Lycke 2 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2654054.ece Vi er kompakte og gode defensivt, samtidig som vi scorer mange mål. Det er resepten, sier Ciljan Skjelbred til rbk.no. Skjelbred må være et geni... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Jeg vil gjerne se dette laget vinne i kveld: Jon MMS-JIH-IAO-VEH DK-PF-HH-Hoff DN-FB Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Hvordan ser den troppen ut som skal sendes oppover? Har vi mange nok spillere (friske spillere) til å fylle ut hele dommerkortet? Rosenborgs tropp er kommunisert fra deres side. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 24. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 24. Juni 2009 (endret) Hvordan ser den troppen ut som skal sendes oppover? Har vi mange nok spillere (friske spillere) til å fylle ut hele dommerkortet? Rosenborgs tropp er kommunisert fra deres side. Av de etablerte er det vel "bare" Pontus S, Johan og Keller som er ute. Edit: Her er laget iflg rbkweb (Kjernen): Rune Jarstein Roar Strand - Kris Stadsgaard - Alejandro Lago - Mikael Dorsin Anthony Annan - Alexander Tettey Per Ciljan Skjelbred - Steffen Iversen - Didier Konan/Trond Olsen Rade Prica Endret 24. Juni 2009 av Eiko Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elwood Blues 0 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Leser gjennom forhåndsanalysene på rbk.no som man refererer til ovenfor, og de var overraskende gode. Imidlertid synes det underlig at trøndere ikke evner å skille mellom å være ubeseiret og å ha " 14 strake tippeliga-seire" link: http://www.rbk.no/incoming/article142836.ece "14 Tippeliga-seire på rad, når stopper seierskrekka? - Aldri, smiler Skjelbred." Det er greit med overdreven tro på egne ferdigheter, men dette er selvfølgelig helt feil. Rosenborg er derimot ubeseiret etter 14 tippeligakamper, og rekken uten tap stopper her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
georgios 0 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Hvordan ser den troppen ut som skal sendes oppover? Har vi mange nok spillere (friske spillere) til å fylle ut hele dommerkortet? Rosenborgs tropp er kommunisert fra deres side. Av de etablerte er det vel "bare" Pontus S, Johan og Keller som er ute. Edit: Her er laget iflg rbkweb (Kjernen): Rune Jarstein Roar Strand - Kris Stadsgaard - Alejandro Lago - Mikael Dorsin Anthony Annan - Alexander Tettey Per Ciljan Skjelbred - Steffen Iversen - Didier Konan/Trond Olsen Rade Prica Lukter det laget fra RBK ja. Bare lit pirking, RBKweb er ikke Kjernen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Hvordan ser den troppen ut som skal sendes oppover? Har vi mange nok spillere (friske spillere) til å fylle ut hele dommerkortet? Rosenborgs tropp er kommunisert fra deres side. Av de etablerte er det vel "bare" Pontus S, Johan og Keller som er ute. Edit: Her er laget iflg rbkweb (Kjernen): Rune Jarstein Roar Strand - Kris Stadsgaard - Alejandro Lago - Mikael Dorsin Anthony Annan - Alexander Tettey Per Ciljan Skjelbred - Steffen Iversen - Didier Konan/Trond Olsen Rade Prica Lukter det laget fra RBK ja. Bare lit pirking, RBKweb er ikke Kjernen. .........men mitt spørsmål er: Har vi nok spillere til å fylle en HEL tropp? Rogne ble jo også skadet, Risp og Senkerik har forlatt oss, og noen må jo kanskje fylle ut kupongene for langoddsen for å sikre den umiddelbare økonomien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Hvordan ser den troppen ut som skal sendes oppover? Har vi mange nok spillere (friske spillere) til å fylle ut hele dommerkortet? Rosenborgs tropp er kommunisert fra deres side. Av de etablerte er det vel "bare" Pontus S, Johan og Keller som er ute. Edit: Her er laget iflg rbkweb (Kjernen): Rune Jarstein Roar Strand - Kris Stadsgaard - Alejandro Lago - Mikael Dorsin Anthony Annan - Alexander Tettey Per Ciljan Skjelbred - Steffen Iversen - Didier Konan/Trond Olsen Rade Prica Lukter det laget fra RBK ja. Bare lit pirking, RBKweb er ikke Kjernen. .........men mitt spørsmål er: Har vi nok spillere til å fylle en HEL tropp? Rogne ble jo også skadet, Risp og Senkerik har forlatt oss, og noen må jo kanskje fylle ut kupongene for langoddsen for å sikre den umiddelbare økonomien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Underlig nok har jeg en god følelse før denne kampen. Rosenborg er snart nødt til å gå på sitt første tap for sesongen. Sapara spiller ikke. Vi har godfølelsen fra søndag bevart i laget. Vi har tryggere keeper. Og det er meldt gode vær- og spilleforhold. Tror på borteseier! Merk: Ikke ofte jeg har en god følelse før en Stabæk-kamp... Samme her, men da KAN det jo ikke gå bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 .........men mitt spørsmål er: Har vi nok spillere til å fylle en HEL tropp? Rogne ble jo også skadet, Risp og Senkerik har forlatt oss, og noen må jo kanskje fylle ut kupongene for langoddsen for å sikre den umiddelbare økonomien Keeper Jon, Iven Forsvar MMS, JIH, IAO, VEH, Stenvoll, Rogne (?) Midtbane/Spiss DK, HH, PF, Mix, PRP, Hoff, Skjelvik, DN, FB Enig at det er litt tynt i forsvaret, men vi har ihvertfall fem etablerte der som kan bekle flere posisjoner hver (blir det krise kan vel Henning spille back). På keeperplass og midtbane/angrep er det vel ok (selv om vi er litt tynne bak Daniel og Bella) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Har man en god følelse foran en vanskelig kamp er det bare å glemme noe annet enn braktap. Heldigvis merker jeg at jeg egentlig like bekymret som en liten bavian som ser på at kurven med bananer blir tom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 er veldig usikker foran denne kampen. synes vi har vært tamme i de fleste bortekamper denne sesongen. Men på en annen side har rosenborg hatt ekstrem flyt hele sesongen og poengfangsten står ikke i stil med prestasjonene. spørsmålet er vel om hoff eller diskerud starter. hadde smakt fantastisk med en seier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Så i VG at Stabæk faktisk er laget som har hatt flest sjanser i år (79), en mer enn RBK. Det er likevel en vesentlig forskjell i at Stabæk utnytter 29% av sjansene, RBK rundt 40%. Et reelt sjanseutnyttingstall for et topplag i Norge tror jeg ligger på 30-35% gjennom sesongen om jeg ikke husker helt feil, dvs at RBK overpresterer og at Stabæk har litt å gå på. Hadde smakt utrolig godt med en seier i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Så i VG at Stabæk faktisk er laget som har hatt flest sjanser i år (79), en mer enn RBK. Det er likevel en vesentlig forskjell i at Stabæk utnytter 29% av sjansene, RBK rundt 40%. Et reelt sjanseutnyttingstall for et topplag i Norge tror jeg ligger på 30-35% gjennom sesongen om jeg ikke husker helt feil, dvs at RBK overpresterer og at Stabæk har litt å gå på. Hadde smakt utrolig godt med en seier i kveld. Alle tall som ikke er rent faktabaserte (mål, kort, spilte minutter osv.) men gjenstand for vurdering (sjanser, spillerbørs osv.) tror jeg man skal ta med et så stort øsekar med salt at enhver sammenligning enten har utslag innenfor usikkerhetsmarginene eller gir selvsagte resultater (vi skaper flere sjanser enn Lyn). Som har blitt demonstrert veldig tydelig med toppseriebørsene til VG, er denne synsingen helt opp til den enkelte gjøk som er utsendt, og det er slettes ikke sikkert man vudererdet likt. F.eks. kan et skudd for et hjemmelag virke som en sjanse fordi hele roper "ååååh!", mens et tilsvarende skudd for bortelaget ikke noteres som en sjanse. Mange andre feilkilder finnes sikkert også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 24. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 24. Juni 2009 (endret) Kom igjen gutta!!! Dette greier vi! Syng for faen! Endret 24. Juni 2009 av daglish7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Fy faen! Det værste er at det var skikkelig lekkert..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Lekkert??? FAEN Skjønsberg!!! Holder igjen med 7 meter??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 24. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 24. Juni 2009 (endret) Var pent ja, og heller ikke ufortjent. Men er ikke helt ufarlig når vi er fremme på vift heller. Bare synd Hoff er tilbake til vårformen... Edit: og Bella, som Alsaker sa her nå, slutt med å stoppe opp og nøle, bare gå på instinktene. Endret 24. Juni 2009 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 HUFF OG HUFF, ikke bra å se på Skjønsberg og Hoff'ern i dag :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 .... men Koba er i slaget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Kan noen bare minne meg på hvorfor vi ble så glade da vi signa Hoff? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Irriterende å høre på de to Rosenborg supporterne som kommenterer kampen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Vi blir altfor fantasiløse og ubesluttsomme når vi møter god motstand Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 24. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 24. Juni 2009 (endret) Kan noen bare minne meg på hvorfor vi ble så glade da vi signa Hoff? Mix på vei inn ......og Berglund ligger og knar seg på ræva. Men mix skal inn for Henning, faen. Endret 24. Juni 2009 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 ... og Hauger på vei ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 ......og Berglund ligger og knar seg på ræva. Et særs spesielt syn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Vi blir altfor fantasiløse og ubesluttsomme når vi møter god motstand Slapp av, vi spiller en knall match. Ingen har gitt Rbk den mostanden våre stote blå krigere gjør i dag. Vi tar dette hjem tipper 1-4. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 24. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 24. Juni 2009 (endret) Berglund må få et par lydopptak av den første omgangen fra Semb....Faen så mye tull er det lenge siden jeg har hørt fra han..I denne omgangen skal jeg være enig, men å si at Bella ikke er bevegelig og mangler fart er jo direkte feil. Endret 24. Juni 2009 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Vi blir altfor fantasiløse og ubesluttsomme når vi møter god motstand Slapp av, vi spiller en knall match. Ingen har gitt Rbk den mostanden våre stote blå krigere gjør i dag. Vi tar dette hjem tipper 1-4. Flott, da lener jeg meg bare tilbake i sofan med pilsen og potetgullposen og nyter scoringene som snart kommer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 24. Juni 2009 Del Skrevet 24. Juni 2009 Hoff ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå