Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prøver meg igjen på denne kampen :)

Med tanke på at Røa møter Sandviken, og Kolbotn møter Fortuna er dette en kamp som må vinnes for å ha heng på teten. Fint om litt flere folk tar seg tid til stikke innom Telenor (sensurer meg selv).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på at Røa møter Sandviken, og Kolbotn møter Fortuna er dette en kamp som må vinnes for å ha heng på teten. Fint om litt flere folk tar seg tid til stikke innom Telenor (sensurer meg selv).

Ja vi trenger flere SSere på tribunen.

Det er klart at kombinasjonen

• St. Hans
  • Strålende vær
  • Ikke servering (Blaa på TA)
  • Innendørs

er en meget uheldig kombinasjon.

Det eneste vi kan gjøre er å rekruttere flere til denne kampen.

Vi skal jo trekke opp publikumstallene, ikke ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• St. Hans
  • Strålende vær
  • Innendørs

Det ser ut til å bli strålende vær på lørdag også. Bare å innse at lørdag kl. 16 er et svært dårlig tidspunkt for (dame)fotball i Bærum om sommeren; de færreste dropper hytteturen for å se damelagskamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• St. Hans
  • Strålende vær
  • Innendørs

Det ser ut til å bli strålende vær på lørdag også. Bare å innse at lørdag kl. 16 er et svært dårlig tidspunkt for (dame)fotball i Bærum om sommeren; de færreste dropper hytteturen for å se damelagskamp.

Synes dette blir litt tynne unnskyldninger. Ikke fortell meg at 1000+ av de som var på Røa-kampen er på hytta på lørdag. No way.

Jeg har uansett en liten tilståelse å komme med: det er ikke gøy på damekamp lenger. Jeg fortsetter vel å komme på kamp, men savner for egen del noe av gløden når jeg ser på. Det er vel bare å innse at det forholdet jeg har til herrelaget har tatt år å bygge opp, og at det ikke blir det samme med et damelag på bare fire måneder. Det hjelper faktisk ikke at resultatene er så bra heller. Tvert imot, min største opplevelse med damelaget så langt fant sted på Kolbotn.

Men både for egen del og for mange andre bæringer tror jeg interessen vil komme sigende etterhvert.

Jeg håper derfor vi "nøyer oss" med andreplassen i år. Den gir like mye champions league-spill som seriegullet, men gir oss samtidig noe å strekke oss etter også neste år.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper derfor vi "nøyer oss" med andreplassen i år. Den gir like mye champions league-spill som seriegullet, men gir oss samtidig noe å strekke oss etter også neste år.

Nå skal vi vel egentlig nesten være litt heldige om vi i det hele tatt får den. Irriterende lite snubling verken hos Røa eller Kolbotn, selv om det var nesten mot Team Strømmen.

Ellers er jeg helt enig at et fall fra 1351 til 263 er helt vanvittig ræva. Selv med det suicidale tidspunktet kampen var lagt til bør vi være bedre enn det. Gleder meg til vi kommer tilbake til Nadderud, er nok ikke bare det at det er innendørs som tar drepen av TA. Å dra ned dit i forhold til å bare tasse bort på Nadderud er det nok mange som dessverre ikke gidder, men håper det blir mye mye bedre på Lørdag :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føler det nesten som et ansvar å dra på damekamp.

Vi skal støtte jentene våre. Selv om de har en annen spillestil enn gutta, har færre tilskuere og røtter fra nabokommunen tilhører de Stabæk nå. De spiller i blaatt og mørkeblaatt, og scorer mål i bøtter og spann.

For ikke å snakke om den genuine gleden man ser i spillerne når vi møter opp.

Smilene etter kamp, lovord til $$ i blogger, aviser og på SMS. Det er rørende, og motivasjon nok til å droppe den båtturen til middagsbukta man har tatt tusenvis av ganger tidligere.

Vi sees på lørdag.

Alltid Uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er viktig at vi kommer oss igjennom disse kampene på TA. Da mener jeg både å bli ferdig med dem og at vi gjør det med æren i behold.

Så snart det er gress igjen på Nadderud vil det være lettere å få bra oppmøte. Dessverre -og heldigvis.

SES PÅ LØRDAG

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers er jeg ikke veldig imponert over media (les Budstikka). Ofte bare et par linjer i forhandsomtale, og bortekampene sender man nødvendigvis ikke folk på.

Ellers er jeg litt splittet med tanke på folk på kampene. Mange folk, og bra stemning, eller lite folk, ok stemning, men mer sosialt. Det er forsåvidt noe jeg savner litt med herrene, og husker tilbake til de første årene i TL. Er jo en grunn til at man ser frem til bortekampene til jentene :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg legge ut Budstikkas "imponerende" forhandsomtale av kampen:

Møter Trondheims/Ørn

Melissa Wiik og Stabæk fotballkvinner har scoret 11 mål på de to siste kampene. I dag tar de imot Trondheims-Ørn på Telenor Arena. Det første oppgjøret mellom lagene i årets serie endte 2-2. Stabæk er på 3. plass på tabellen før helgens serierunde, mens Trondheims-Ørn er på 7. plass.

Vel, mulig det bare er jeg som er for kravstor som synes man godt kunne ha litt mer i forhandsomtalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor var alle idag?? Var ca 15 fra SS (uten forsanger) og ikke mer enn 150 totalt på TA (inklusive spillere). Veit at det er sommer, men alikavell, supportere stiller opp uansett!

Jeg var på jobb i stabækbutikken, sist helg også.. 15 fra SS er dårlig, men det kommer seg vel når vi er utendørs igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var 227 totalt på Telenor i dag. Og oppmøtet fra SS var tynt ja. Spesielt uten forsangere blir det langt mellom spede sangforsøk. Men det hjelper nok på med retur til Nadderud, folk tilbake fra ferie, og båtene på land igjen.

Får håpe så mange som mulig tar turen til Strømmen på tirsdag også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor var alle idag?? Var ca 15 fra SS (uten forsanger) og ikke mer enn 150 totalt på TA (inklusive spillere). Veit at det er sommer, men alikavell, supportere stiller opp uansett!

Jeg var der på en måte.. Var publikumsvert.. Så satt borte i hjørnet mitt å sang med på sangene mens jeg holdt et øye med den berømte bøtta jeg hadde i oppdrag å passe på..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
SFK-Trondheims/Ørn
  • Opprett ny...