Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På en måte er det bra at det er utleie.. da fikk jeg rett :D

men jeg har problemer med å se for meg at han ikke lykkes og ikke går gratis til blackburn eller en annen klubb...

kontrakten hans i stabæk varer til sesongen i norge er ferdig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra vg

Avtalen er noe Andresen selv ønsket. Han vil se om han trives i England og klubben. Andresen har tidligere spilt for Wimbledon uten spesielt stor suksess.

Schelvan sier at Stabæk skal hente en erstatter for Andersen.

Har vi penger til det da? eller går det utover de andre forsterkningene..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sukk. For meg har dette vært en vin-vin situasjon like uasnett.

Hadde han valgt å bli, hadde det blitt vin, og nå som han stikker går nok turen rett ned i vinkjelleren like vel....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nedre halvdel av PL tabellen..

Aston 30

Middlesbrough 28

Tottenham 27

Everton 25

Manchester City 23

BLACKBURN 23

Portsmouth 23

Leicester 20

Wolverhampton 20

Leeds 17

Er jo bare 3poeng unna!!!

Artig reportasje på tv2-sporten der de kaller martin for COMEBACK KID og viser bilde av hauge som forhandler om kontrakten til martin på telefon mens han spille bridge... Nå kan det jo likeså godt ha vært elskerinna hans som ringte da, for det var ikke så lett å høre hva han sa, men i følge tv2 var det fra blackburn de ringte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3,2 mill - ikke galt - tatt i betraktning av at alt går til oss - ikke noe til Wimbledon - ser ut som en god løsning. Hvis vi i tillegg klarer å få litt penger ut av Martin til sommeren også burde vi være fornøyde.

Hele greia er naturligvis at Martin kommer tilbake for godt når badesessongen er på topp.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=212646

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som virker rimelig sikkert er følgende:

Enten lykkes Martin, eller så lykkes han ikke

Hvis han lykkes vil han enten bli kjøpt av Blackburn eller av en annen klubb.

Hvis han ikke lykkes kommer han hjem og da ligger det en langtids kontrakt og venter på ham. Den vil han nok i så fall undertegne.

Et siste alternativ er jo at han lykkes, men likevel får hjemlengsel....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andresen debut strike

Martin Andresen marked his Blackburn debut with a goal as the reserves recorded a 4-0 triumph over Birmingham at St Andrews.

The Norway international, signed on loan for the rest of the season, rounded off the scoring in the 53rd minute to cap an impressive performance.

Jemal Johnson scored from the spot, after being brought down by Marcus Painter resulting in his sending off, in the 20th minute.

Nils-Eric Johansson doubled Rovers' advantage prior to half-time and Neil Danns added a third shortly after the restart before Andresen - later substituted - made it four.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Martin til England
  • Opprett ny...