alltidblaa 3 016 Del Skrevet 21. Juni 2009 Del Skrevet 21. Juni 2009 Fortsatt ledige plasser på bussen! ring 46488600 for påmelding! Eller her! Meld dere på folkens, det blir en knall tur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 21. Juni 2009 Del Skrevet 21. Juni 2009 Kan noen i styret ringe Dougie på Three Lions og sørge for at tilreisende Stabæksupportere får den rabatten på øl og mat vi har fått de siste tre årene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 21. Juni 2009 Del Skrevet 21. Juni 2009 Og å få den litt før kl 2300 - som jeg gjorde ifjor. Da hadde jeg forsåvidt fått nok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 22. Juni 2009 Del Skrevet 22. Juni 2009 Fint om dere som vurdere å melde dere å turen, kan gjøre det nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 23. Juni 2009 Del Skrevet 23. Juni 2009 Kan noen i styret ringe Dougie på Three Lions og sørge for at tilreisende Stabæksupportere får den rabatten på øl og mat vi har fått de siste tre årene? ja det hadde vært lurt!!! var på three lions i dag og da kostet en pils 0.5 68 kr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 23. Juni 2009 Del Skrevet 23. Juni 2009 Ser det er spurt om det i praktisk info-tråden, men tar det her også: Jeg regner med at det er mulig å kjøpe billett i porten på Lerkendal? Gidder liksom ikke sitte 9 timer i buss for å se kampen på three lions.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 23. Juni 2009 Del Skrevet 23. Juni 2009 Ser det er spurt om det i praktisk info-tråden, men tar det her også: Jeg regner med at det er mulig å kjøpe billett i porten på Lerkendal? Gidder liksom ikke sitte 9 timer i buss for å se kampen på three lions.. Garantert ikke noe stress å kjøpe billett på stadion... Jeg har brent DVD'er til turen, og krysser fingerne for at Katrine har bestilt buss med skjermer! (og dass) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 Til de av dere som var på Three Lions før kampen: Jeg har funnet den bebibelske damen med puppene! Hun er ikke så bebibelsk likevel... Det viser seg nok en gang at ølbriller er både duggete og skitne på en gang.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 nekter jeg å tro, ikke ødelegg drømmene våres Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 Til de av dere som var på Three Lions før kampen: Jeg har funnet den bebibelske damen med puppene! Hun er ikke så bebibelsk likevel... Det viser seg nok en gang at ølbriller er både duggete og skitne på en gang.. Haha, jeg får MGP-flashbacks Eller hva, Mortimer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå