Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan noen i styret ringe Dougie på Three Lions og sørge for at tilreisende Stabæksupportere får den rabatten på øl og mat vi har fått de siste tre årene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen i styret ringe Dougie på Three Lions og sørge for at tilreisende Stabæksupportere får den rabatten på øl og mat vi har fått de siste tre årene?

ja det hadde vært lurt!!!

var på three lions i dag og da kostet en pils 0.5 68 kr :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er spurt om det i praktisk info-tråden, men tar det her også:

Jeg regner med at det er mulig å kjøpe billett i porten på Lerkendal? Gidder liksom ikke sitte 9 timer i buss for å se kampen på three lions..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er spurt om det i praktisk info-tråden, men tar det her også:

Jeg regner med at det er mulig å kjøpe billett i porten på Lerkendal? Gidder liksom ikke sitte 9 timer i buss for å se kampen på three lions..

Garantert ikke noe stress å kjøpe billett på stadion... Jeg har brent DVD'er til turen, og krysser fingerne for at Katrine har bestilt buss med skjermer! (og dass) :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Til de av dere som var på Three Lions før kampen: Jeg har funnet den bebibelske damen med puppene! Hun er ikke så bebibelsk likevel... Det viser seg nok en gang at ølbriller er både duggete og skitne på en gang..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til de av dere som var på Three Lions før kampen: Jeg har funnet den bebibelske damen med puppene! Hun er ikke så bebibelsk likevel... Det viser seg nok en gang at ølbriller er både duggete og skitne på en gang..

Haha, jeg får MGP-flashbacks :) Eller hva, Mortimer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd Trondheim onsdag 24. juni.
  • Opprett ny...