knutta 1 872 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 han går glipp av halve sesongen..... nöyaktig...faenihelvete Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 Hvor mye får stabæk for å låne han ut? skjønner ikke helt jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 nobody knows... yet.. men sparer jo 100 000 i måneden omtrent i lönn bare, så litt blir det jo....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 På en måte er det bra at det er utleie.. da fikk jeg rett men jeg har problemer med å se for meg at han ikke lykkes og ikke går gratis til blackburn eller en annen klubb... kontrakten hans i stabæk varer til sesongen i norge er ferdig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 fra vg Avtalen er noe Andresen selv ønsket. Han vil se om han trives i England og klubben. Andresen har tidligere spilt for Wimbledon uten spesielt stor suksess. Schelvan sier at Stabæk skal hente en erstatter for Andersen. Har vi penger til det da? eller går det utover de andre forsterkningene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 regner med at vi får mer spenn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 Hvem blir ny cap'n? Jeg setter min lit til Mike...eller kanskje Inge? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 regner med at det blir Holter jeg ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 hvorfor i helvete skal de leie han ut til 30/6, når sesongen er ferdig 15 ? er jo ikke akkurat som om blackburn er i noen andre cuper slik at de trenger han da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 Sukk. For meg har dette vært en vin-vin situasjon like uasnett. Hadde han valgt å bli, hadde det blitt vin, og nå som han stikker går nok turen rett ned i vinkjelleren like vel.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 hehe... mente å høre at vi får rundt 2 mill for d... hvis rovers rykker ned kommer nok martin tilbake, så alle må krysse fingerne for d. hvilken plass ligger de på nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 Nedre halvdel av PL tabellen.. Aston 30 Middlesbrough 28 Tottenham 27 Everton 25 Manchester City 23 BLACKBURN 23 Portsmouth 23 Leicester 20 Wolverhampton 20 Leeds 17 Er jo bare 3poeng unna!!! Artig reportasje på tv2-sporten der de kaller martin for COMEBACK KID og viser bilde av hauge som forhandler om kontrakten til martin på telefon mens han spille bridge... Nå kan det jo likeså godt ha vært elskerinna hans som ringte da, for det var ikke så lett å høre hva han sa, men i følge tv2 var det fra blackburn de ringte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helene* 0 Del Skrevet 31. Januar 2004 Del Skrevet 31. Januar 2004 PLEASE MARTIN BLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU ER DEN BESTE SPILLEREN! Jeg leste på nettet at han blir leid ut til 30. juni, da kommer du hjem! Hilsen Helene*! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 1. Februar 2004 Del Skrevet 1. Februar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=212646 dette blir bare värre og värre spör du meg... 3,2mill nå og så forsvinner han etter sommeren som bosman. lukter ikke akkurat mange runder i uefa-cupen, medlajer eller Royal League Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 1. Februar 2004 Del Skrevet 1. Februar 2004 syntes ikke det høres så ille ut jeg. 3.2 mill er mange penger+ at vi får enda flere hvis han forvinner til en tysk klubb til sommeren. hvis han ikke blir kjøpt da, så får vi jo beholde han i et halvt år til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Februar 2004 Del Skrevet 1. Februar 2004 men hva er poenget med å beholde han det siste halve året hvis han er lysten på å reise ut igjen. får satse på at gaute gjør et perfekt valg av erstatter.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 1. Februar 2004 Del Skrevet 1. Februar 2004 poenget er at martin er en så voksen spiller at han ikke har hodet sitt andre steder med kommer til å gjøre det bra for stabæk d halvåter oxo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Februar 2004 Del Skrevet 1. Februar 2004 det vil tiden vise. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Februar 2004 Del Skrevet 2. Februar 2004 3,2 mill - ikke galt - tatt i betraktning av at alt går til oss - ikke noe til Wimbledon - ser ut som en god løsning. Hvis vi i tillegg klarer å få litt penger ut av Martin til sommeren også burde vi være fornøyde. Hele greia er naturligvis at Martin kommer tilbake for godt når badesessongen er på topp. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=212646 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Februar 2004 Del Skrevet 3. Februar 2004 Det som virker rimelig sikkert er følgende: Enten lykkes Martin, eller så lykkes han ikke Hvis han lykkes vil han enten bli kjøpt av Blackburn eller av en annen klubb. Hvis han ikke lykkes kommer han hjem og da ligger det en langtids kontrakt og venter på ham. Den vil han nok i så fall undertegne. Et siste alternativ er jo at han lykkes, men likevel får hjemlengsel.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 5. Februar 2004 Del Skrevet 5. Februar 2004 Andresen debut strike Martin Andresen marked his Blackburn debut with a goal as the reserves recorded a 4-0 triumph over Birmingham at St Andrews. The Norway international, signed on loan for the rest of the season, rounded off the scoring in the 53rd minute to cap an impressive performance. Jemal Johnson scored from the spot, after being brought down by Marcus Painter resulting in his sending off, in the 20th minute. Nils-Eric Johansson doubled Rovers' advantage prior to half-time and Neil Danns added a third shortly after the restart before Andresen - later substituted - made it four. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. Februar 2004 (endret) Del Skrevet 11. Februar 2004 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=214192 Hvis blackburn, lokeren og everton hadde betalt hadde det de skylder så blitt mer penger i kassa til spillerkjøp.... Endret 11. Februar 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Februar 2004 Del Skrevet 11. Februar 2004 Ringte nettopp kontofonen og vi har fått inn penger fra Blackburn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Februar 2004 Del Skrevet 13. Februar 2004 noen som vet hvor mye lokeren og everton skylder? eller er det bare snakk om nok til å pynte i hagen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg