AndersBD 999 Del Skrevet 15. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2009 (endret) De står vel strengt tatt ikke å sjekker leg. så tidlig på kvelden uansett? Endret 15. Juli 2009 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vara 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Men man ser jo forskjell på en 14-åring og en 20-åring, det er vel strengt talt ikke nødvendig at de sjekker legitimasjon da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Strengt tatt er vel ikke frustrasjon over at voksne får lov til mer enn barn, noe man trenger å ta på forumet heller. Noen ting er bare sånn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nestenkatastrofe 22 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Det ser ut til å være en stream her: http://atdhe.net/8033/watch-tirana-vs-stabaek Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Reppamano 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2009 (endret) http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=43844&part=sports Pratet med en på forumet på siden, sa han var 100% på at han skulle sette opp stream. Kvaliteten aner jeg ikke hvordan blir... Linken dukker nok opp ca en time +/- før kampstart. Vet ikke hvilket program som blir brukt men det kommer samtidig med linken. Kanalen heter visst så mye som TVSH toksor ( terrestral ) Endret 15. Juli 2009 av Reppamano Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vara 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Da får jeg bare krysse alle kroppsdeler og håpe på at den streamen fungerer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fy faan 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Da får jeg bare krysse alle kroppsdeler og håpe på at den streamen fungerer. Jeg å! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Er det noen som vet om en pub som har albanske tv kanaler i vestagder, i værste fall østagder? Eller i stockholms ytre skjærgård? Dersom vi antar at svaret er nei hadde jeg satt pris på om noen kunne skrive en kort vurdering av første omgang i pausen og legge det ut her. Stoler ikke så veldig på budstikka.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Kampen oppdateres også på stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tremenningen 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Jeg tipper onkel blaa har "funnet" en stream som sier den skal vise kampen. Dette er ustabile greier, for ofte viser det seg å være reklame. Jeg drar på treffen uansett. I tillegg shitty kvalitet. Alle mann til Treffen! Tok en tlf til Sabina på onkel blaa som kunne bekrefte at kampen IKKE blir vist der. De har prøvd å finne en stream men har feilet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 http://atdhe.net/8033/watch-tirana-vs-stabaek her står det at de skal vise kampen, gikk igjennom http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=...amp;part=sports håper det funker i hvertfall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Du kommer til prøvebilde, og teksten "watching Tirana-Stabaek?" Verdt et forsøk når klokken nærmer seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Willy 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2009 (endret) kan jo funke... fortsett gjerne å legg ut stream forslag så vi har litt å prøve når klokken nærmer seg... Endret 15. Juli 2009 av Willy Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Forventer å få en tilfeldig østeuropisk brud sendt på døra etter å ha vært inneom alle disse tvilsomme sidene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Could any Tirana FK supporters confirm that "Web TV Shqiptar" do broadcast the match? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tirana soldier 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2009 (endret) Could any Tirana FK supporters confirm that "Web TV Shqiptar" do broadcast the match? We are not sure if any website will trasmitt the match. I hope it will be a big match with a beautifull football. We are preparing now to go in the stadium. The atmosphera there will be very nice. If you can't see it, don't worry. We will see it for you . Anyway, everything will be decided in Norway. See you after the match. Endret 15. Juli 2009 av tirana soldier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Smoken 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Prøvde WIT georgia vs maribor på http://atdhe.net/index.html og da fikk jeg opp en tenniskamp mellom schuettler og hanescu, noen andre som får det?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2009 (endret) Prøvde WIT georgia vs maribor på http://atdhe.net/index.html og da fikk jeg opp en tenniskamp mellom schuettler og hanescu, noen andre som får det?? Nei, men Juve kampen funker hvertfall. Faen, der ble jeg kastet ut. "Too many users from your country." Endret 15. Juli 2009 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Prøvde WIT georgia vs maribor på http://atdhe.net/index.html og da fikk jeg opp en tenniskamp mellom schuettler og hanescu, noen andre som får det?? Nei, men Juve kampen funker hvertfall. fikk sett så vidt det var et lite minutt, så kom det en melding om at "we have reached the maximum number of streams to your country .......... kjøp en premium account" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Smoken 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Ser nå at de fleste kampene funker og stemmer så vi får krysse fingrene og håpe at det funker!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Smoken 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Prøvde WIT georgia vs maribor på http://atdhe.net/index.html og da fikk jeg opp en tenniskamp mellom schuettler og hanescu, noen andre som får det?? Nei, men Juve kampen funker hvertfall. fikk sett så vidt det var et lite minutt, så kom det en melding om at "we have reached the maximum number of streams to your country .......... kjøp en premium account" er sikkert bare på justin.tv sendingene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jongje 9 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Prøvde WIT georgia vs maribor på http://atdhe.net/index.html og da fikk jeg opp en tenniskamp mellom schuettler og hanescu, noen andre som får det?? Nei, men Juve kampen funker hvertfall. fikk sett så vidt det var et lite minutt, så kom det en melding om at "we have reached the maximum number of streams to your country .......... kjøp en premium account" Det samme fikk jeg, også på Zenit SPB-kampen. Regner med at det er en sånn salgsteknikk greie som kommer opp uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fshatari 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 The game will be shown live here www.flamurtari.co.nr ... feed is already on. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 The game will be shown live here www.flamurtari.co.nr ... feed is already on. need a password here. anyone? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fshatari 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 password is: flamurtari Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Smoken 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 står under: flamurtari Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 The game will be shown live here www.flamurtari.co.nr ... feed is already on. Har flere enn meg den "timer" greia på skjermen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Smoken 0 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 noen andre som har timer edit over hele skjermen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Får det jeg også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. Juli 2009 Del Skrevet 15. Juli 2009 Timer greia forsvinner visst når kampen begynner, i følge "chatten" under. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå