i alle fall være litt liv der. Vi vil gjerne ha synspunkter på hva folk kunne tenke seg, et hotellrom koster vel rundt 500/pers en Camping hytte utenfor byen koster kanskje det halve. Skal vi leie en båt og ta en båttur når vi er der? Dersom noen er i besittelse av en hytte, eller en liten yacht med en 30-40 sengeplasser, på sørlandskysten, så kunne det også være av interesse. synspunkter mottas med takk!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Det ble på bussen hjem fra Halden diskutert muliheten for overnattingstur til denne kampen, Sørlandet på sommeren er vel noe som frister mange, og en overnatting i Kristiansand midt i ferien er vel noe mange kunne tenke seg, da bør det i alle fall være litt liv der. Vi vil gjerne ha synspunkter på hva folk kunne tenke seg, et hotellrom koster vel rundt 500/pers en Camping hytte utenfor byen koster kanskje det halve. Skal vi leie en båt og ta en båttur når vi er der? Dersom noen er i besittelse av en hytte, eller en liten yacht med en 30-40 sengeplasser, på sørlandskysten, så kunne det også være av interesse. synspunkter mottas med takk!!

Camping hytter er vel mer ideelt med tanke på bråk :)

Jeg og Annicken er med hvertfall:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og meg i nærheten av Kragerø? :)

Neida, vi kommer nok til å kjøre selv, vi. Enten med båt, eller med bil. Forresten, Google Maps regnet ut at jeg kom til å bruke ca 1 dag og 13 timer på å GÅ fra Kragerø til Kristiansand, kanskje det kunne vært et alternativ? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd Start kampen Lørdag 25.07 kl 1945
  • Opprett ny...