Slum 12 842 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 Kampen starter kl. 21:15. Hvordan kommer folk seg oppover, og hvor har dere bestilt hotell? Selv tar jeg fly med noen folk på formiddagen på onsdag og reiser hjem på fredag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 Jeg må vente til nå på fredag for å få beskjed om jeg skal jobbe eller ikke, hvis jeg ikke skal så håper jeg på å ta en tur oppover. Men hva skjer med kampstart så sent som 21:15!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 Jeg har tatt fri fra jobben på onsdagen for å ta turen. Tenkte å hoppe på bussen som blir satt opp. Den går vel hjemover igjen etter kamp så folk som skal det rekker jobben på morgenkvisten torsdag ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 Bussen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 Jeg har tatt fri fra jobben på onsdagen for å ta turen.Tenkte å hoppe på bussen som blir satt opp. Den går vel hjemover igjen etter kamp så folk som skal det rekker jobben på morgenkvisten torsdag ? Regner med å være tilbake på bekkestua mellom syv og halv åtte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 10. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2009 (endret) Jeg har tatt fri fra jobben på onsdagen for å ta turen.Tenkte å hoppe på bussen som blir satt opp. Den går vel hjemover igjen etter kamp så folk som skal det rekker jobben på morgenkvisten torsdag ? Regner med å være tilbake på bekkestua mellom syv og halv åtte... Høres bra ut. Jeg har forresten mobilisert litt å regner med å hente inn 4 stk ekstra forsterkninger, som for tiden er stasjonert i bartebyen. Vi trenger vel alle vi kan få vil jeg tro. Kjernen er i slaget for tiden Endret 10. Juni 2009 av mcmorten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 Tog opp tirsdag - fly ned torsdag. Knall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 Tog opp tirsdag - fly ned torsdag. Knall! Hvor bor dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 tar turen med bussen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 Tog opp tirsdag - fly ned torsdag. Knall! Hvor bor dere? Simen og jeg bor hos Magnus (GU02). Han studerer i Tr. heim for tiden. Jeg kan jo legge til at han sikkert er rimelig fornøyd med sitt sesongkort på O-feltet som han har benyttet en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 Jeg reiser muligens opp tirsdag morgen hvis det ordner seg med jobb. Skal sove hos noen sossetrøndere jeg ble kjent med i bulgaria. De har lovet sodd og trønderske tradisjoner. buss hjem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 11. Juni 2009 Del Skrevet 11. Juni 2009 vi reiser med bil, tirsdag til torsdag, bor paa jarlen pensjonat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 11. Juni 2009 Del Skrevet 11. Juni 2009 vi reiser med bil, tirsdag til torsdag, bor paa jarlen pensjonat. Har du booket? Jeg snakket med en venn som studerer der og han sa han trodde de hadde lagt ned. Eller pusset opp. Pensjonat Jarlen er konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 11. Juni 2009 Del Skrevet 11. Juni 2009 Flyr opp rett etter jobb på onsdag og tar bussen hjem etter kampen for å jobbe på torsdag. Skal bo på "Three Lions". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 11. Juni 2009 Del Skrevet 11. Juni 2009 Flyr opp rett etter jobb på onsdag og tar bussen hjem etter kampen for å jobbe på torsdag. Skal bo på "Three Lions". Har de utvidet frokosttilbudet til å inkludere overnatting? Pass på kortet ditt, Slum, dette kan bli dyrt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 11. Juni 2009 Del Skrevet 11. Juni 2009 vi reiser med bil, tirsdag til torsdag, bor paa jarlen pensjonat. Har du booket? Jeg snakket med en venn som studerer der og han sa han trodde de hadde lagt ned. Eller pusset opp. Pensjonat Jarlen er konge! ja vi har booket. fikk bekreftelse via e-mail. og de skrev ingenting om oppussing eller noe. det er kanskje kun fasaden som blir pusset opp mens rommene kan brukes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 11. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 11. Juni 2009 (endret) Hvilken pub samler folk seg på før matchen? Grilling i en park er vel også en mulighet hvis været er bra. Endret 11. Juni 2009 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. Juni 2009 Del Skrevet 11. Juni 2009 Hvilken pub samler folk seg på før matchen? Grilling i en park er vel også en mulighet hvis været er bra. Three Lions regner jeg med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Del Skrevet 11. Juni 2009 Del Skrevet 11. Juni 2009 Jeg har Three Lions Vip Stabaek Card. Dvs åpen bar fra mandag formiddag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 11. Juni 2009 Del Skrevet 11. Juni 2009 bra posse! men i disse dager sørger det kortet bare for 0,4 til 55kroner, så det kan nok bli litt dyrt for deg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 13. Juni 2009 Del Skrevet 13. Juni 2009 Litt offtopic, men, noen som aner hvorfor både denne kampen og resten av runde 15 spilles midt i uken med helgekamper på hver side? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 13. Juni 2009 Del Skrevet 13. Juni 2009 Litt offtopic, men, noen som aner hvorfor både denne kampen og resten av runde 15 spilles midt i uken med helgekamper på hver side? Trenger noen midtukekamper for å bli ferdige før vinteren kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. Juni 2009 Del Skrevet 13. Juni 2009 Litt offtopic, men, noen som aner hvorfor både denne kampen og resten av runde 15 spilles midt i uken med helgekamper på hver side? Kødder du? Det er fire serierunder flere i fjor enn i år, og det var vel ikke akkurat mange helger uten kamp (cup/landslag/serie) i løpet av sesongen i fjor. Du har ikke lurt på hvorfor CL-kampene også går bare i midtuka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 13. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 13. Juni 2009 (endret) Det er litt forskjell på CL som helst bare inneholder 1-2 lag fra hver liga og en serierunde som innebærer alle lagene i en bestemt liga. Nå startet i tillegg også årets sesong to uker tidligere enn fjorårets, og jeg antar at den da også slutter to uker senere, noe som samtidig gir plass for fire ekstra serierunder som burde eliminere behovet for seriekamper midt i uken. Endret 13. Juni 2009 av draupnir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 13. Juni 2009 Del Skrevet 13. Juni 2009 Det er litt forskjell på CL som helst bare inneholder 1-2 lag fra hver liga og en serierunde som innebærer alle lagene i en bestemt liga. Nå startet i tillegg også årets sesong to uker tidligere enn fjorårets, og jeg antar at den da også slutter to uker senere, noe som samtidig gir plass for fire ekstra serierunder som burde eliminere behovet for seriekamper midt i uken. Siste runde på samme tidspunkt som i det glade år 2008. To midtukerunder i år, denne (RBK borte) og en i begynnelsen av mai (Glimt borte). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 19. Juni 2009 Del Skrevet 19. Juni 2009 Noen som vet når påmld fristen til bussen er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 Noen som vet når påmld fristen til bussen er? Så lenge det er ledige plasser kan du melde deg på så sent du vil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnus 4 Del Skrevet 20. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 20. Juni 2009 (endret) Tog opp tirsdag - fly ned torsdag. Knall! Hvor bor dere? Simen og jeg bor hos Magnus (GU02). Han studerer i Tr. heim for tiden. Jeg kan jo legge til at han sikkert er rimelig fornøyd med sitt sesongkort på O-feltet som han har benyttet en gang. Stemmer det potter. Har en bror som har gått på alle de andre hjemmekampene så jeg har faktisk fått bror til å endelig begynne og gå på kamp. Kan si meg fornøyd med det. Potter du skal Fly opp Tirsdag og Tog ned Torsdag. Har du ikke kontroll? Endret 20. Juni 2009 av magnus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 Tydeligvis ikke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 21. Juni 2009 Del Skrevet 21. Juni 2009 Fortsatt ledige plasser på bussen! ring 46488600 for påmelding! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå