HarstadJr 26 Del Skrevet 20. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 20. Juni 2009 (endret) men ingen vill ha oss med hva er grunnen? Ralletor kennet og martin det er ikke fyllerør Endret 20. Juni 2009 av Ralletor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 370 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 men ingen vill ha oss med hva er grunnen? Ralletor kennet og martin det er ikke fyllerør Dette forklarer litt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 slett denne tråden a, blir dårlig av å bare tenke på at vi nesten dro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 370 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 slett denne tråden a, blir dårlig av å bare tenke på at vi nesten dro Turpåmelding er bindende, særlig de som blir ringt inn kl 5 om natta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 jeg har jo ikke klart å gjøre noe riktig her, for det første så er jo det kattem stabæk å hva er det du prater om? binende påmelding?hæ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 Egen tråd for fyllerør og ralling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 har prøvd men den ble stengt etter 5 min Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 622 Del Skrevet 21. Juni 2009 Del Skrevet 21. Juni 2009 Her har jeg gitt folk tilbud om å få være med i lang tid. En halvtime før jeg begynner å kjøre finner man på at man vil være med (ikke hadde jeg stor nok bil til å få med alle heller). Er heller ikke overveldes begeistret for tanken å ha tre stykkker i bilen som har drukket alkohol i 10-11 timer. Skal dog ha for at dere holdt en god tone. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 22. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2009 (endret) Her har jeg gitt folk tilbud om å få være med i lang tid. En halvtime før jeg begynner å kjøre finner man på at man vil være med (ikke hadde jeg stor nok bil til å få med alle heller). Er heller ikke overveldes begeistret for tanken å ha tre stykkker i bilen som har drukket alkohol i 10-11 timer. Skal dog ha for at dere holdt en god tone. det var tanken som holdt oss gående,så jeg var ikke dirreke lei meg når jeg våknet ett par timer senere Endret 22. Juni 2009 av Ralletor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå