Gå til innhold

Team Strømmen - Stabæk, Tirsdag 30. Juni  

44 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Kan vel bruke denne som kamptråd også. Ryktene skal ha det til at Team Strømmen mobiliserer med sine fremtidige supportere fra Lillestrøm. Vil jo være kjedelig om vi skulle bli sunget ut på tribunen, så det bør være absolutt en god grunn for å dra, i tillegg for å se om vi holder kontakt med Kolbotn og Røa. Personlig er jeg litt skeptisk til hvor mange fra Lillestrøm som dukker opp, men man vet jo aldri.

Team Strømmen er det eneste laget vi ikke har møtt ennå (hjemmekampen ble jo som kjent utsatt).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mharl skrev:
  I A Hagen skrev:
Regner med at bussen svipper innom hotel Opera på veien for oss som bor i Oslo.

Ja det gjør den, skal hente Gjermund der også.

Og meg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det ikke jobb på meg, så nå er jeg påmeldt turen.

Maks flaks egentlig, for nå kan jeg kombinere det med å få kjøpt en el-gitar pakke jeg fant på finn.no også. Selgeren bodde tilfeldigvis på Strømmen. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slitsomme supportere/familiemedlemmer de har der borte.

Idag måtte vi lide oss igjennom både trommer og kubjeller. Makan.

Delvis labert spill av chicksa idag, men vi fikk da karret oss til 3 mål.

Silje imponerte idag. Det samme gjorde Kristy. Min mening iaf.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers var det ganske behagelig at kampen gikk innendørs :)

303 tislkuere er mer enn vi har prestert de siste kampene, selv om vi kan skryte på oss store deler av dette antallet. Det var vel ikke all verden Kanari-Fansen kunne stille med annet enn den forbannete trommen.

Maikens scoring var jo glimrende, og Trine hadde jo en matchvinnerinngripen i andre enden. Synes også Anette var solid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Fredrik skrev:
  sexxes skrev:
Det var vel ikke all verden Kanari-Fansen kunne stille med annet enn den forbannete trommen.

Trommen var det faktisk "Brøsta" som sto for :lol:

Synes faktisk "Brøsta fram" som suppoterklubben til Team Strømmen heter, skal ha cred for at de gjorde forsøk på å komme med sanger opptil flere ganger. Tromma suger selvsagt, men de kan bli bra hvis de kutter ut den og får litt forsterkninger fra KFL

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Team Strømmen - Stabæk
  • Opprett ny...