Posse 21 320 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 Tv2 har i flere år produsert mange gode promovideoer brukt i, før og etter fotballxtra. De skal i dag filme på Fornebu. Det skal ikke være noe harry, brautende greier, kun supportere i drakt etc med en viss regi. Dette er ikke for dem som på død og liv vil på tv for å melke sitt eget behov for oppmerksomhet. Det handler om å være gode ambassadører og ansikt utad. Vil du være med møter du opp kvart på fem på arenaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 200 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 kult, da gjenstår det bare å gjøre en god figur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 Tror jeg holder meg unna dette.. Har vært nok ansikt utad.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 320 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 Tror jeg holder meg unna dette.. Har vært nok ansikt utad.. De spurte spesielt etter deg, og bad om at du skulle stå og grine Nei, det er utenfor arenaen, ta med et drømmende blikk. Regissøren forteller resten on site. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 Tror jeg holder meg unna dette.. Har vært nok ansikt utad.. De spurte spesielt etter deg, og bad om at du skulle stå og grine Brikkene faller på plass, Mikki - presentasjon i "Hvem er vi"-tråden er overflødig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 skulle gjerne ha kommet, men siden vi sikkert må være edru er ikke dette noe for selve Ralletor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Shottegutta 2 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 skulle gjerne ha kommet, men siden vi sikkert må være edru er ikke dette noe for selve Ralletor Faen! Der røyk den TV-karrieren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 skulle gjerne ha kommet, men siden vi sikkert må være edru er ikke dette noe for selve Ralletor Faen! Der røyk den TV-karrieren Synd man må være edru, da kan jo hverken Ralletor eller Shottegutta stille.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 skulle gjerne ha kommet, men siden vi sikkert må være edru er ikke dette noe for selve Ralletor Faen! Der røyk den TV-karrieren den la jeg opp etter den rikes røst blemma jeg hadde for en tid tilbake Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 Lurer på hvordan dette ender hvis 6 stykker møter opp... Kan ende opp med å se litt stusselig ut.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 Lurer på hvordan dette ender hvis 6 stykker møter opp... Kan ende opp med å se litt stusselig ut.. Perfekt for Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Shottegutta 2 Del Skrevet 3. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 3. Juni 2009 (endret) skulle gjerne ha kommet, men siden vi sikkert må være edru er ikke dette noe for selve Ralletor Faen! Der røyk den TV-karrieren den la jeg opp etter den rikes røst blemma jeg hadde for en tid tilbake Det kommer vel neppe på som et bombenedslag at du har vært involvert i ei blemme Rallings, men det tenner jo naturligvis nysgjerrigheten. Har du lyst til å utdype ? Å drite seg ut på Rikets røst skal vel godt gjøres, tatt i betraktning hva som slipper inn i studio til Jespersen -> Til den \ de \ noen som var på TA, hvordan gikk det ? EDIT: leif Endret 3. Juni 2009 av Shottegutta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 Det kommer vel neppe på som et bombenedslag at du har vært involvert i ei blemme Rallings, men det tenner jo naturligvis nysgjerrigheten. Har du lyst til å utdype ? Å drite seg ut på Rikets røst skal vel godt gjøres, tatt i betraktning hva som slipper inn i studio til Jespersen Han fikk seg en runde med Jesper Odelberg på Blaa før Brann-kampen i fjor eller forfjor.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå