lefsa 10 Del Skrevet 25. Juni 2009 Del Skrevet 25. Juni 2009 Mulig det bare er meg, men jeg syns faktisk Hoff viste noen takter i går. Syns utrolig synd på tassen. Og jeg syns at noen av supporterne våres i steden for å prøve å løfte han opp, trekker han lenger og lenger og lenger ned. Fullstendig håpløst. Jeg håper vi tar skikkelig tak på neste hjemmekamp, og hjelper gutten opp fra sølepytten. Kanskje en tifo kunne vært tingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 25. Juni 2009 Del Skrevet 25. Juni 2009 Mulig det bare er meg, men jeg syns faktisk Hoff viste noen takter i går. Syns utrolig synd på tassen. Og jeg syns at noen av supporterne våres i steden for å prøve å løfte han opp, trekker han lenger og lenger og lenger ned. Fullstendig håpløst. Jeg håper vi tar skikkelig tak på neste hjemmekamp, og hjelper gutten opp fra sølepytten. Kanskje en tifo kunne vært tingen? Han fikk da mye støtte fra $$ på sist hjemmekamp - og da gjorde han også en god profil - men da som innbytter.. Mener du supporterene har trukket han ned i forbindelse med Rosenborgkampen? Var dette da de tilreisende supporterene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 25. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 25. Juni 2009 (endret) Barn fra Trondheim er noe av det verste jeg har opplevd. For en gjeng med møkkaunger! Ellers fikk vi virkelig brukt den nye sangen i går. Vi stod vel igjen 20-30 minutter og sang vi vil alltid elske de blaa.. Den funker som bare det! Edit: Kjernen er voldtsomt oppskrytt. Hørte dem nesten ikke, og de gangene jeg hørte dem var det utydelig og dårlig. Resten av publikum på lerkendal er bare en vits. Halvparten stakk før kampen var ferdig! Det ville aldri skjedd på Fornebu dersom Stabæk hadde ledet med ett mål på fjorårets seriemester.. Oppummert: Trøndere er bønder! Endret 25. Juni 2009 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hosleblaa 0 Del Skrevet 25. Juni 2009 Del Skrevet 25. Juni 2009 Hepp, Det var noe vemodig ved byttet av Hoff. Han virker som en veldig alright fyr og det er veldig, veldig, synd han ikke lykkes. Kanskje det er riktig av oss å la han gå videre til Odd? Det forutsetter dog at pengene vi får inn kan reinvesteres. Hvis ikke kan vi like gjerne beholde ham og håpe at det løsner. Ellers er jeg på grensen til å være personlig indignert på Bellas vegne etter Sembs evindelige hakking i går. Tett fulgt opp av Dagbladets spillerbørs i dag. Men de er kanskje unskyldt? De roter nemlig også med lagoppstillingen vår i sin spillerbørs. Det skulle ikke forundre meg om de ikke har vært til stede selv, men kun fulgt TV2 sendingen fra en TV uten bilde med sosemikkelen Semb som eneste referanse. Selv i fjor når vi vartet opp med vår beste propagandafotball var denne Semb negativ. Ja med unntak av hyllesten av Alan da. Lurer på om noen i Stabæksystemet har gjort Semb noe en gang i tiden? Han virker ihvertfall bestemt på å øse tilbake all dritten han fikk i tiden som landslagssjef videre på oss Blaa generelt, og i går Bella spesielt. Makan! Det var jævlig synd at vi ikke fikk med oss poeng i går. Med unntak av de første 15 så hang vi greit med i svingene. RBK har endel avslutninger i 2. omgang, men som oftest fra dårlig vinkel og mot en udekket keeper. Det er ikke spesielt farlig. En corner, en kontring et frispark og så hadde vi hatt 1. poeng i sekken. Synd, synd, synd. Derimot føler jeg at vi reduserte sjansene våre med byttene som ble gjort. Daigo funker vesentlig bedre til venstre enn høyre. Jeg synes dessuten ikke Jørgen Skjelvik ser ut til å være kommet like langt i utviklingen som våre andre unge spillere og han burde nok ikke være i troppen riktig ennå. I går fikk han ikke til noenting, misset posisjonene og ble løpende i mellom. Det var feil kamp for ham å komme inn i og et galt taktisk valg av trenerteamet. Men i sum en ok prestasjon. Dessverre ble resultatet noe dårligere enn det kunne blitt, men i rettferdighetens navn så vant det for dagen sterkeste laget. @ringo håpløst av semb i går. Bella var bra i 1 omg. Fikk en smell i nedre rygg parti og var hemmet i deler av 2. omg. Sedm avslører fordommer og dårlig forståelse. Utrolig at han hakker. Skuffende av en tidligere landslagstrener. litt stil og objektivitet må det være. Til og meg sønnen min på 9 reagerte på sembs utfall. Poeng givning i Dagbladet. der stod det 1 poeng. Var de fulle? Bella kommer til å score vesentlig . tro meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 25. Juni 2009 Del Skrevet 25. Juni 2009 håpløst av semb i går. Bella var bra i 1 omg. Fikk en smell i nedre rygg parti og var hemmet i deler av 2. omg. Sedm avslører fordommer og dårlig forståelse. Utrolig at han hakker. Skuffende av en tidligere landslagstrener. litt stil og objektivitet må det være. Til og meg sønnen min på 9 reagerte på sembs utfall. Poeng givning i Dagbladet. der stod det 1 poeng. Var de fulle? Bella kommer til å score vesentlig . tro meg. Desverre må jeg si meg enig med Semb og Media. Det er bare ikke godt nok det Bella presterer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 25. Juni 2009 Del Skrevet 25. Juni 2009 Jeg er sikkert ikke så nyansert og analytisk her. Men jeg er dritt lei Semb. Og det samme med hans bergenske venn Alsaker. Merker jeg blir mer og mer irritert av å høre på den gnålinga. (og det gjelder ikke bare Stabæk's kamper). Inn med Morten Langli som førsteanker. Evt så kan de få inn de svenske Canal+ kommentatorene. Er jo allerede svensker i alle ledd i fotballen i Norge, så hvorfor ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 25. Juni 2009 Del Skrevet 25. Juni 2009 Lurer på om noen i Stabæksystemet har gjort Semb noe en gang i tiden? Han virker ihvertfall bestemt på å øse tilbake all dritten han fikk i tiden som landslagssjef videre på oss Blaa generelt, og i går Bella spesielt. Makan! Jeg er rimelig sikker på at Semb var i frågan da vi ansatte Hasse Backe før 96-sesongen. Husker han var ute og snakket veldig positivt om oss i media, virket som om han hadde veldig lyst på den jobben da mener jeg å huske. I så fall: Langsint mann......................... For jeg er nemlig enig i alt du sier om hans negativitet. Semb var en av mange kandidater før vi bestemte oss for Janne. Budstikka har mer om saken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 25. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 25. Juni 2009 (endret) Det var jævlig synd at vi ikke fikk med oss poeng i går. Med unntak av de første 15 så hang vi greit med i svingene. RBK har endel avslutninger i 2. omgang, men som oftest fra dårlig vinkel og mot en udekket keeper. Det er ikke spesielt farlig. En corner, en kontring et frispark og så hadde vi hatt 1. poeng i sekken. Synd, synd, synd. Interessant nok står det nærmest det direkte motsatte på http://www.stabak.no/menn/article1485.ece - "Bortsett fra to enormt store muligheter til Stabæk iløpet av de første 15minuttene, var det lite som stemte for Bærumslaget. Vi hang godt med det første kvarteret, men så gjorde vi et veldig slapp jobb i forsvaret, som gjorde at Rosenborg lett kom igjennom å satte ballen lett i mål, utagbart for Knudsen. Oppsummering av første omgang er vel slik at vi hang godt med de første 15minuttene, men vi var for slurvete i pasningspillet, og i angrepsfasen stopper det opp for de Blaa." Vel, da vurderer vi det forskjellig @ringo Slenger meg på Ringo`s versjon. Vi har et bra banespill, men blir litt tafatte i angrep, men det var fullt mulig å kapre poeng. Det jeg reagerer mest på er egentlig at artikkelen, som visstnok er forfattet av "Stabæk Media", hva nå enn det er, fremfor en enkeltperson som tidligere kampreferat, omtaler Stabæk som "Bærumsklubben"; da jeg ærlig talt ikke kan huske at Stabæk har blitt omtalt som noe sånt før av verken lokalbefolkningen eller supportere: som man da patriotisk sett helst burde være for å få noe publisert på forsiden av stabæk.no. Er det mulig at noen utenfra kan ha klart å lure inn referatet sitt på forsiden vår, ved hjelp av en lat onsdag i begynnelsen av fellesferien og mangel på bedre alternativer? Endret 25. Juni 2009 av draupnir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 26. Juni 2009 Del Skrevet 26. Juni 2009 Bella er en mester i å skryte av oss, og han har en bra arbeidsmoral, men å lyse Semb i bann fordi han kritiserer en spiss som brenner 9 av 10 sjanger, blir litt dumt. Men jeg er enig i at han totalt sett er en elendig kommentator. Ja takk til å droppe kommentatorene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. Juni 2009 Del Skrevet 26. Juni 2009 Problemet med Semb er at alt er så svart/hvitt. Talentløs fyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 26. Juni 2009 Del Skrevet 26. Juni 2009 Bella er en mester i å skryte av oss, og han har en bra arbeidsmoral, men å lyse Semb i bann fordi han kritiserer en spiss som brenner 9 av 10 sjanger, blir litt dumt. Men jeg er enig i at han totalt sett er en elendig kommentator. Ja takk til å droppe kommentatorene. Det var jo det som var litt av problemet...Han snakket bare om hvor lite bevegelig og treig Berglund var, ikke at han kom til sjanser og brant dem.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
storeslem 1 Del Skrevet 26. Juni 2009 Del Skrevet 26. Juni 2009 hehe ja. Jeg har alltid vært ukritisk begeistret for Palmi, men når Semb sa at han var mer bevegelig enn Bella måtte til og med jeg knegge litt i skjegget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 26. Juni 2009 Del Skrevet 26. Juni 2009 visste ikke at semb klarte å yte noe annet enn; "savnet av alanzinho og veigar .... " jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 26. Juni 2009 Del Skrevet 26. Juni 2009 Om ikke vi er den største supportergjengen enda, tror jeg faktisk ikke det er mange andre som er bedre enn oss i å vise støtte til laget vårt sånn som vi opptrer på kamp nå. Jævli bra! Er du virkelig stolt over det vi presterte i går?? Greit nok at vi ble stående igjen en stund etter kampen, men førsteomgangen var helt tragisk sangmessig fra vår side. For det første var det umulig å se forsangerne, det er forsangerne som skal stå på setene ikke alle andre! Stolt i går? Jeg var egentlig ganske flau... Enig. Sangmessig var vi langt nede, var bare enkelte ganger at samtlige ga litt av seg selv, og det skjedde kun når Anders eller andre hadde ropt 2-3 ganger og bedt alle om å bli med. Var bedre trøkk da vi stod igjen etter kampen enn på noe tidspunkt under kampen, det gir NULL mening for meg. Syngingen er tross alt for å støtte våre helter, og da bør det vel skje mens de faktisk spiller. Om vi hadde gitt like mye i kampen som vi ga etter kampen hadde jeg nok hatt et annet syn på -vår- prestasjon som supportere på Lerkendal. Uansett ble det en jævla tung tur hjem. Inn med Morten Langli som førsteanker. Kunne ikke vært mer enig. Den klart beste kommentatoren i Norge. Vet når han skal snakke og når han skal holde kjeft, samtidig som det meste han sier er relevant og interessant. Men for all del, heller Semb/Alsaker enn Ivar Hoff... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 26. Juni 2009 Del Skrevet 26. Juni 2009 Men for all del, heller Semb/Alsaker enn Ivar Hoff... Og heller Semb/Alsaker eller Hoff enn Arne Scheie!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 29. Juni 2009 Del Skrevet 29. Juni 2009 kastet ut av politiet på Lerkendal. ???? Om ikke direkte kastet ut, så i hvert fall bedt om å gå av politiet. Men det var nå digg å kunne stå igjen etter kamp å kunne synge uten å la seg irritere over et par tusen pipete trønderunger på feltene rundt. Etter kampen i går minnet mye om det som skjedde etter kolbotnkampen (selv om det kanskje ikke er like imponerende på Lerkendal som på Sofiemyr?). For de som ikke var der: Stabæk Support ble stående igjen å synge lenge etter kampslutt. Mens trønderpublikummet faktisk begynte å forlate stadion fem minutter FØR slutt, stod vi igjen ca 25 minutter etter kampslutt med kontinuerlig sang og viste hvem som er de BESTE supporterne. Stadion var helt tom, alle lyskasterne var skrudd av, og vaktene rundt oss begynte å bli utålmodige etter å komme hjem til karsken og dansbandet. Klokka halv tolv kom politiet til og geleidet oss ut av stadion. Om ikke vi er den største supportergjengen enda, tror jeg faktisk ikke det er mange andre som er bedre enn oss i å vise støtte til laget vårt sånn som vi opptrer på kamp nå. Jævli bra! og neste gang synger vi under kampen så bra som etter kampen. selv om det var bra synging under kampen synes jeg det er til liten/ingen nytte å synge etter kampen når tribunene er tomme (unntatt noen veldig få anledninger). jeg bruker heller opp energien/stemmen min under kampen. det som forundret meg sterk var vel at rosenborg fansen var så veldig stille. merkelig publikum. leder og klarer ikke gi fra seg et ord. først til slutt hørte jeg kjernen synge/rope, ellers var det kun ungdommen som satt ved siden av oss som prøvde å fornærme/irritere oss/klubbens navn - og det var heller morsomt enn bekymrende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 29. Juni 2009 Del Skrevet 29. Juni 2009 og neste gang synger vi under kampen så bra som etter kampen. selv om det var bra synging under kampen synes jeg det er til liten/ingen nytte å synge etter kampen når tribunene er tomme (unntatt noen veldig få anledninger). jeg bruker heller opp energien/stemmen min under kampen. det som forundret meg sterk var vel at rosenborg fansen var så veldig stille. merkelig publikum. leder og klarer ikke gi fra seg et ord. først til slutt hørte jeg kjernen synge/rope, ellers var det kun ungdommen som satt ved siden av oss som prøvde å fornærme/irritere oss/klubbens navn - og det var heller morsomt enn bekymrende. Støttes! Selv om jeg fant de små drittungene utrolig irriterende! Hvor er oppdragelsen liksom? De var vel så ille som de unge rusmisbrukerne i mini-klanen. Og hvor har folk det fra at vi ble kastet ut av Lerkendal? Det var jo helt udramatisk, og dreide seg kun om at de skulle stenge, vaktene var keen på komme seg hjem og klokken var tross alt 23.30 på en hverdag. Altså ikke kastet ut, men bedt pent om vi kunne bevege oss mot bussen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå