Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Loe legger press på Blackburn

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=209956

Kort fortalt:

Stabæk ser for seg to alternativer: At de kan gå mot en ny sesong med den største hjemmeværende profilen i norsk fotball på laget. At de kan få så mye penger for Andresen at de kan kjøpe flere nye forsterkninger for pengene

Uansett hva som skjer, så blir det bra for oss, sier Erik Loe

Det kan jo diskuteres da... mener jeg..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja....

Kanskje Blackburn har planer om å få til en deal hvor de lar Martin spille for Stabæk ut vårsesongen og så henter ham for skillemynt når overgangsvinduet åpner i sommer... Det er egentlig de verst tenkelige senarioet i min bok. Da får vi ikke penger, samtidig som Martin mest sannsynlig vil gå på 3/4 maskin i vårsesongen...

Jeg håper nesten at Blackburn skal komme med et tilbud som er godt nok til at Loe & Co blir fornøyde, så vi kan bli kvitt spekulasjonene rundt Martins overgang. Det er tydlig at gutten er sugen på nye utfordringer og da er det på tide å bli kvitt han. Uansett forsvinner han ikke til Blackburn nå, så vil det til stadighet dukke opp utidige rykter om at han er på vei til en eller annen klubb.... Nei, penger nå og ny evt. ny spiller inn!!!!

Hva med å hente Christer George???

Anvennelig offensiv spiller som har kjørt seg litt fast i RBK.... Kan brukes i angrep og på midtbanen, høre side og sentralt..... Dessuten tror jeg han kan få gå rimlig fra RBK....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Han er tilbake, det gikk ikke noe videre bra i spania.....

Christer virker som en litt sjenert fyr i de få intervjuene jeg har sett med ham. Familien bor her i Oslo... Kanskje en miljøforandring er nettopp det han trenger... Litt trygge og gode omgivelser! I fjor spillte han fantastisk bra i et par kamper for RBK, så potensialet er helt klart der!!!!

Steners som anker på midten og Christer rett pak Finsi og Peter på topp??? Ohr og Tom på flankene.....

I think I like it!!!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Han er tilbake, det gikk ikke noe videre bra i spania....

@ringo

Bratseth uttalte at det ikke var aktuelt å hente han tilbake fra lån får å fylle de to ledige plassene i rbk-troppen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle ikke folka fra blackburn,Loe,Martin, Moe og Hauge ha et möte i oslo i dag om martins overgangsplaner? noen som vet noe om hvordan det gikk?

Tror det var snakk om fredag eller lørdag. så vi får vente i spenning

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å leie han ut er jo nesten like ille som å selge han da... särlig hvis han blir leid ut til sommerferien, Premier LEague er jo ferdig i mars en gang, så han kan jo egentlig komme hjem igjen ganske tidlig i tippeliga-sesongen. men kan det bli noe särlig penger i kassa fra en eventuell utleieavtale da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LEIE UT MARTIN TIL BLACKBURN?????

I fare for å bli ufin i munnbruken, "Hva i all verdens land og rike kan vi få ut av det da?????" :?

Eneste jeg ser, er at vi sparer lønnsutgifter.....

Her mener jeg Loe & Co må på banen og forklare hvordan de tenker!!! :x

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENIG!!

Hav får vi igjen for en leieavtale? Jo kortere han har igjen av kontrakten, jo nærmere er han et bosman-svin - og mindre penger får vi for ham. Gutten må nå selges så kjapt som mulig. Hvis vi får en brukbar pengesum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENIG!!

Hav får vi igjen for en leieavtale? Jo kortere han har igjen av kontrakten, jo nærmere er han et bosman-svin - og mindre penger får vi for ham. Gutten må nå selges så kjapt som mulig. Hvis vi får en brukbar pengesum.

Det vi får igjen for en leieavtale er Martin på laget mesteparten av sesongen. Martin har jo uttalt at han bare går til en annen klubb hvis han utvikler seg. Det gjør han ikke når han må sitte på benken når blackburn blir skadefrie og de kanskje får en ny manager.

Vil tippe Loe og co tenker følgende: Martin vil prøve seg i utlandet igjen, han prøver frem til sesongen i england er ferdig.

Loe vil ikke selge martin, men heller underskrive ny kontrakt med han når han kommer tilbake fra england.

Synes ikke vi skal selge martin bare fordi han nærmer seg bosmann. tror ikke at han forlater stabæk uten at klubben sitter igjen med noen ting.

Men foreløpig for vi trøste oss med fakta, Loe og co har fortsatt ikke hørt noe fra Blackburn, de brukte forresten resten av pengene sine på McBride og må selge spillere for eventuellt å kjøpe Martin...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir jo spørsmålet om Blackburn velger å hente en spiss eller midtbanespiller, siden det virker som om de bare har råd til en av delene.... Noen som har hørt noe nytt ang. møtet loe, martin, representanter fra blackburn og hauge skulle ha?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har hørt noe mer?

Nope. Men jeg har lest mer. Her står det faktisk at Souness har mistet the interessen over the norske midtbanespiller pga wage demands.

Dette kan selvfølgelig være en del av forhandlingstaktikken. Men mye tyder faktisk på at Martin blir i Stabæk. Det er i såfall noe dritt, for da taper jeg faktisk en pils.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk for deg selv. Det var ikke noe 0.33 nordlandspils vi snakket om.

Tror den eneste pilsen man får kjøpt i butikken her er mørketidsøl. Snart så sola titter fram igjen nå. Blir vel slutt på det salget da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=136009

Hvorfor ikke fortelle blackburn at tiden er ute? Neida, sitte på gjerdet å vente. Hvis martin skal forsvinne så er det best at det skjer fortest mulig. Da blir det bedre til å kjøpe en erstatter. Ikke et spontant kjøp.

Får håpe McBride tar kontakt med Blackburn igjen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=136199

litt gammelt og litt nytt

Utleie?

Hva "ordentlige tall" er, vil imidlertid ingen i Stabæk snakke om. Men det handler sannsynligvis om et håp om å få i overkant av 10 millioner kroner. Alternativt kan Wimbledon-klausulen gjøre Stabæk interessert i en utleieavtale. Etter det Budstikka erfarer vil nemlig inntektene herfra gå i sin helhet til Stabæk.

Nå har imidlertid Tom Schelvan begynt å tvile på om Blackburn vil satse på Andresen. Stabæk har nemlig ikke hørt fra noe som helst fra Blackburn ennå. Ei heller var Martins agent Rune Hauge på tråden tirsdag.

- Av erfaring vet jeg at slike handler enten skjer veldig kjapt eller så skjer de ikke, sier Schelvan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer a?

fra stikka

Martin Andresen spilte ikke for Stabæk på grunn av forkjølelse og stress rundt en eventuell overgang til Blackburn.

Betyr det at han er nærmere en overgang til blackburn???????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Martin til England
  • Opprett ny...