Buss1 Marius 854 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Det ble på bussen hjem fra Halden diskutert muliheten for overnattingstur til denne kampen, Sørlandet på sommeren er vel noe som frister mange, og en overnatting i Kristiansand midt i ferien er vel noe mange kunne tenke seg, da bør det i alle fall være litt liv der. Vi vil gjerne ha synspunkter på hva folk kunne tenke seg, et hotellrom koster vel rundt 500/pers en Camping hytte utenfor byen koster kanskje det halve. Skal vi leie en båt og ta en båttur når vi er der? Dersom noen er i besittelse av en hytte, eller en liten yacht med en 30-40 sengeplasser, på sørlandskysten, så kunne det også være av interesse. synspunkter mottas med takk!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Del Skrevet 28. Mai 2009 Del Skrevet 28. Mai 2009 Har bestilt tur fra torsdag til søndag http://www.solferie.no/leienr.asp?leienr=253 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 28. Mai 2009 Del Skrevet 28. Mai 2009 Det ble på bussen hjem fra Halden diskutert muliheten for overnattingstur til denne kampen, Sørlandet på sommeren er vel noe som frister mange, og en overnatting i Kristiansand midt i ferien er vel noe mange kunne tenke seg, da bør det i alle fall være litt liv der. Vi vil gjerne ha synspunkter på hva folk kunne tenke seg, et hotellrom koster vel rundt 500/pers en Camping hytte utenfor byen koster kanskje det halve. Skal vi leie en båt og ta en båttur når vi er der? Dersom noen er i besittelse av en hytte, eller en liten yacht med en 30-40 sengeplasser, på sørlandskysten, så kunne det også være av interesse. synspunkter mottas med takk!! Camping hytter er vel mer ideelt med tanke på bråk Jeg og Annicken er med hvertfall:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 28. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 28. Mai 2009 (endret) Dere kjører buss ned, ikke sant? I så fall regner jeg med at dere kan plukke meg opp på en bensinstasjon i nærheten av Larvik Endret 28. Mai 2009 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 28. Mai 2009 Del Skrevet 28. Mai 2009 Og meg i nærheten av Kragerø? Neida, vi kommer nok til å kjøre selv, vi. Enten med båt, eller med bil. Forresten, Google Maps regnet ut at jeg kom til å bruke ca 1 dag og 13 timer på å GÅ fra Kragerø til Kristiansand, kanskje det kunne vært et alternativ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Mai 2009 Del Skrevet 28. Mai 2009 Jeg er med på overnatting, men foretrekker å bo et mest mulig sentralt sted. Bøyer meg nok dog for flertallet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 28. Mai 2009 Del Skrevet 28. Mai 2009 Jeg er for å dra rett hjem etter kamp så kan jeg bruke mer på Europa turen den påfølgende uken samt å kunne jobbe på søndagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå