Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis den skadeskutte gjengen til blackbRun er på vei tilbake er det vel heller tvilsomt at de bruker alle transfermidlene på å kjøpe en ny midtbanespiller når de har mer bruk for en spiss.

men jeg tror mye kan skje det siste døgnet... får håpe vinduet lukker seg uten at det har vært gjennomtrekk hos stabæk og martin har blåst til england

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg så nyheten trykket jeg desperat for å få lest hele greia. Så kom det opp at siden ikke kunne vises.. fikk enda mer panikk, etter 3forsøk kom jeg endelig inn..

en grei måte å sjekke om hjertet tåler en trøkk :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det kan det nok gjøre, for overgangsfristen i Premier leauge er mandag kl 18.00....

Men det har stått flere steder at Martin ikke er aktuell grunnet, lønnskrav, at han ikke er god nok at de ikke har råd osv, osv... Forsvinnern ikke nå så gårn i sommer....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel det spøker vel litt...

www.stabak.no;

Martin på medisinsk test hos Blackburn

Martin har i dag reist til England for å gjennomgå en medisinsk test hos Blackburn. Samtidig diskuterer Stabæk og Blackburn betingelsene for en evt. overgang.

FAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke värt for sikker på det, mest sannsynlig forsvinner han vel for mange år, kanskje tilogmed for godt... :( helvete heller...... men PL vinduet stenger mandag 1800, kan de selge han frem til da? for vårt stenger jo vel egentlig i morra?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror fristen går ut midnatt 31. men uansett så er jo det jævlig god tid til å bli enige om personlige betingelser og overgangssum..

FAEN... dem er jo uansett jævlig gira på p kjøpe han, hvis ikke hadde de ikke giddi å tatt seg bryet med den legesjekken..

Kan virke som om denne helga går til hælvete. for vel drukne mine sorger i alkohol.

Jeg ber til høyere makter om at han blir.. alvorlig talt... blackburn... da er det bedre å spille uefa med stabæk..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste lyspunktet er at de fortsatt ikke er kommet til enighet om overgangssummen. Håper BlackBrun blir nødt til å bruke alle de 20millionene de fikk igår på å få martin. men det er vel heller tvilsomt...

har alltid hørt at jeg er optimist men tror jeg vi for alvor kan begynne å diskutere en verdig erstatter. Håper jeg tar feil....

synes stabæk har vært litt for treige i overgangsmarkedet.. et lyspunkt sånn ellers er jo at svenning takket nei til en million i årslønn i rbk og har skrudd av mobilen så bratttttsettttt ikke får tak i han..

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAEN FAEN :angry: :angry:

så akkurat nyhetene på tv2 :angry:

martin bestod legesjekken.

er klar for balckburn

klubbene enige om overgangssummen.

Avtalen som er skrevet under holder martin der ut sesongen... (kan det hende de har fiksa en låndeal? heller tvilsomt men.... prøver bare å tenke positivt... :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

:angry: :angry: God Helg alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:angry:

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

:(

Dette er ubeskrivelig trist. Jeg håper i det lengste dette går på trynet. Ikke at jeg ønsker at Martin ikke skal få de mulighetene han fortjener til et internasjonalt gjennombrudd - men den fattige bakgårdsklubben Blækkbørn er vel ikke akkurat noe stort karrieresprang for en av Stabæks største helter gjennom alle tider. Kan de ikke heller bruke penga på en spiss i stedet? Tryggvi Gudmundsson er et hett tips, og med en overgangssum Blækkbørn har råd til (=0)

Det var den nattesøvnen.

Faen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av.

Stabæk har ennå ikke begynt å forhandle med Blackburn. Det som det ligger ann til en en utlånsavtale. Da slipper man at Wimbeldon for halvparten og Martin får en returmulighet.

Martin dro over og tok med.testen for sikkerhets skyld. Martin har forøvrig brukt sist uke på å gå på visninger på hus i Bærum, så han slipper så lang vei.....

Sakket med Tom i Vallhall. Han var langt fra sikker på at det blir noen overgang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke dette er så ille. Martin blir bedre i england, kommer forhåpentlig vis tilbake med ny motivasjon når det gjelder å vinne noe med Stabæk, vi får litt penger, og vi får videre utvikling av våre talenter. Blir bare å forberede seg på at dette blir en "middelhavsfarer" sesong...

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra stabak.no:

Martin klar for Blackburn

Martin ble i dag klar for Blackburn. Både Stabæk og Martin sin avtale med Blackburn er nå undertegnet. Avtalen sier at Martin lånes ut til 30/6. Da kommer han tilbake og fullfører sin kontrakt med Stabæk.

Vi ønsker Martin lykke til med sitt opphold i England og håper han får vist sitt potensiale i Premier League.

.......

Da skal han faen meg skrive under ny kontakt når han kommer tilbake også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en vinn-vinn situasjon. For Martin riktig nok. Går det ikke bra, kan han dra hjem igjen. Blir han stjerne, kan han signere en lukerativ kontrakt. Hvis han drar da. Jeg har fremdeles et håp om at Martin er så grisk at han nekter å godta Blackburns tilbud. Vær grådig Martin!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra stabak.no:

Martin klar for Blackburn

Martin ble i dag klar for Blackburn. Både Stabæk og Martin sin avtale med Blackburn er nå undertegnet. Avtalen sier at Martin lånes ut til 30/6. Da kommer han tilbake og fullfører sin kontrakt med Stabæk.

Vi ønsker Martin lykke til med sitt opphold i England og håper han får vist sitt potensiale i Premier League.

.......

Da skal han faen meg skrive under ny kontakt når han kommer tilbake også...

OK, da kom dette innlegget litt sent. Greit nok. Håper egentlig han lykkes. Og håper for all del at han ikke blir skadet. Vi får håpe han kommer tilbake. Enten til sommeren, eller som hjemvendt suksess-proff.

Lykke til Martin!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Martin til England
  • Opprett ny...